کد خبر 1542139
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹
شریعتمداری

صهیونیست‌ها اساساً اقوام و جمعیت‌های غیرصهیونیست را انسان نمی‌دانند! و با کمال وقاحت بر این باورند که آنها برای خدمت به صهیونیست‌ها آفریده شده‌اند و حق حیات ندارند!

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

۱- واژه «‌آپارتاید» برای معرفی ماهیت صهیونیست‌ها واژه گویا و مناسبی نیست و نمی‌تواند هویت پلید و ضدانسانی آنها را آنگونه که واقعاً هست نشان بدهد. آپارتاید یک واژه هلندی است و به یکی از انواع تبعیض نژادی گفته می‌شود. این واژه برگرفته از سیاست تبعیض‌نژادی سفیدپوستان نژادپرست در دولت سابق جمهوری آفریقای جنوبی است که علیه اکثریت سیاهپوست بومی آن کشور به کار گرفته بودند. آپارتایدها نژاد خود را از سایر نژادها برتر می‌دانند و معتقدند که سایر نژادها نباید از امکانات و امتیازات برابر با نژاد آنها برخوردار باشند. بدیهی است که آپارتاید یک پدیده ضدانسانی و ظالمانه و پلید است ولی در مقایسه با صهیونیزم در درجه پایین‌تری از پلیدی قرار دارد. آپارتایدها، انسان بودن سایر نژادها را نفی نمی‌کنند بلکه بر برتری نژاد خود نسبت به سایر نژادها اصرار دارند. اما، صهیونیست‌ها اساساً اقوام و جمعیت‌های غیرصهیونیست را انسان نمی‌دانند! و با کمال وقاحت بر این باورند که آنها برای خدمت به صهیونیست‌ها آفریده شده‌اند و حق حیات ندارند! و کشتن و قتل عام آنها چیزی شبیه کشتن حیوانات است‌(!)

۲- «‌گیدئون لوی‌» خبرنگار و ستون‌نویس مشهور روزنامه «هاآرتص» طی سخنانی که بازتاب چند ده میلیونی و گسترده‌ای داشته است می‌گوید: «‌من می‌خواهم به سه اصل اشاره کنم که باعث می‌شوند ما اسرائیلی‌ها بتوانیم علی‌رغم واقعیت‌های وحشیانه موجود در آرامش زندگی کنیم‌»! گیدئون در ادامه به این «سه اصل» اشاره می‌کند که هفته قبل در یکی از یادداشت‌های کیهان به آن پرداخته‌ایم و در این مختصر، اصل سوم مورد نظر است. می‌گوید: «‌اصل سوم که شاید مهم‌ترین و بدترین هم باشد، انسان‌زدایی سازمان‌یافته از غیر یهودیان است. غیریهودیان را انسان و بشر نمی‌دانیم که حقوق بشر داشته باشند(!). اگر پوست اسرائیلی‌ها را خراش بدهیم، این سه اصل را می‌توانیم ببینیم‌»!

۳- به عنوان نمونه - و فقط یک نمونه از بسیارها- گفتنی است که «موشه دایان» یکی از معروف‌ترین فرماندهان نظامی رژیم اشغالگر قدس بود، او در جریان اشغال فلسطین و قتل‌عام وحشیانه مردم مظلوم این سرزمین نقش موثری داشت و بعدها به فرماندهی کل ارتش رژیم صهیونیستی رسید. او به خونریزی و جنایت و مخصوصاً قتل‌عام زنان و کودکان فلسطینی شهرت داشت و به آن افتخار می‌کرد.

روزنامه اکسپرسیون فرانسه در شماره ۱۲ اکتبر ۲۰۱۲ خود -‌۲۱ مهر ماه۹۱- به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی نوشت: «ژنرال موشه‌دایان معتقد بود که سران اسرائیل باید روشی را در پیش بگیرند که دیگران از آنها تلقی یک «سگ‌هار» را داشته باشند»! سگی که بی‌ملاحظه به هر که بخواهد حمله می‌کند و گاز می‌گیرد و می‌کشد!

او در این دیدگاه خود، غیر یهودیان (بخوانید غیر صهیونیست‌ها) را از هر قوم و نژادی که بودند یکسان تلقی می‌کرد»!

۴- اکنون با توجه به این ادعای صهیونیست‌ها (و نه یهودیان‌) که سایر نژادها را اساساً در شمار انسان تلقی نمی‌کنند! آیا ضمن پوزش از همه حیوانات نباید گفت؛ سران تمامی دولت‌هایی که اسرائیل را به رسمیت می‌شناسند و یا با این رژیم پلید در پی ایجاد رابطه سیاسی و تجاری و... هستند، چه بدانند و بخواهند و چه ندانند و نخواهند، خود را در شمار حیوانات قرار داده‌اند؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 37
  • غیر قابل انتشار: 12
  • مسعود دیپلمات IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 0
    در رابطه با برداشت آقای شریعتمداری که حساب صهیونیست ها را از یهودیان جدا می داند، چند نکته قابل عرض است: اولا اینکه صهیونیست ها دقیقا همان یهودیان هستند و لاغیر. ثانیا یهودیان(قوم یهود) فقط یکی از اقوامن متعدد بنی اسرائیل بودند و هستند که در حد فاصل شهادت حضرت یوسف تا ظهور حضرت موسی به خدمت فرعونیان درآمدند، و پس از گذشتن از رود نیل و در غیبت 40 روزه حضرت موسی، برخلاف بقیه بنی اسرائیل، پیرو سامری بت پرست شدند. که در نهایت بواسطه نافرمانی های متعدد، از بنی اسرائیل ترد و آواره بیابان شدند. پس از ظهور حضرت عیسی، تعداد زیادی از بنی اسرائیلیان(موسویان) و نه قوم یهود، به حضرت عیسی مسیح پیوستند و تعداد دیگری هم به حضرت نبی اکرم(پس از حجرت). الباقی بنی اسرائیل که در نواحی مختلف پراکنده بودند، همچنان دین خود را (بعنوان موسوی یا کلیمی) حفظ کرده اند و حساب آنها با یهودی ها( صهیونیست ها) هم از نظر سابقه خانوادگی و هم از نظر تاریخی و هم از نظر دینی با موسویان(کلیمیان؟) کاملا" متفاوت است. مثلا" مانند تفاوت بین مسلمانان و دراویش سبزوار!
  • مالک IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    11 8
    حرف حق گفتی .
  • یک ایرانی IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    29 6
    عذاب الهی شامل حال اسراییل وامریکا لعنت خدا برانها به تیر غیب الهی دچار بشن الهی امین
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 0
    احسنت در تکمیل فرمایشاتت باید بگم البته سگ هار چهل شب عمر می کنه و عمرش کوتاه هست
  • فدائی اسلام و ایران🇮🇷 IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 0
    شریعتمداری خدا نگهدارت باشد. به افراد با بصیرت و معتقد و ثابت قدم همچون شما نیاز بسیار است. مرگ بر اسرائیل و مرگ بر بدخواهان انقلاب و نظام و رهبری عزیز.
  • امیر IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 0
    درودخدابراستادشریعتمداری متدین وانقلابی ،مرگ بربدخواهان کودن انگل فاسدش.
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    12 8
    احسنت
  • US ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 2
    همه بد تو خوب .ما بهاییان امیرکبیر رو حذف کردیم تو عددی نیستی
  • محمدایوب IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 0
    با این تفسیر سرمایه های آنان در داخل کشور ما دیگه چی هستند نتانیاهو گفت اینها در ایران سرمایه های ماهستند
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 0
    والله حیوان شرف داره به این نجسا.روح
  • محمد IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 0
    سلام پاک کردن پلیدی ونجاستی بنام صهیونیسم از روی کره زمین به همکاری وهمدلی همه آنهایی که به نوعی خود را انسان می دانند نیاز دارد.
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    9 3
    جهان اسلام متحد نیست- اگر بودن یک تهدید نفتی چندکشور عربی اسلامی باهمراهی ظاهری روسیه و چین در ابتدای سرمای الان ،قطعا جهان پیش خواست مردم غزه و فلسطین زانو میزند- وای بر دولتهای عربی و اسلامی
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    29 6
    غریزه شهوت و غضب در انسان و حیوان مشترکه ، اگر انسان این دو غریزه را کنترل کند مقامش از ملائکه بالاتر میرود، و اگر نتواند از حیوان پست تر می شود ، کسانیکه رژیم صهیونیستی غاصب جنایتکار را به رسمیت می شناسند از حیوان پست ترند
  • ... IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    41 7
    احمق های داخلی حامی اسرائیل نظری ندارید اربابتون شمارو پشم هم حساب نمیکنه
    • علی IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      4 0
      تشکر فراوون جوابتون عاااالی بود داداشم
  • US ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    عجب
  • مسعود دیپلمات ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    1 0
    اشتباه نکنید، یهودی ها همه شان صهیونیست هستند. توضیح آنکه یهود فقط یکی از اقوام متعدد بنی اسرائیل بودند و هستند. حساب بنی اسرائیل از حساب یهود وقتی جدا شد که قوم یهود توسط سامری گوساله پرست و مرتد شدند و بعد ها بواسطه نافرمانی، نفرین و آواره گردیدند: إِذْ قَالَ مُوسَى لِقَوْمِهِ يَا قَوْمِ ادْخُلُوا الْأَرْضَ الْمُقَدَّسَةَ . . . وَلَا تَرْتَدُّوا عَلَى أَدْبَارِكُمْ فَتَنْقَلِبُوا خَاسِرِينَ >> ولی آنها مخالفت کردند﴿۲۱﴾: قَالُوا يَا مُوسَى إِنَّا لَنْ نَدْخُلَهَا أَبَدًا . . . إِنَّا هَاهُنَا قَاعِدُونَ ﴿۲۴﴾ حضرت به خداوند عرض کرد :>> رَبِّ إِنِّي لَا أَمْلِكُ إِلَّا نَفْسِي وَأَخِي فَافْرُقْ بَيْنَنَا وَبَيْنَ الْقَوْمِ الْفَاسِقِينَ ﴿۲۵﴾ خداوند هم آنها 40 سال آواره بیابان کرد :>>> قَالَ فَإِنَّهَا مُحَرَّمَةٌ عَلَيْهِمْ أَرْبَعِينَ سَنَةً يَتِيهُونَ فِي الْأَرْضِ فَلَا تَأْسَ عَلَى الْقَوْمِ الْفَاسِقِينَ ﴿۲۶﴾ >>> اینها همان قوم یهود از بنی اسرائل هستند که فاسق و مرتد بودند و بواسطه دعا حضرت موسی آواره بیابان شدند. بنابراین حساب بقیه بنی اسرائیل(بخوانید کلیمی ها) از قوم یهود مرتد و فاسق و گوساله پرست(حالا بخوانید صهیونیست) جدا است. اینها هدفشان آدم کشی است، زیرا خودشان بنا بر نفرین حق تعالی در حقیقت گوساله و خنزیر شدند. ناگفته نماند که ریشه و نسل قوم یهود بر میگردد به یکی از پسران حضرت یعقوب ع (به نام یهودا) که به وسوسه شیطان، حضرات یوسف را به قعر چاه انداخت. و بعد ها تا ظهور حضرت موسی ع، با فرعونیان همراه بودند و بعد از عبور از رود نیل گوساله پرست شدند.و قس علیهذا. . .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس