زاکانی

شهردار تهران با بیان اینکه تا پایان سال بیش از ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس به شهر تهران اضافه می‌شوند، گفت: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس هم بازسازی اساسی می‌شوند.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شهردار تهران به ترافیک مهر پایتخت اشاره کرد و گفت: ترافیک صبحگاهی حدود در مهر ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

وی به آلودگی هوا و ترافیک در تهران اشاره کرد و گفت: مهمترین راه حل برای رفع این مشکلات افزایش ظرفیت حمل و نقل عمومی است و اینکه مطلوبیت استفاده از حمل و نقل را بالا ببریم.

شهردار تهران تأکید کرد: باید خدمت رسانی افزایش یابد و شهروندان برای تردد خود از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

زاکانی به ورود ۷۹۱ واگن به تهران اشاره کرد و گفت: اولین پارت این قطارها سال آینده به تهران می‌رسد و خط تولید این واگن‌ها آغاز به‌کار کرده است.

شهردار تهران تأکید کرد: ما در بحث افزایش اتوبوس‌ها هم اقداماتی انجام داده‌ایم و تا پایان سال جاری ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس وارد خطوط تهران می‌شوند. همچنین ۵۰۰ دستگاه اتوبوس هم بازسازی اساسی شده است.

وی افزود: امسال ظرفیت اتوبوسرانی را دو برابر کردیم و سال آینده هم مجددا افزایش ظرفیت داریم و حدود ۱۵۰۰ اتوبوس هم در سال ۱۴۰۳ به خطوط تهران اضافه می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    اتوبوس های خط راه آهن - تجریش صبحها بسیار شلوغ است و اکثرآً فرسوده . باتوجه به مسیر سربالایی جنوب به شمال تردد آنها، لازم است اتوبوسهای جدید با تعداد بیشتری به این خط اضافه شود.
  • حمید IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    ببخشید در پیام ارسالی قبلی منظورم خط 4 پایانه جنوب به پایانه افشار بود . ممنون
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    سلام . برادران این اشعار یکی از بهترین اشعار عملی در راه مبارزه با اسراییل برای همگان میباشد و است ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...یعنی ای اسراییل خیبر خیبر یادت است سپاه محمد ص و ع ایستاده است ....مشرق بی انصافی نکن از دشمنان ما مطلب چاپ کردی از مال ما هم چاپ بکن ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس