بیانیه حزب‌الله درباره حمله امروز به ۳ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان امروز شنبه سه پایگاه ریشا، الجرداح و العباد را در سرزمین‌های اشغالی هدف حملات خود قرار داده است.

به گزارش مشرق، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که پایگاه‌های ریشا و الجرداح را ظهر امروز با گلوله‌های توپ و «اسلحه مناسب» هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به دشمن وارد کرده است.

مقاومت لبنان همچنین اعلام کرد که بعد از ظهر امروز پایگاه العباد را با موشک‌های هدایت شونده و سلاح مناسب منهدم کرده است.

در دو بیانیه حزب الله آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

-مجاهدین مقاومت اسلامی در ساعت روز شنبه با گلوله‌های توپ و سلاح‌های مناسب به ریشا و الجرداح حمله کردند و اهداف را مورد اصابت مستقیم قرار دادند.

-مجاهدین مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۳۰ بعدازظهر با موشک‌های هدایت شونده و سلاح‌های مناسب به پایگاه العباد حمله کردند و بخشی از تجهیزات اولیه آن را منهدم کردند. ‏

«پیروزی تنها از جانب خدای توانا و حکیم است».

بیانیه مقاومت اسلامی:

بسم الله الرحمن الرحیم

«به کسانی که به سبب ستمی که به آنان کشته شده است، اذن داده شده است و خداوند بر پیروزی آنان تواناست».
خداوند متعال راست گفته است

مجاهدین مقاومت اسلامی در ساعت ۱۴:۳۰ بعدازظهر روز شنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ با گلوله‌های توپ و سلاح‌های مناسب به سایت ریشا و نقطه الجرده حمله کردند و به اصابت مستقیم رسیدند.

«و پیروزی جز از جانب خدای توانا و حکیم است».
شنبه ۲۰۲۳/۱۰/۲۸ م
۱۲ ربیع الثانی ۱۴۴۵ ق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    صهیونیستها میگویند(گنبد آهنی مسیر،هدف ومقصدموشک وراکتها را تشخیص میده اگرهدفش درجای غیرمسکونی و...بود شلیک بهش نمیکنه!واگرمحل برخورد جای حساس بود بهش شلیک میکنه وتا۹۷درصدموشک وراکتها را منهدم میکنه!؟)خوب این حماس وحزب الله...بجای اینکه هزاران موشک وراکت بزنند تا شایدتعدادانگشت شمارازانها به هدف بخوره-باید موشک وراکت را طوری شلیک کنند که مسیرش راگنبدآهنی اشتباه تشخیص بده که بجای حساس نمیخوره وگنبد اهنی عملا مقابله نکنه،وموشک وراکت قبل سقوط سوختش قطع بشه وبصورت ثقلی بخوره به هدف(یعنی حتی یک نظامی وسازنده موشک وراکت بین مقاومت کشورهای مسلمان نیست سریع این یک طرح رااجراکنند که صهیونیستها هم خسارت جانی برابربدهند تا ساقط بشوند!؟)
  • سیدمحمدمهدی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    ماشاءالله و لا حول و لا قوت الا با الله العلی العظیم ماشاءالله حزب الله لبنان و من الله توفیق در پناه توجهات خاص بقیت الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه و سهل مخرجه و تحت دعای نایبش امام خامنه‌ای عزیزتر از جان ها . و من الله توفیق روز افزون برای سید و قائد حزب‌الله لبنان سید حسن نصرالله سد مقاومت الگوی رفتاری روحانیت مجاهد در خط مقدم نبرد بر ضد دشمن صهیونیستی و راه شرف مسجد الاقصی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس