شنیده شدن صدای آژیر خطر در الجلیل

تعداد شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه به بالای چهار هزار نفر رسیده است مرزهای شمالی فلسطین اشغالی همچنان شاهد تشنج و التهاب است.

سرویس جهان مشرق - واکنش های جهانی به جنایات رژیم صهیونیستی در سراسر جهان در حال افزایش است و مردم خشمگین، علیه رژیم صهیونیستی به خیابان ها آمده و تظاهرات می‌کنند. رژیم صهیونیستی همچنان به جنایات و نسل کشی فلسطینیان در غزه ادامه میدهد. تاکنون تعدادی شهدای غزه به بیش از چهار هزار نفر رسیده است. گذرگاه رفح همچنان برای ارسال کمک های بشر دوستانه به مردم غزه باز نشده است.

طی شب گذشته و بامداد امروز، برخی از نقاط دیگر در منطقه غرب آسیا شاهد التهاب و تنش بود. در عراق و سوریه پایگاه‌های آمریکا مورد حمله قرار گرفت. همچنین چندین موشک از سوی یمن به سوی سرزمین های اشغالی شلیک شد که این موشک ها توسط آمریکا رهگیری شد.

آنتونیو گوتیرش دبیر کل سازمان ملل در بازدید از گذرگاه رفح اظهار داشت: باید اجازه داده شود که بیشترین حد ممکن از کمک‌های انسان دوستانه وارد نوار غزه شود. آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل این کمک‌ها را توزیع خواهد کرد.

وضعیت نتانیاهو در سرزمین های اشغالی نیز بحرانی است. بر اساس آخرین نتایج نظرسنجی روزنامه عبری زبان معاریو در صورت برگزاری انتخابات جدید حزب لیکود به رهبری نتانیاهو بیشتر کرسی‌های خود را از دست خواهد داد. همچنین بر اساس این نتایج جریان ملی به رهبری بنی گانتز ۴۰ کرسی به دست خواهد آورد، در حالی که لیکود به رهبری نتانیاهو تنها ۱۸ کرسی به دست می‌آورد. در خصوص جنگ علیه غزه ۸۰٪ صهیونیست‌ها معتقد هستند که نتانیاهو باید مسئولیت شکست هفتم اکتبر را بر عهده بگیرد. و ۴۸٪ نیز بنی گانتز را برای پست نخست وزیری مناسب‌تر می‌دانند. اما تنها ۲۸ درصد از نخست وزیری نتانیاهو حمایت کردند.

می توانید پوشش لحظه به لحظه مشرق از عملیات طوفان الاقصی در روزهای گذشته را اینجا مرور کنید:

روز اول: شکست تاریخی رژیم صهیونیستی/ اسارت تعدادی بالایی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم

روز دوم: رژیم صهیونیستی زیر آتش خشم فلسطینیان می‌سوزد

روز سوم: تلفات صهیونیست‌ها در اثر حملات موشکی حزب الله / سخنگوی القسام: نبردهای ما در بسیاری از نقاط ادامه دارد

روز چهارم: فرمان تخلیه صهیونیست‌ها از شهرک هم مرز با لبنان/ شلیک خمپاره از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی/ هشدار رهبر انصارالله یمن در رابطه با هرگونه دخالت آمریکا به سود رژیم صهیونیستی

روز پنجم: شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به ۱۳۰۰ نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۱۸۹ نفر افزایش یافت/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ

روز ششم و هفتم: انتشار خبر سرنگونی یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی/اختلاف میان نتانیاهو و وزیرجنگ رژیم صهیونیستی/حزب الله چندین هدف در سرزمین های اشغالی را مورد حمله قرار داد

روز هشتم: تبادل آتش میان حزب‌الله و اشغالگران صهیونیست/ موشک باران تل‌آویو، ‌عسقلان و اشدود/ شمار کشته‌های ارتش اسرائیل به ۲۶۵ نفر رسید

روز نهم: تعدادی شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ۲۷۵۰ نفر رسید/ نتانیاهو: هیچ آتش بس بشر دوستانه ای وجود ندارد/ خبرنگار صهیونیست: حزب الله عملا تبدیل به یک طرف جنگ شده است

روز دهم: تل‌آویو آماج حملات موشکی مقاومت غزه/ وزیر امورخارجه ایران: اگر فوری جنایات صهیونیست‌ها متوقف نشود، جبهه‌های جدید به رویشان گشوده خواهد شد

روز یازدهم: جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در غزه/ ۸۰۰ فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به یک بیمارستان به شهادت رسیدند/ حمله به مراکز رژیم صهیونیستی در چندین کشور پس از جنایت بیمارستان معمدانی

روز دوازدهم: شبکه عبری کان: امروز شدیدترین روز جنگ در مرز شمالی فلسطین اشغالی و لبنان بود / تل‌آویو امروز بیش از چند مرتبه مورد حملات راکتی مقاومت قرار گرفت

روز سیزدهم: حمله به مواضع آمریکا در عراق و سوریه/ تبادل آتش میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان/ حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد/ شلیک موشک از یمن به سمت سرزمین های اشغالی


تحولات روز چهاردهم عملیات طوفان الاقصی

۰۰:۱۰ - حزب الله لبنان دو پهباد اسرائیلی را میان منطقه الزرابره و انصار در نزدیکی مرز لبنان و فلسطین اشغالی ساقط کرد.

۲۳:۰۵ - مقاومت اسلامی عراق با دو پهپاد نیروهای آمریکایی را در پایگاه حریر در کردستان عراق هدف قرار داد

هلاکت چند نظامی صهیونیست در حمله حزب الله لبنان

۲۲:۳۷ - گردان‌های قسام شهر اشغالی عسقلان را در پاسخ به بمباران غیرنظامیان در غزه هدف حمله راکتی قرار داد.

۲۱:۳۸ - اسرائیل هیوم اعلام کرد که تمامی شهرک‌های صهیونیستی در جنوب فلسطین اشغالی هدف حمله راکتی گروه‌های مقاومت قرار گرفتند.

۲۱:۳۰ - منابع عبری زبان اعلام کردند که اخبار اولیه از نفوذ چند فروند پهباد از لبنان به داخل اراضی اشغالی حکایت دارد.

۲۱:۲۰ - منابع عبری زبان اعلام کردند که در حمله موشکی حزب الله به پایگاه برانیت در شمال فلسطین اشغالی، تعدادی از نظامیان اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

۲۰:۵۷ - معاریو از وقوع یک حادثه امنیتی سخت در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. این روزنامه اشاره کرد که به سمت گروهی از نظامیان اسرائیلی در نزدیکی مرز لبنان چند موشک هدایت شونده کورنت شلیک شده است.

۲۰:۵۰ - روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت از درگیری مسلحانه شدید مبارزان مقاومت با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در اطراف شهرک صهیونیستی "نتوعا" در مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر داد.

هدف گرفتن تانک مرکاوا توسط نیروهای مقاومت

تهدید مجدد صهیونیست‌ها برای خالی کردن یک بیمارستان دیگر

۲۰:۴۹ - خبرگزاری رویترز اعلام کرد که هلال احمر فلسطین گفته تهدیداتی از رژیم صهیونیستی دریافت کرده مبنی بر اینکه بیمارستان قدس در غزه باید سریعا تخلیه شود.

۲۰:۴۶ - منابع عبری زبان از شلیک موشک ضدزره به سمت یک دستگاه تانک اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی و تبادل آتش در این منطقه خبر دادند.

۲۰:۲۹ - ابو عبیده سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که در پاسخ به تلاش‌های قطر دو آمریکایی (مادر و دختر) را به دلایل انسان‌دوستانه آزاد کردیم. وی افزود که آزادی این دو زن آمریکایی برای این است که به ملت آمریکا و جهان ثابت کنیم ادعاهای بایدن و دولت فاشیست او ادعاهایی کذب و کاملا بی‌اساس است.

۱۹:۵۳ - گردان‌های قسام مجددا شهر اشغالی عسقلان را در پاسخ به ادامه بمباران‌های شهر غزه و کشتار غیرنظامیان هدف حمله راکتی قرار داد.

۱۹:۲۰ - رسانه‌های عبری زبان به نقل از دان حالوتس رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند: برای اولین بار است که اسرائیل همه نیروهای ذخیره خود را بکار می‌گیرد.

شلیک ۱۲ موشک هدایت شونده از جنوب لبنان

۱۷:۲۵ - هلیل زیتون خبرنگار اسرائیلی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تخلیه شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی را آغاز کرده است.

۱۶:۴۹ - حزب الله لبنان از شلیک ۱۲ موشک هدایت شونده از جنوب لبنان به سمت پایگاه‌ها اسرائیلی رویسات العلم، رویستان القرن، الرادار، الرمثه و زبدین در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

۱۶:۴۷ - توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف منطقه کفر شوبا، بسطره و شانوح در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

بمباران رفح

۱۶:۴۶ - سانه‌های عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس نفوذ مبارزان مقاومت به شهرک‌های رامیم و کریات شمونا، جاده‌های منتهی به این مناطق را بسته است.

۱۶:۴۵ - جهاد اسلامی: ساکنان کرانه باختری را به حمل سلاح و رویارویی با شهرک‌نشینان و نظامیان اشغالگر اسرائیلی و تشدید مقاومت فرامی‌خوانیم.

۱۶:۰۳ - هدف قرار دادن پایگاه العاصی صهیونیست‌ها ؛ مقابل شهر میس الجبل در بخش مرکزی جنوب #لبنان توسط مقاومت اسلامی

مشاور نتانیاهو: میدانیم جنگ غزه دشوار است و تعدادی از جوانان ما باز نخواهند گشت

۱۵:۵۱ - وزیر دفاع اسرائیل سه مرحله جنگ با حماس را تشریح کرد: آخرین مرحله ایجاد یک سیستم امنیتی جدید در نوار غزه، سلب مسئولیت اسرائیل از زندگی روزمره در نوار غزه و ایجاد یک امکان امنیتی جدید برای شهروندان اسرائیل خواهد بود

۱۵:۰۸ - مشاور ارشد نتانیاهو: جنگ غزه دشوار است. جنگ غزه دشوار است اما ما آمده‌ایم. می‌دانیم که بها پرداخت خواهیم کرد و تعدادی از جوانان ما باز نخواهند گشت.

۱۴:۴۰ - وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای نوار غزه پس از چهارده روز بمباران گسترده این منطقه به ۴۱۳۷ نفر و شمار مجروحان به ۱۳ هزار نفر رسید.

۱۴:۲۷ - شهدای خبرنگار به ۱۷ نفر رسید. امروز خبرنگار فلسطینی محمد علی که در رادیو جوان نوار غزه فعالیت می‌کرد، پس از بمباران منزلش در شمال نوار غزه به همراه خانواده‌اش به شهادت رسید. با شهادت محمد علی تعداد شهدای خبرنگار در جنگ اخیر دشمن صهیونیستی علیه نوار غزه به ۱۷ نفر رسید.

۱۴:۲۹ - بازدید دبیر کل سازمان ملل از گذرگاه رفح. آنتونیو گوتیرش دبیر کل سازمان ملل در بازدید از گذرگاه رفح اظهار داشت: با وجود توافق بر سر وارد کردن کمک‌های انسانی به غزه اما شروط وضع شده مانع رسیدن این کمک‌ها به این منطقه است.

اسرائیل تخلیه شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی را آغاز کرد/ مشاور ارشد نتانیاهو: جنگ غزه دشوار است و می‌دانیم تعدادی از جوانان ما از جنگ باز نخواهند گشت/ حزب الله: کشتار غیرنظامیان و حمله به امنیت کشور ما بدون پاسخ نخواهد ماند + عکس و فیلم
بمباران کلیسا توسط رژیم صهیونیستی

۱۳:۱۶ - وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در بمباران شب گذشته کلیسای ارتدوکس غزه ۱۶ شهروند مسیحی فلسطینی به شهادت رسیدند.

۱۲:۰۰ - نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی شب گذشته و بامداد امروز ۷۱ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند

۱۱:۲۵ - گردان‌های قسام اعلام کرد که در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها در غزه، شهر اشغالی سدیروت را هدف حمله راکتی قرار داده است.

۱۰:۲۳ - روزنامه معاریو اعلام کرد که شب گذشته یک صهیونیست به طور اشتباهی توسط ارتش این رژیم در شمال نقب به هلاکت رسید.

۱۰:۰۹ - نیروهای رژیم صهیونیستی محدودیت‌های شدیدی را برای منع ورود فلسطینی‌ها برای اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی اعمال می‌کنند.

۸:۵۴ - ارتش رژیم صهیونیستی: موشک‌های شلیک شده از لبنان به سمت سرزمین‌های اشغالی متعلق به حزب الله است، با وجود اینکه جنبش حماس مسئولیت آن را اعلام کرده بود.

تخیله کریات شمونا توسط رژیم صهیونیستی

۸:۴۹ - روابط عمومی حزب الله: ما مجدداً تأکید می کنیم که کشتار غیرنظامیان و حمله به امنیت کشور ما بدون پاسخ یا مجازات نخواهد ماند.

۸:۴۵ - رویترز: وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از طرحی برای تخلیه ساکنان شهرک «کریات شمونا» در نزدیکی مرز لبنان خبر داد.

۸:۱۹ - نظامیان اشغالگر اسرائیلی بامداد امروز جمعه حملات گسترده‌ای را به شهرهای مختلف کرانه باختری انجام داده و دست به بازداشت گسترده فلسطینیان زدند. منابع محلی اعلام کردند که در این حملات بیش از ۳۰ نفر بازداشت شدند. نظامیان صهیونیست دکتر سمیر القاضی نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین را هم به اسارت گرفتند.

اسرائیل تخلیه شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی را آغاز کرد/ مشاور ارشد نتانیاهو: جنگ غزه دشوار است و می‌دانیم تعدادی از جوانان ما از جنگ باز نخواهند گشت/ حزب الله: کشتار غیرنظامیان و حمله به امنیت کشور ما بدون پاسخ نخواهد ماند + عکس و فیلم
غزه

۷:۵۱ - خبرگزاری رویترز دقایقی پیش نوشت که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تصمیم دارد ۱۴ میلیارد دلار کمک جدید به «اسرائیل» از کنگره درخواست کند.

۶:۰۹ - بامداد امروز جمعه صدای انفجار در حوالی پایگاه آمریکایی ویکتوریا واقع در نزدیکی فرودگاه بغداد به گوش رسیده است.

۱:۰۵ - توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی از دو ساعت پیش بی‌وقفه در حال بمباران مناطق شرقی اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه است.

۰۰:۲۸ - ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پاسخ به حملات راکتی به شمال فلسطین اشغالی، در حال بمباران مواضع حزب الله در جنوب لبنان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 43
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    50 10
    اسراییل دیگر به اوج و شکوه خود برنخواهد گشت و به سرعت رو به زوال و نابودی است این خانه عنکبوت. ان شالله با دعای خیر مهدی فاطمه🤩🤩🤩
    • میشل IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      3 1
      ساکت شو به خاطر نفهم بازی های امثال تو اینهمه آدم بی‌گناه دارع کشته میشه
    • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      17 0
      لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش صهیونیسم
    • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      9 11
      ما را چه شده که راحت کودک کش اسرائیل رو مبینیم ؟؟؟
    • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      6 2
      منطق حقوق بشر آمریکا اینه فلسطینی‌ها چشم آبی نیستن پس باید بمیرن
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      9 2
      آمریکا هزاران تن تجهیزات و بمب و سلاح های پیشرفته میفرسته برای اعدام و کشتار دسته جمعی جهانم فقط ناظره این جنایات اسرائیل کودک کش هست
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      8 4
      خدا شر این قوم عاد و ثمود و لوط را از سر منطقه ما و جهان کم کند.
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      4 1
      ۰۶:۴۸ چون طبل تو خالی هستین...
    • پدی از پیج همسایه🙂 IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      1 0
      شیطونا اینمدلی تانک زدنو از شیربچه های گردان ازوف یاد گرفتید😃
    • پدی از پیج همسایه🙂 IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      1 0
      تمام این درگیریا بخاطر چندتا بوده
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    4 3
    کره چیرو دقیقا بده مابه تفاوت چی . مرگ بر آمریکا .
    • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      5 2
      واقعا تف به این کشورها غربی و عربی و اسلامی که اینهمه کشتار و جنایت و کودکشی اشغالگر رو میبینن باز از این رژیم منحوس حمایت میکنن
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    2 4
    نابود کردن سیستم مالی و ارزش پول ملی ، نابود کردن کارگاهای تولیدی و عمرانی و عدم اجازه قیمت گذاری براساس عرضه و تقاضا باعث نابودی مردم و اقتصادشان است . فقط عدم رشد قیمت زمان شیخ عبا ایتالیایی رو مردم یادشونه ولی نابود کردن سیستم مالی و تولید کشور یادشون نیست . افزایش قیمت ها فقط برای جلوگیری از نابودی کارخونه ها و مقطعی به اجبار خراب کاری های شیخ عبا ایتالیایی بوده است
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      4 4
      نتیجه رای امدنیوزی بعدش زرنزن
    • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      8 1
      چه ربطی داره با موضوع؟
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    17 4
    اسراییل مثل بچه ی که کتک میخوره و با گریه میره باباش رو میاره. خاک بر سر خار و ذلیلش
  • FI ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    گروهان اصلاحیون بعد از عملیات موفقیت آمیز علیه ارتش روسیه ، قرار است هفته آینده در کنار اسرائیل علیه غزه بجنگد
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 1
    تخلیه شهرک های نزدیک لبنان ممکن است به منظور استفاده از بمبهای بسیار قوی برای حمله به حزب الله و نابود کردن توان نظامی آن باشد. اسراییل حتی ممکن است از بمب هسته ای با قدرت کمتر هم استفاده کند.
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    تخلیه شهرک های نزدیک لبنان ممکن است به منظور استفاده از بمبهای بسیار قوی برای حمله به حزب الله و نابود کردن توان نظامی آن باشد. اسراییل حتی ممکن است از بمب هسته ای با قدرت کمتر هم استفاده کند.
  • IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    یکی از عواقبش بلوک شدن دوباره اون شش میلیارد دلار که قرار بود مایحتاج مردم ایران تامین بشه هست.
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    3 3
    اسقاطیل که به تنهای میخواست به ایران حمله بکند الان دو هفته داره دور خیز میکنه ولی جرآت حمله زمینی به غزه یک شهر تماماً محاصره رو ندارد،البته جنس توهم پیروان اسرائیل در داخل هم از همون جنس،کلا تو توهم رندگی میکنند
  • US ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    3 11
    اگر زنگزور از ایران عبور کنه دیگه اسمش نباید زنگزور باشه
    • حمید IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      1 0
      اسمشو میذاریم قیطران
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    5 2
    دیگه مثل اخبار سوریه شده روزی 500 تا اسراییلی میکشید در خبرگزاریتون
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    3 1
    اینکه اسرائیل میزنه تخریب می‌کنه وغارت میکنه وکسی جلودارش نیست این از شکست در برابرش گذشته این تعظیم در برابر اسرائیله
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 2
      اینجوری نگو قبلا همه اینکار ها را میکرد کشته و اسیر هم نمیداد سرزمین هم غصب میکرد نیل تا فرات هم قرار بود بگیرد اما الان زمین و شهرک هم میدهد هم تا کیلومتر ها تخلیه میکند کشته و اسیر حسابی میدهد در عوض زن بچه مردم را میکشد که انهم انشا ءالله با افتادن فقط چند جنگنده در اینده نزدیک تمام خواهد شد
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      1 4
      اینجوری نگو قبلا همه اینکار ها را میکرد کشته و اسیر هم نمیداد سرزمین هم غصب میکرد نیل تا فرات هم قرار بود بگیرد اما الان زمین و شهرک هم میدهد هم تا کیلومتر ها تخلیه میکند کشته و اسیر حسابی میدهد در عوض زن بچه مردم را میکشد که انهم انشا ءالله با افتادن فقط چند جنگنده در اینده نزدیک تمام خواهد شد
    • رحیم IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      روحانیون وبسیجیان شجاع همه باهم بشتابیم به سوی جبهه فلسطین علیه اسراییل
  • هوشنگ IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 27
    این چهره بی نقاب تمدن غرب است که قوم صهیون ان را در این منطقه ما نمایندگی میکند. کمپی های بیوطنی که هنوز در البانی احساس ناراحتی میکنند و موفق یه اخذ ویزای کانمادا نشده اند دیسلایک فرمایند جهت آمارگیری
  • کارشناس IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 2
    پایان جنگ نزدیک است. دشمنان توان همدیگر را ارزیابی کردند
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 1
    ملاک ادامه تدریس استادان دانشگاه را از محور چاپ مقاله خارجی، خارج کنید و به آسانی به اساتید دانشگاه فقط با چاپ مقالات خارجی ارتقا رتبه ندهید. جلو رانت و فساد استادان دانشگاه را بگیرید. استادان حریص و طماع، جوان مردم را برای دادن مقاله انگلیسی به عنوان تنها تعریف حرکت علمی پر امتیاز که می شناسند، از حقیقت دانشگاه و اجتماع دور کرده. بدون احساس نیاز اساتید به پروژه های علمی صنعتی، دانش آموختگانی بی عمل و بدون انگیزه و توان برای فعالیت در کشور خواهیم داشت. از فرار دانشجویان عالم بترسید ولی از فرار اساتید بی عمل نترسید. دانشجو عالم با مدیریت و برنامه ریزی در کشورهای خارجی می شود محور تولید و پیشرفت آنها و استاد بی عمل می شود نابود کننده جوان داخلی
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    اگر یکی از دو طرف ترجیحا کشور غاصب به طور کامل نابود نشود یا قرارداد به نفع غزه نبندند که مساحتش دو برابر شود یا غرامت بگیرند و غاصب ده سال حق حرف زدن نداشته باشد یعنی غزه شکست خورده و غاصب تکرار خواهد کرد و بار مالی به گردن مردم ایران است و ملل عربی نباید بترسند بعد از دو بار شکست و ترکاندن نیر.گاه اتمی انها و نباید صلح کنند و اگر چنین کردند یعنی راضی اند و لازمه غزه نابود شود تا به ثبات برسد منطقه و ایران رشد بتواند کند
  • Hasan DE ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    گشایش جبهه ها علیه اسرائیل و حرکت مقاومت از همه طرف ها
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    4 2
    این طوفان حتی منجر به سونامی سقوط سران خائن مصر و بحرین و اردن و قطر و امارات و آذربایجان و کویت و عربستان و ترکیه خواهد شد.انشالله
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      حتی باعث سقوط رای کنسرتی ها و رای بی رای ها و بی‌حجاب ها و بدحجاب ها هم خواهد شد ان شاءالله
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    شهرک نشینی که مسلح بشه درواقع حق میده به طرف مقابل که بکشتش. اگه عقل داشته باشند نباید مسلح بشن و به خونه هاشون فرار کنند، با کشتی.
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 2
    کمک به اسرائیل: شرط‌بندی روی اسب بازنده
  • علی اقا IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 2
    تف به شرف این اسراییل جنایتکار که از کشتن کودکان بیگناه واهمه ای ندارد. لحظه ی نابودی اسراییل آغاز شده این مشتیست نمونه خروار از نیروهای نیابتی ایران
  • US ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    یعنی حماس زد مادر اسرائیل رو عزادار کرد. این اسرائیل بدزاده هم فقط بلده طفل معصوم بکشه.
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    با اتحاد گروههای مقاومت فلسطینی برای حمله از داخل فلسطین زمان نابودی رژیم منحوس صهیون را سرعت می بخشد
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    اسرائیل رفتنی است
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    مطمئن هستم ایران بمباران می شود
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    به کودکان در مدارس در اسرائیل خیلی کمی از تعالیم دین یهود رو قاطی خیلی زیادی از عقاید صهیونیسم کردن و قاتل پرورش دادن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس