کد خبر 1539624
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
چگونه برنز شناگر ایران اشتباهی طلا شد

سرمربی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان ایران در مورد اشتباهی که باعث شد مدال برنز شناگر ایران، طلا اعلام شود توضیح داد.

به گزارش مشرق، حمید شریفیان پس از کسب مدال برنز توسط محمدحسین کریمی و اشتباه سیستم داوری چین در طلا درج کردن مدال او، اظهار داشت: کریمی در فینال قرار بود در خط پنج شنا کند اما در لحظه آخر چینی‌ها جای او و شناگر خودشان را عوض کردند. در واقع داور خط این اشتباه را انجام داد.

وی افزود: بعد از آن یک خطای دیگر رخ داده بود و اطلاعاتی که به تلویزیون داده شده بود، اشتباها جابجا شده بود. ناخودآگاه دو خطای همزمان با هم شکل گرفته بود. ما در جایگاه سوم به پایان خط رسیدیم اما به اشتباه ما را اول اعلام کردند.

سرمربی تیم ملی شنا نابینایان و کم بینایان عنوان کرد: چینی‌ها به این موضوع اعتراض کردند و ما هم اعتراض کردیم و دوست داشتیم این طلا بماند. اما آنها سریع فیلم ها را چک کردند و متوجه شدند که اشتباه صورت گرفته است. آنها حالا این اشتباه را در سایت اصلاح کردند. البته کریمی این برنز خود را بیش از هر طلای دیگر دوست دارد.

ضیغمی نژاد: فردا یک رقابت دیگر دارم و برای مدال می جنگم

همچنین سینا ضیغمی نژاد پس از کسب مدال نقره امروز مسابقات شنای ۲۰۰ متر مختلط انفرادی اظهار داشت: خوشبختانه صبح موفق شدیم راهی فینال شویم و در رقابت فینال من و شاهین به مدال نقره و برنز دست یافتیم.

وی درباره اینکه حریف ژاپنی بسیار پرقدرت ظاهر شد، گفت: در این دسته از رقابت، ۳ شناگر ژاپنی بودند که خیلی پرقدرت ظاهر شدند و بهترینش همین حریف ما بود که رکورد مسابقات را شکست و طلا گرفت.

وی درباره دیدار فردا هم گفت: در ماده ۱۰۰ متر کرال سینا ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ... IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    خدا پشتو پناه پارا المپیکی های بی ادعا عزیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس