کد خبر 1541544
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
استقلال با نکونام شاهکار کرده است

شاهین بیانی درباره عملکرد استقلال در این فصل گفت: استقلال فقط در یک بازی شکست خورده و در سایر بازی‌ها پیروز بوده. با تمام اتفاقات ابتدای فصل و مشکلات زیادی که استقلال داشت بازیکنان شاهکار کرده‌اند.

به گزارش مشرق، شاهین بیانی، بازیکن اسبق استقلال درباره بازی این تیم مقابل آلومینیوم اظهار کرد: بازی افت و خیز زیادی داشت و یکسری اشتباهات هم رقم خورد. البته استقلال باتجربه‌تر عمل و از اشتباهات حریف استفاده کرد و در این شرایط حساس توانست پیروز شود. هر چند استقلال باید بهتر از این باشد. استقلال عملکرد خوبی مقابل آلومینیوم داشت و به دنبال برد در این دیدار بود .بازیکنان تلاش زیادی کردند تا در این دیدار به پیروزی برسند.

استقلال - آلومینیوم از دست داور در رفت

او درباره انتقادات از عملکرد داوری در این دیدار که در نهایت منجر به محرومیت موقت نکونام شده بود گفت: داوری در این دیدار خیلی حرف و حدیث داشت و به نوعی بازی از دست داور در رفته بود. امیدوارم در ادامه بازی‌های لیگ اشتباهات داوری کمتر شود تا تیم‌ها کمتر اسیب ببینند.

بیشتر بخوانید:

جواد نکونام، مرد ۹۶ میلیاردی استقلال؟

استقلال شاهکار کرده است

بیانی درباره عملکرد استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تاکید کرد: نکونام و بازیکنان باید همین تمرکز را داشته باشند. اگر او و بازیکنان تمرکز داشته باشند، می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. مهاجم جدید و خارجی استقلال هنوز در شرایط بازی نیست و امیدوارم وضعیت بهتری پیدا کند تا دست نکونام و اعضای کادر فنی برای استفاده از بازیکنان باز باشد. استقلال در این فصل فقط در یک بازی شکست خورده و در سایر بازی‌ها پیروز بوده. با تمام اتفاقات ابتدای فصل و مشکلات زیادی که استقلال داشت بازیکنان شاهکار کرده‌اند.

«باشگاه پرسپولیس هم از استقلال شکایت کرده است؟» بازیکن سابق استقلال در این باره توضیح داد: در مورد شکایت باشگاه پرسپولیس باید بگویم دیگر به این مسائل عادت کردیم و هر کسی شکایت می‌کند یا بیانیه می‌دهد. نمی‌دانم چه زمانی قرار است این چیزها در فوتبال ما تمام شود. دست از این شکایت‌ها و بیانیه‌نویسی برداریم. قانون برای همه یکی است و اگر کسی تخلف کرده، باید جریمه شود.

هر کسی از پولش نمی‌گذرد

او درباره کاهش قرارداد استقلالی‌ها برای ثبت قرارداد بلانکو بیان کرد: اقدام بازیکنان و مربیان استقلال برای کاهش رقم قراردادشان کار خوبی بود. شاید هر کسی این کار را نکند و از پولش نگذرد اما بازیکنان و نکونام برای موفقیت استقلال دست به چنین کاری زدند.

بیانی درباره عملکرد بلانکو در دیدار مقابل آلومینیوم اراک تصریح کرد: بلانکو در همان چند دقیقه نشان داد بازیکن باهوش و توانمندی است و اگر با سایر بازیکنان به هماهنگی برسد می تواند خیلی از مشکلات استقلال را حل کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 2
    جوجه را آخر پاییز می شمارند مواظب باشید ار هول حلیم به دیگ نیفتید......
  • مهرداد IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 2
    یعنی راسته؟ من که باورم نمی شه!
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      1 0
      برای شمالنگی ها که همه چیزتون پوله ! نه ممکن نیست راست باشه.راستی از خودپردازتون چه خبر؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس