کد خبر 1538165
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

به گزارش مشرق،کانال ابوقاسم در ایتا مطلبی را با عنوان چرایی حمله به اهداف آمریکایی منتشر کرد که به موضوع حملاتی که به پایگاه های آمریکایی بخصوص در عراق می شود، پرداخته است:

اگر سخنان رهبر انقلاب اسلامی را بخوبی تحلیل کرده باشید متوجه خواهید شد که رهبری حکیم در بحث جنایات رژیم صهیونیستی، با آمریکایی ها مخاطبه کردند و خطاب شان آمریکایی ها بود ،این یعنی مسئولیت و عواقب این نقشه خطرناک با آمریکایی ها است.

بر اساس اطلاعات دقیق ،مستشاران انگلیس و آمریکا و اسرائیل اتاق مشترک نظامی ایجاد کردند و به صورت شبکه یکپارچه جنگ را اداره می کنند و بر همین اساس است که مواضع آمریکایی ها در منطقه در بانک اهداف مقاومت قرار گرفت.

براساس واقعیت های میدانی قرار بر این شد که آمریکا و انگلیس در کنار کمک های نظامی به اسرائیل، در سازمان های بین المللی و با استفاده از فشار بر کشورهای عربی از شکل گیری اجماع جهانی برای محکومیت جنایات اسرائیل جلوگیری کنند.

وتوی پیشنهاد آتش بس برزیل توسط آمریکا که پنجاه و سومین وتوی آمریکا برای قطعنامه ها علیه اسرائیل بود چراغ سبز آمریکایی ها برای تشدید تنش و درگیری ها توسط اسرائیل است.

صهیونیست ها این اطمینان را به آمریکا دادند که آن ها می توانند با عملیات زمینی حماس را از بین ببرند

آمریکایی ها برای پوشش نقاط ضعف صهیونیست ها اقداماتی نظیر اعزام ناوهای هواپیما بر و بالگردبر خود به حوزه مدیترانه ،خلیج فارس و دریای سرخ و همچنین اعزام چهار هزار نیرو به منطقه برای کنترل توان نظامی انصارالله یمن و اقدامات ایران انجام داده اند

آمریکایی ها در دو ماه گذشته پایگاه های خود در عراق و سوریه را به صورت گسترده تجهیز و آماده یک جنگ تمام عیار کردند،تحرکاتی که در آن زمان باعث تعجب بسیاری از افکار عمومی شده بود.

جبهه شمال اساسی ترین نقطه ضعف اسرائیل برای ضربه کاری است ،گنبد آهنین در مرزهای شمالی فلسطین تا الان هیچ یک از راکت های حزب الله لبنان را نتوانست رهگیری کند.

جبهه مقاومت ضمن ناامید شدن از مجامع بین‌المللی برای مهار ماشین نظامی صهیونیست ها، که سابقا نسبت به ادامه حملات وحشیانه آن ها هشدار داده بود متناسب با شرایط موجود در وضعیت مقاومت و مردم در غزه حملات را تشدید خواهد کرد.

ما شاهد افزایش سطح پاسخ مقاومت به آمریکا و اسرائیل هستیم و این حملات به اندازه ای خواهد رسید تا ماشین نظامی صهیونیست ها را متوقف کند

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس