بیمارستان القدس در غزه تهدید به بمباران شد

رژیم صهیونیستی در یک اقدام غیر انسانی تهدید کرد که بیمارستان القدس وابسته به هلال احمر فلسطین در محله تل الهوا در جنوب غرب غزه را بمباران خواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های فلسطینی، «بشار مراد» مدیر بیمارستان القدس در این باره گفت: تهدیدات شدیدی را از طرف اشغالگران مبنی بر ضرورت تخلیه فوری بیمارستان با هدف بمباران آن توسط آنها دریافت کرده ایم.

بیش از ۴۰۰ بیمار و زخمی تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه و کادر پزشکی و درمانی و همچنین حدود ۱۲ هزار آواره غیر نظامی در بیمارستان القدس به عنوان یک مکان امن در آن به سر می برند.

بر اثر تجاوز مداوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه از مجموع ۳۵ بیمارستان این منطقه یا فقدان سوخت برای تأمین انرژی، ۱۵ بیمارستان از کار افتاده اند.

بیمارستان های غزه، روزانه توسط رژیم صهیونیستی برای تخلیه تهدید و تحت فشار قرار می گیرند. از سوی دیگر شماری از بیمارستان ها یا اطراف آنها به صورت عمدی توسط این رژیم بمباران شده اند. این در حالی است که هزاران فلسطینی آواره بر اثر بمباران های اسرائیل، به دلیل فقدان سرپناه، به مراکز درمانی به عنوان اماکن امن در مقابل بمباران ها و حملات توپخانه ای صهیونیست ها، پناه می برند. با این وجود رژیم صهیونیستی در روز ۱۷ اکتبر جاری بیمارستان المعمدانی در محله الزیتون شهر غزه را بمباران کرد که منجر به شهادت چند صد فلسطینی بی گناه شد.

یک مسئول هلال احمر فلسطین درباره تهدیدهای رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن بیمارستان القدس گفت: در صورت عدم دخالت و اقدام سازمان های بین المللی، ما با یک فاجعه روبرو خواهیم بود و تهدیدات این رژیم مبنی بر بمباران بیمارستان القدس برخلاف قوانین بین المللی است.

وی افزود: از صبح روز یکشنبه، اطراف بیمارستان القدس، بارها بمباران و منطقه اطراف آن به طور کامل ویران شده است.

در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال سرزمین فلسطین و محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی، مقاومت فلسطین در روز هفت اکتبر(۱۵ مهر) عملیاتی موسوم به عملیات «طوفان الاقصی» را آغاز کرد تا زمینه آزادسازی کامل سرزمین فلسطین، بازگشت آوارگان فلسطینی و گسترش صلح در منطقه با انحلال رژیم غاصب فراهم شود.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین، تجاوزگری و جنایت رژیم اسراییل علیه فلسطینی ها در این ۲۳ روز تاکنون منجر به شهادت بیش از هشت هزار فلسطینی در غزه و مجروح شدن هزاران نفر دیگر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 0
    یعنی واقعا هیچ نهاد بین المللی نمی تونه جلوی جنایات صهیونیستها ی غاصب را بگیره؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس