کد خبر 1546826
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
شوک جدید به پرسپولیس؛ درویش آماده استعفا از مدیرعاملی

به نظر می رسد اختلاف رضا درویش و یحیی گل‌محمدی به اوج خود رسیده و یکی از این دو نفر از پرسپولیس جدا خواهد شد.

به گزارش مشرق، پس از تایید جریمه بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس پس از کسب نتایج ضعیف در ۴ بازی اخیر این تیم، بازیکنان پرسپولیس روز گذشته دست به اعتصاب زدند و حاضر نشدند برای تمرین در زمین ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کنند. بازیکنان و کادرفنی در رختکن جلسه ای فوری برگزار کردند و حتی شایعاتی مبنی بر استعفا گل محمدی و خداحافظی اش از بازیکنان این تیم به گوش رسید.

پس از این اتفاقات گفته شد چند نفر از افراد نزدیک به یحیی گل‌محمدی وقتی ماجرا را فهمیدند، با او تماس گرفتند و اعلام کردند فعلا این کار را انجام ندهد. این تماس‌ها درحالی انجام شد که حتی یحیی قصد داشت در مصاحبه‌اش خبر استعفای خودش را بدهد ولی بعد از صحبتی که با بازیکنان تیم و نزدیکانش داشت، فعلا از تصمیم خود صرف نظر کرد.

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که رضا درویش ظرف ۴۸ ساعت آینده نامه استعفای خود را از مدیرعاملی‌ این تیم به کیومرث هاشمی وزیر ورزش تقدیم خواهد کرد. هر چند بعضی از پیشکسوتان و بزرگان باشگاه پرسپولیش قصد دارند با گذاشتن‌ جلسه‌ای اختلافاتی که بین درویش و گل محمدی به وجود آمده را با پادر میانی برطرف کنند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • 123 ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    10 0
    پیشکسوتان و بزرگان باشگاه پرسپولیش قصد دارند!!! همیشه مشکل ما همین کد خدا منشی هاست ,لطفا اجازه بدید مشکل ریشه ای حل شود واقعا اگه دوست دارید تیم نتیجه بگیرید کمک کنید هر کدام از این آقایان ( درویش یا یحیی) که رفتنش به نفع تیم هست بره .
  • ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    5 0
    بازیکن سالاری بازیکنانی که بلد نیست فوتبال خوب بازی کنند!!
  • ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    خدایی اگه در جریان بخواد مدیرعامل بره دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه، مگه میشه بازیکنان و مربی که مقصر صددرصد ناکامی تیم هستند طلبکارانه خواستار برکناری مدیرعامل بشن؟ اینا بجای عذرخواهی از طرفداران وتلاش بیشتر، اعتصاب و بیانیه علیه درویش نوشتند؟ حق باشگاست که بدلیل نتایج ضعیف تیم رو جریمه کنه و این در همه جای دنیا مرسومه ولی بازیکنان کم کار و مربی به بن بست رسیده که برا رسیدن به خواسته هاش مدام قهر و استعفا میده و تیمو به حاشیه میبره الانه طلبکارم شدن، قبلنا فقط خودش قهر میکرد الان بازیکنانم رو آورده میدان و خودش پشتشون قایم شده
  • ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    1 0
    دومین مدیرعاملی که به دست یحیی برکنار میشه.واقعا یحیی پارسال وسط اغتشاشات گفت هیچکس نمیتونه منو از پرسپولیس اخراج کنه راست میگفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس