نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس امروز و فردا ابلاغ می‌شود

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۲ اعلام کرد، نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس امروز(جمعه) و فردا(شنبه) ابلاغ می‌شود.

به گزارش مشرق، در اطلاعیه ستاد انتخابات کشور آمده است: به اطلاع داوطلبان محترم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در راستای اجرای ماده ۶۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به اتمام مهلت بررسی صلاحیتها در هیاتهای اجرایی مراکز حوزه انتخابیه نتایج مربوط به داوطلبانی که صلاحیت آنان احراز و یا تایید نگردیده است، در روزهای ۱۹ و ۲۰ آبان ابلاغ خواهد شد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: لذا داوطلبان مذکور در صورت اعتراض به نظر هیات اجرایی مربوطه می بایست شکایات خود را از تاریخ ۱٤۰۲/۰۸/۲۱ لغایت ۱٤۰۲/۰۸/۲۸ از ساعت ۸ الی ۱۸ به صورت غیر حضوری و صرفاً از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکی keshvar.moi.ir «قسمت میز خدمت شورای نگهبان - سامانه داوطلب» ثبت نمایند.

«مجدداً تاکید می‌گردد ثبت شکایات و اعتراضات داوطلبان به صورت غیرحضوری بوده و از مراجعه به دفاتر نظارت استانها پرهیز نمایید.»

ششمین روز ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ۸ صبح امروز به طور همزمان در ستاد انتخابات کشور آغاز شده است. ثبت نام از ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از روز یکشنبه(۱۴ آبان ماه) آغاز شده است و تا روز شنبه ٢٠ آبان ماه ادامه دارد.

داوطلبان این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری می‌توانند با مراجعه به فرمانداری‌های مراکز استان‌ها در سراسر کشور، فرمانداری قم و همچنین ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور، ثبت نام کنند. انتخابات خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه امسال همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    2 0
    درود بر رزمندگان اسلام سلام و لبیک بر امام قائم ع و ص  سلام بر شهيدان  مرگ بر آمريكا   مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس