کد خبر 1546665
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
واکنش باشگاه پرسپولیس به حکم سنگین کمیته اخلاق

باشگاه پرسپولیس رسماً به حکم کمیته اخلاق اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، پیرو اعلام احکام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص محکومیت؛ باشگاه، مدیر عامل، سرمربی و مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، ضمن اعتراض به این احکام، از ریاست محترم فدراسیون فوتبال تقاضا دارد، این احکام و قوانین مستند فوتبال در خصوص همه باشگاه‌ها اجرا گردد چرا که تبعیض در این زمینه مورد اعتراض واقع خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس معتقد است؛ قانون باید بدور از تبعیض ملاک باشد و قانون، زمانی معتبر، قابل پذیرش و قاطع چهره می‌گشاید که همگان، آن را رعایت کنند. وقتی در اجرای قانون تبعیض وجود داشته باشد، قطعا هرج و مرج و ناهنجاری بیشتر نمایان می‌شود.

از سویی، ادامه، توسعه و اجرای برنامه‌ها، طرح‌ها و گسترش فضای سالم جوانمردی، پهلوانی و قهرمانی در فضایی شکل واقعی خود را در سطح ورزش و مخصوصا فوتبال نشان می‌دهد که همه با یک چشم و در قالب قانون، دیده شوند.

باشگاه پرسپولیس بی شک، به قانون، قونگذاران و تصمیم‌سازانی که بر اجرای بدور از تبعیض باشگاه‌ها و افراد حرکت می‌کنند، احترام می‌گذارد و چشم امید داریم که این قوانین برای همه به یک شکل، مورد محاسبه و اجرا قرار گیرد.

باشگاه پرسپولیس، آمادگی خود را برای حمایت از اجرای مطلق قانون اعلام می‌دارد و امیدوار است با مساوات و عدالت و حذف حواشی مختلف، مسیر توسعه فوتبال، هموار گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • تارا ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    4 1
    استقلال مظلوم💥قرارداد مهری صد و شصت میلیون بقیه هم به عشق هوادار مجانی بازی می‌کنند،خب دیگه سقف بودجه میاد پایین😂چکار کنیم بازیکنان ما به عشق استقلال مجانی بازی میکنند
  • ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    قرادادهای چندده میلیاردی روسنگین نمی بینیدامامبلغ ناچیزی ازاون رو سنگین می بینید؟
  • محمد نجار درونکلایی ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    قانون مداری.خخخخخخ نه قانون گریزی استاده...
  • بنده خدا ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    ببینید چه کسایی از اجرای قانون و حمایت از قانون حرف میزنن، کسایی که قرارداد جعل میکنن، متقلب هستن، قانون رو دور میزنن، تو قراردادها دست میبرن، یه تیم دیگه رو قربانی میکنن تا خودشون تو باشگاههای آسیا شرکت کنن، سقف قراردادها رو رعایت نمیکنن و .... جالب اینکه تا جریمه میشن قیافه مظلوم به خودشون میگیرن، بابا کمیته انضباطی و فدراسیون و داورها دیگه چیکار باید برای شما بکنن که نکردن
  • رحمت ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    تیم فاسد لنگ، هر موقع تشت رسوایی اش از بام می افتد، فرافکنی می کند و ننه من غریبم بازی در می آورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس