کد خبر 1546136
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
احتمال ماندن رحمتی در نساجی قوت گرفت

سرمربی تیم فوتبال نساجی به احتمال زیاد به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال نساجی مازندران در فصل بیست و سوم لیگ برتر کار خود را با سید مهدی رحمتی آغاز کرد اما با گذشت ۱۰ هفته از این مسابقات این تیم نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند و با ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است.

نساجی از ۵ دیدار اخیر خود در لیگ برتر، ۴ دیدار را واگذار کرده و از این حیث حتی ضعیف‌تر از تیم استقلال خوزستان که در قعر جدول قرار دارد، بوده است. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم نتیجه خوبی را کسب نکرده و تنها در بازی با مومبای سیتی هند موفق به پیروزی شده و سه دیدار بعدی خود را به حریفان واگذار کرده و عملاً هیچ شانسی برای صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها ندارد.

نتایج اخیر نساجی باعث شده تا هواداران این تیم نسبت به عملکرد کادرفنی و مدیریت این باشگاه بسیار ناراضی باشند و در همین خصوص قرار است فردا چهارشنبه ۲۴ مهر جلسه‌ای با حضور رحمتی و اعضای هیأت مدیره این باشگاه تشکیل شود.

طبق اطلاعاتی کسب کردیم، مدیران نساجی قصد دارند فرصت دیگری به رحمتی و کادر فنی او بدهند و فعلاً تصمیمی به برکناری ندارند. تمرین تیم نساجی هم از روز پنجشنبه برای برای دیدار برگشت با مومبای سیتی که روز سه شنبه ۷ آذر برگزار خواهد شد از سر گرفته می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس