حشدشعبی عراق برای مقابله با تحولات آتی حالت آماده‌باش اعلام کرد

رئیس ستاد فرماندهی نیروهای حشدشعبی حالت آماده باش برای افزایش سطح آمادگی این نیروها با هدف مقابله با هر تحولی طی روزهای آتی اعلام کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شفق نیوز، «عبدالعزیز المحمداوی» رئیس ستاد فرماندهی نیروهای حشدشعبی عراق ملقب به «ابوفدک» امروز پنجشنبه حالت آماده باش برای افزایش سطح آمادگی این نیروها با هدف رویارویی با هرگونه تحولی طی روزهای آتی اعلام کرد.

در بیانیه صادره از سوی ستاد فرماندهی نیروهای حشدشعبی آمده است: طی جلسه برگزار شده به ریاست عبدالعزیز المحمداوی و دیگر مقامات این سازمان، آخرین تحولات و چالش‌های امنیتی در مناطق مختلف عراق بررسی شد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: نیروهای حشدشعبی و دیگر نیروهای امنیتی عراق از آمادگی بالایی برای محافظت از ثبات امنیتی کشور برخوردار هستند. بر اساس دستور رئیس ستاد فرماندهی نیروهای حشدشعبی حالت آماده باش برای رویارویی با هرگونه تحولی طی روزهای آتی اعلام شده است. المحمداوی همچنین از نتایج حماسه طوفان الاقصی توسط نیروهای فلسطینی استقبال کرد.

پیش از این نیروهای حشد شعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرده بودند: عملیات طوفان الاقصی واکنش کوبنده و ندای مخالفت با همه حملات اشغالگران صهیونیست به مسجدالاقصی و ساکنان قدس است.

حشد شعبی عراق در بیانیه خود بر حمایت کامل از مبارزان فلسطینی تاکید کرد و از ملت‌های دنیا و آزادگان جهان خواست که به یاری فلسطینیان برای دفاع آنها از اراضی و مقدساتشان برخیزند.

در این بیانیه آمده است: آنچه امروز محقق شد ثمره کار طولانی و مسیر مقدس است که با خون‌های پاک شهیدان به ویژه سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر شهیدان همه میادین به سرانجام رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 0
    بسم الله زود‌تر به کمک مردم غزه بشتابید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس