کد خبر 1547911
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶

به گزارش مشرق، عبدالرحیم انصاری در کانال خود در ایتا مطلبی را با عنوان آینده درخشان مقاومت منتشر کرد و نوشت:

زمانی آسمان و زمین عراق در سیطره آمریکا بود؛ پهپادهایش کوچکترین تحرکات را رصد میکردند و کمترین ظنی کافی بود تا شلیک کنند؛ گاهی عروسی را میزدند، گاهی خودروی مردم را؛ امروز اما خزیده اند در چند پایگاه، مقاومت روی سرشان موشک میریزد و عملا هیچ غلطی نمیتوانند بکنند!

پایگاههای آمریکا این روزها با بهانه و بی بهانه زیر ضربه میروند؛ این تاوانی است که یک اشغالگر درحال افول مجبور است بپردازد؛ اینها عواقب اشغالگری و حمایت بی قید و شرط از رژیم اشغالگر قدس است؛ تا چند سال پیش چه کسی میتوانست با آمریکا اینگونه برخورد کند؟ اصلا چه کسی فکرش را میکرد؟

این مطلب برای کسانی است که میگویند مقاومت در منطقه هیچ کاری نتوانسته انجام دهد! افزایش تدریجی قدرت مقاومت وضعیت امروز آمریکا و اسرائیل را رقم زده است؛ اسرائیل سخت ترین شرایط خود از بدو تاسیس را تجربه میکند، و آمریکا ضعیف ترین آمریکایی است که تا به امروز در منطقه نفوذ داشته!

این وخامت تدریجی و شرایط بد آمریکا و اسرائیل را، که ترمیمی نیز برایش متصور نیست چه کسی جز مقاومت رقم زده است؟ بله! مقاومت در برابر زور و اشغالگری هزینه های سنگینی دارد، اما نتیجه اش قطعا درخشان خواهد بود؛ چیزی که فلسطینیهای مظلوم به آن شدیدا مومن هستند و برایش ایستادگی میکنند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    2 0
    وقتی برای رسیدن به هدفی عجله داری هزینه های بیشتری باید بپردازی ، ملت مظلوم فلسطین بعد از۷۵ سال تلاش برای صلح و سازش به این نتیجه رسیدن که تنها راه نجات مقاومته و برای رسیدن به این هدف مقدس هزینه های گزافی را دارن می پردازند
  • ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    فان حرب الله هم الغالبون
  • ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    2 2
    برای درک مطلب بالا مقدار کمی سواد و بهمان اندازه انصاف و البته ذات و روان سالم و بدون عقده کافی ست که عده ای ندارند
  • ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    2 1
    دشمنان ایران . مقاومت دقیقا بهمین دلیل ناراضی هستند که چرا حال و روز امریکا و اسراییل به وضع گرفتار شده بقیه حرفهاشون از سوزش ست و آدرس غلط ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس