واکنش چین به حمله اسرائیل به بیمارستان غزه

سخنگوی وزارت خارجه چین گفت پکن از حمله به بیمارستان در غزه که تلفات زیادی داشته، شوکه شده و آن را شدیداً محکوم می‌کند.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت خارجه چین امروز چهارشنبه (۱۸ اکتبر، ۲۶ مهر) گفت پکن از حمله به بیمارستان در غزه که تلفات زیادی داشته، شوکه شده و آن را شدیداً محکوم می‌کند. وی افزود: سوگوار قربانیان هستیم و با مجروحان ابراز همدردی می‌کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه چین در ادامه خواستار آتش‌بس فوری و توقف خصومت‌ها شد و افزود: همچنین خواستار هر تلاش ممکن برای حفاظت از غیرنظامیان و جلوگیری از یک فاجعه انسانی بدتر هستیم.

در ادامه جنایات و حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه که پس از عملیات طوفان الاقصی آغاز شد و همچنان ادامه دارد،‌ شب گذشته (سه‌شنبه) ۲۵ مهر ماه /۱۷ اکتبر در پی حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه، بیش از یک هزار نفر شهید و مجروح شدند. جنایتی که با واکنش‌ها و محکومیت جهانی روبرو شده است.

رئیس‌جمهور روسیه هم امروز با تأکید بر لزوم تشکیل کشور فلسطین، بمباران بیمارستان غزه را فاجعه انسانی خواند و خواستار توقف فوری جنگ شد.

در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تاکنون بیش از ۳۳۰۰ فلسطینی شهید و ۱۳ هزار نفر مجروح شدند. این آمار بدون در نظر گرفتن آمار قربانیان حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس