کد خبر 1541708
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
لیگ برتر بازهم در آستانه تعطیلی؛ هفته دهم به تعویق می‌افتد

سرمربی تیم ملی ایران در آستانه بازی این تیم در مرحله مقدماتی جام‌جهانی خواستار تعویق هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی ایران در شرایطی باید در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در روزهای ۲۵ و ۳۰ آبان ماه به مصاف دو تیم هنگ‌کنگ و ازبکستان برود که هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر از روزهای نوزدهم، بیستم و بیست و یکم برگزار خواهد شد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی در صحبت‌های که امروز مطرح کرده است به نوعی خواستار تعویق بازی‌های این هفته شده است. وی اظهار داشت: روز گذشته صحبت‌های در مورد به تعویق افتادن بازی‌های هفته دهم با مسئولین سازمان لیگ داشتیم و حرف‌هایی زده شد و قرار است تصمیم گیری کنند. فاصله ۲۱ تا ۲۵ آبان ماه کم است و بازیکنان سه، چهار روز یک بار بازی می‌کنند و زمین‌ها نیز مساعد نیست. روز گذشته جلسه‌ای برگزار شد و اگر نتیجه‌اش را بگویند اعلام می‌کنیم. طی جلساتی که داشتیم قرار شد بازیکنان را ۲۰ آبان به تیم ملی بدهند. ما یک دقیقه از بازی‌ها را عقب ننداخته‌ایم و بازی‌هایی که به تعویق افتاد به خاطر تیم امید و بازی یک تیم باشگاهی بود. من خودم سرمربی باشگاهی بوده‌ام و شرایط را به خوبی می‌دانم و آنها را در نظر گرفته‌ام. فشردگی مسابقات و فاصله کم بازی‌ها به ما لطمه می‌زند.

از همین رو با توجه به اینکه تیم ملی در آستانه حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا قرار دارد به نظر می‌رسد باز هم باید شاهد به تعویق افتادن بازی‌ها لیگ برتر این بار در هفته دهم باشیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس