کد خبر 1538325
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
علیپور: در سنگنوردی جز من کسی را ندارند/ طرف چهار خط درس خوانده، فکر کرده خبری است

دارنده طلای بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: در رشته سنگنوردی جز من کسی را ندارند.

به گزارش مشرق، رضا علیپور درباره عدم دریافت پاداش یک میلیاردی مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو در ماده‌ سرعت رشته سنگنوردی اظهار داشت: به من گفتند که پاداش طلا را در فرودگاه به تو می‌دهیم و امروز و فردا کردند اما خبری نشد. به سرپرست تیم گفتم تا پیگیری کند و هنوز خبری به ما ندادند.

وی افزود: از سال ۲۰۱۳ اولین مدال جام جهانی را در چین گرفتم. تاکنون ۲۰ مدال جهانی و ۱۰ مدال آسیایی را به عنوان پرافتخارترین قهرمان سنگنوردی جهان کسب کردم. ۲ مدال طلای بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارم. حتی اولین مدال ایران بعد از ۴۰ سال را در بازی‌های جهانی لهستان گرفتم و رکورددار جهان در سال ۲۰۱۷ شدم. اکنون برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنم و امید دارم با دعای خیر مردم و انرژی مثبت آنها مدال طلای المپیک پاریس را کسب کنم.

علیپور در واکنش به گلایه رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی از عدم کسب مدال در بخش تیمی خاطرنشان کرد: این مشکلات همواره در سرعت رخ می‌دهد و اینگونه نیست چه فردی اولین سنگنورد بود که در تیمی استارت زد. ما امکانات کامل نسبت به رقبا نداشتیم و تمرینات‌مان انفرادی بود. شرایط مسابقه بالا و پایین دارد و گاهی اوقات تصور نمی‌کردیم که در انفرادی مدال بیاوریم؛ اما برعکس شد و به جای تیمی در انفرادی به مدال رسیدیم.

ملی‌پوش سنگنوردی یادآور شد: امیدوارم زودتر سالن قزوین را درست کنند تا تمرین کنیم. شرایط سالن زنجان از قزوین بهتر بود. حمایتی نمی‌کنند و نیازی به گفتن آن نیست. برخی درحدی نیستند که از آنها توقع داشته باشم. طرف چهار خط درس خوانده فکر کرده خبری است.

وی خاطرنشان کرد: شرایط اعزام‌های ما باید در سطح جهانی شود؛ باید حداقل مربی و سرپرست با ما به مسابقات بیایند. عملکرد ما نسبت به امکانات فدراسیون عالی و فوق‌العاده بود. امسال هم تنها سالی بود که فدراسیون به خاطر کسب سهمیه المپیک و بازی‌های آسیایی هزینه کامل اعزام‌ها را پرداخت کرد و در سال گذشته فقط کمک هزینه می‌دادند و باقی آن پای خودم بود. هرچند که جز من کسی را ندارند.

علیپور درباره الناز رکابی گفت: او تمام تمرکز خود را روی فینال گذاشته بود تا به سکو برسد و بسیار آماده بود؛ اما متاسفانه با بدشانسی به دلیل باران، فینال برگزار نشد. احتمال زیادی داشت تا الناز به مدال برسد؛ اما متاسفانه نشد و چینی‌ها از این فرصت استفاده و از راه قانونی مسابقه را لغو کردند. امیدوارم اعزام‌ها و اردوها حرفه‌ای شود تا به مدال برسیم چرا که وقتی این موارد حرفه‌ای نباشد، توقع مدال نباید داشته باشند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • تک سوتر DE ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    5 2
    اگر زن بودی همون دم پرواز بهت پرداخت می کردن. فمینیست اینچنین بلایی هست عزیزم.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    9 0
    آقا حقشان را بدید گناه دارد.چرا قهرمانان را دلسرد می کنید چرا انگیزه نمی دهید معلومه که هیئت همراه که مفت میخورند و مفت می گردند به حق وحقوق قهرمانان هم رحم نمی کنند چه جانوری داریم خدایا
  • ایرانی با غیرت IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    10 2
    مطمئن باش که اون چهار خط درسی را هم که گفتی نخونده و با رانت مدرک دکتری بی ربطی گرفته که فقط و فقط بتواند پست نون ابداری را اشغال کند کار خاصی را هم انجام ندهد.
  • مسعود IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 2
    این بنده خدا این همه عنوان وطلای دارد یک پاداش خوب بهش نمی‌دین ولی فوتبالیست ها شش گل می خورند ماشین مدل بالا بیارن هیچ وقت ورزش ما خوب نمیشه تا این مدیران سر کارن
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    7 44
    تو که عرضه همون چهار خط هم نداشتی ،افراد بی تربیتی مثل این لیاقت نمایندگی ایران را ندارند
    • حمزه IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      2 3
      لعنت برتو ظرفیت پرکن اجنبی
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      3 1
      به جای اینکه پول خرج ورزشکار بشه ، خرج مدیر پخمه میشه
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      3 2
      متاسفانه باب شده که عده ای بیسواد که هنرشون نهایت بزرگ کردن هیکلشون بوده به اهل علم توهین میکنند
  • FR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    3 2
    خب تو هم دو تا جفتک انداختی فکر کردی خبریه
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    3 0
    خو وقتی به طرف قول پاداش میدید چرا عملی نمیکنید؟ اگه هم ندارید بدید بگید ندارید، اگه هم اون مسئول خودسرانه قول پاداش داده خو باهاش برخورد کنید.
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 3
    سلام . برادران این اشعار یکی از بهترین اشعار عملی در راه مبارزه با اسراییل برای همگان میباشد و است ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...یعنی ای اسراییل خیبر خیبر یادت است سپاه محمد ص و ع ایستاده است ....مشرق بی انصافی نکن از دشمنان ما مطلب چاپ کردی از مال ما هم چاپ بکن ...
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 0
    بخدا آخر غیرتی آقا رضا دمت گرم که با همه بی مهری ها پای کشورت وایسادی جات تو قلب ما هست
  • رحمان IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    مدال طلا چه ربطی به چهار کلمه درس دارد این یک ورزش شخصی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس