کد خبر 1537133
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
وقتی نقاب افتاد

سرمربی پرسپولیس در حالی پس از قهر چند روزه به دلیل مطالبات مالی دوباره به تمرین تیم بازگشته است که ضدونقیض‌گویی‌های او در جریان این چند روز صداقتش را زیر سوال برده است.

به گزارش مشرق، همان ترفند و بازی همیشگی باز هم جواب داد مانند تمام رفت و برگشت‌ها و قهر و آشتی‌های این چند وقت، سناریویی نخ‌نما شده که دیگر همه آن را از بر شده‌اند. قهر کن، اخطار بده و خط و نشان بکش تا آپشن‌هایی که مورد تذکر نهادهای نظارتی قرار گرفته است، نقد شود. حکایت یحیی گل‌محمدی است که راه و رسم نقد کردن آپشن‌های غیرقانونی را خوب بلد شده است. نقشه‌ای که مدیران پرسپولیس هم اول و آخرش را خوب می‌دانند اما در زمین سرمربی بازی کرده‌اند تا خواسته‌هایش هر چقدر هم باشد، با یک قهر و اخم خیلی زود نقد شود.

حکایت آخرین قهر سرمربی پرسپولیس هم جدا از این نبود و صحبت‌های دیشب رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس به خوبی آشکار کرد که باز هم این تیر به هدف نشسته است. مدیرعامل پرسپولیس اشاره کرد که برای پرداخت بخشی از آپشن‌های قرارداد بازیکنان و گل‌محمدی که جدا از مبلغ قراردادشان است، مجوز استفاده از بخشی از پول بلوکه شده سهام این تیم را قرار است این باشگاه بگیرد.

وقتی نقاب یحیی افتاد!

همان پولی که بلوکه شده بود و قرار بود بر اساس نظر کمیته مصارف برای سرمایه‌گذاری هزینه شود حالا قرار است برای پرداخت قرارداد بازیکنان و کادر فنی مصرف شود!

حالا گل‌محمدی که نتیجه تهدیدهایش را گرفته ست چند روزی است با علم به اینکه هئیت مدیره با استعفایش مخالفت خواهد کرد به تمرینات تیم برگشته است و چندمین قسمت قهر و آشتی‌های این سرمربی به پایان رسید، سریالی که البته پیش‌بینی‌ می‌شود در ماه‌های آینده و تا وصول آخرین ریال آپشن‌هایی که از نظر نهادهای نظارتی غیرقانونی است، باز هم تکرار شود.

در اینکه قراردادی با بازیکن و مربی بسته و باید تعهدات آن انجام شود، تردیدی نیست و در این بین درباره آپشن‌های قراردادهای پرسپولیس که پرداخت آن با مخالفت نهادهای نظارتی روبرو شده است، باید مدیران وقت پرسپولیس بازخواست و مورد سوال قرار بگیرند.

با این حال گل‌محمدی برای نقد کردن آپشن‌های قراردادش رو به رفتاری ضد و نقیض و تناقض‌گویی آورده است و کنار هم قراردادن رفتار او در یک هفته اخیر مانند تمام چند ماه گذشته، سبب می‌‍شود نقاب‌های پوشالی برداشته شود و مشخص شود که مشکل که نه «احترام گذاشتن» است و نه «ناهار بازیکنان»، مشکل همان آپشن‌هایی است که نقد نشده است.

اشاره به تنها یکی نمونه از تناقض‌های گل‌محمدی به خوبی گویای این است که علت اصلی قهر و آشتی‌های سریالی او چیست؟

او ۱۶ مهر پس از برد پرسپولیس برابر گل‌گهر روبروی دوربین صداوسیما، منکر اعتراض داشتن به مشکلات مالی باشگاه می‌شود و با گفتن جمله «شرایط اقتصادی و معیشتی سخت مردم» از این مسئله عبور می‌کند: «در این شرایط اقتصادی و معیشتی سخت مردم بهتر است چندان در مورد بحث مالی صحبت نکنیم.»

اتفاقات پس از این بازی اما آشکار می‌کند همدردی کردن با شرایط سخت معیشتی مردم و باز نکردن مباحث مالی تنها یک شعار توخالی از سوی سرمربی پرسپولیس بوده است.

گل‌محمدی پس از این مسابقه بر سر تمرینات حاضر نمی‌شود و به حالت قهر خانه‌نشین می‌شود، مربی‌ای که چند روز قبل مدعی شده بود به دلیل شرایط اقتصادی مردم، نمی‌خواهد دم از مشکلات مالی بزند، به خاطر همین مشکلات مالی، تمرینات پرسپولیس را تحریم می‌کند.

وقتی نقاب یحیی افتاد!

او شنبه پس از چند روز قهر به تکاپواندختن درویش و هیئت مدیره برای تهیه پول به تمرینات تیم برمی‌گردد وصحبت‌های او بار رسانه‌ها در بازگشت دوباره به تمرینات پرسپولیس پس از قهر چند روزه، بیشتر حول محور آپشن و پول است، همان مشکلاتی که او چند روز قبلش گفته بود به دلیل «شرایط اقتصادی و معیشتی سخت مردم» نمی‌خواهد درباره آن صحبت کند!

حال با توجه گلایه‌کردن گل‌محمدی از پرداخت نشدن آپشن‌های قراردادش پس از بازگشت به تمرینات پرسپولیس باید گفت یا مشکلات اقتصادی مردم در این چند روز برطرف شده که او خودش را مجاز به صحبت درباره مشکلات مالی تیم کرده است یا هم وعده‌های مدیرعامل و هئیت مدیره پرسپولیس برای پرداخت آپشن‌های قراردادش سبب شده تا چهره‌ای که زیر همدردی با مردم پنهان شده بود، کنار برود و پولش را طلب کند.

با توجه به اینکه درباره مورد اول یعنی برطرف شدن مشکلات اقتصادی، کاری چند روزه نیست، باید احتمال دوم یعنی وعده و وعید هئیت مدیره برای پرداخت مطالبات این مربی را پذیرفت، احتمالی که همدردی ریارکارانه او با مردم را در مشکلات اقتصادی بیشتر از قبل عیان می‌کند!

حال با توجه به این اتفاقات، سرمربی پرسپولیس بهتر است به جای زدن نقاب همدردی با مردم، صادقانه در قهر و آشتی‌های بعدی‌اش مشکل اصلی را عنوان کند، به طور قطع هواداران و اهالی فوتبال با توجه به قراردادی که او با باشگاه امضا کرده، مشکلی با این مطالبه نخواهند داشت!

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 47
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    41 19
    منافق
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      24 2
      پارسال نفرات تیم را در غم مهسا. کومله با بازوبند مشکی به زمین فرستاد الان هم بد نیست با صهیونیست های کودک کش همدردی کنه. شاید بهتر به خواسته هایش برسه
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      3 6
      خودتی
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      11 2
      مدیرعامل وقت پرسپولیس دکتر رسولپناه بزرگ همون زمان علیه این افشاگری کرد و گفت دلاله و قهر میکنه تا باج بگیره ولی من بازیو بلدم.به جای اینکه دلالو دادگاهی کنن مدیرعاملو برکنار کردن!!!! دیگه ببین طرف چقدر مافیاست
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      1 0
      یحیی. که به خاطر توهم مهسا عزادار بود نمی خواد برای این همه کودک مظلوم. فلسطینی حرفی بزنه
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      1 0
      اگر در یک. کشور با قانون دقیق زندگی می کرد نمی توانست گربه برقصاند و به خاطر خیانت سال گذشته و باخت عمدی در بازی خارجی به بهانه مرگ یک دختر محاکمه می شد
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    17 27
    بازم خوبه که پولشو تونسته از حلقوم دولت بکشه بیرون دولت هم از اونور پول چاپ میکنه و از حلقوم ما میکشه بیرون
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      4 2
      چون قافیه تنگ آید شاعر به جفنگ آید. مگه مجبورت کردن حرف بزنگی که هذیان می گی و ریسمون ، آسمون به هم می بافی
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      4 2
      احمق بی‌شعور، چه پولی؟ چکار مگر می‌کنه؟ همه‌شان اگر مالی بودند الان تو خارج، نه اروپا تو همین افغانستان مربی بودند.
    • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      نادون طرف داره بااسم مردم داره به اهدافش میرسه.خداکنه بفهمی چی میگی
  • عبدالرضامصلی IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    50 12
    باهمین پولهای حرامه که این بی سوادها برای همسردومشان ویلای 110میلیاردی می خرندبه خدا این مربی برزیلی به مراتب ازیحیی کارش بهتره وکم ادعا بگذاریدبره به جهنم وبامربی برزیلی وکریم باقری کارراشروع کنید
    • طلایی پوشانه نصفه جهان IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      1 8
      حالا یحیی هرچی باشه که از همه باسوادتره
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    27 7
    کمیته انضیاطی هم در این موارد کور میشه و خودشو میزنه به کوچه علی چپ .
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      8 0
      چند تا قهرمانی زورکی واسه طرف دست و پا کردید الان دیگه هیچ مدیری ریسک نمیکنه اینو بندازه بیرون چون بین طرفدارا منفور میشه و خودشم باید سریعا بره
  • حسین IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    6 0
    دم اقا یحیی گرم هم از توبره میخور هم از اخور.
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    37 8
    نجس های ملعون ، متعفن و منفور لنگی با همین ناز و اداها و سلیطه بازی و شامورتی گری جیب ملت رو خالی میکنن ، این بیشرف هم خوب بلده چیکار کنه ، قرارداد توپ ، دلالی از بازیکن های همیشه همراه از فلان تیم به تیم نجس ها و شاید تیم بعدی
  • حسین IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    32 5
    سرنوشتی شبیه دوست گرمابه و گلستانش علی .....در انتظارشه
  • روجا IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    40 7
    یحیی گل محمدی عزادار برادران و خواهران صهیونیستش در سرزمینهای اشغالی بود و هست.!
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      0 8
      دهن نجست رو ببند نادان
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      0 0
      از خودتونه مهره ارگانهای امنیتیه ایشون.
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      0 0
      آقای دهان. نجس. مگر پارسال عزادار دوستان کوموله ایش نبود و. تیم را در بازی خارجی منفعل نکرد.
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      5 1
      19.28 تو دهنت راببند .....
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      0 0
      نادان مشنگ ابله لمپن تو دهن گشاد و متعفن ات را باید ببندید که یحیی گل محمدی را می پرستید اگر یکی گرگ جرات کرد با شهدای کودک و زنان فلسطین ابراز همدردی کند آن وقت از این تحفه شارلاتان نژند دفاع بکن ..
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      0 0
      نجس دهان تو هست که سگ زنجیری یحیی گلمحمدی روان پریش هستید. واقع حق با این کاربر هست از وقتی حماس صهیونیستها را مپاله کرده است یخیی به هم ریخته است .!
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    3 0
    با سلام وقتی با همه گونه کمکهای خلاف و افتضاح داوری طی چند فصل اصرار برقهرمانی وبردهای حاشیه دار برای یه مربی میشود خب معلومه اونم فکر میکنه تافته جدا بافته هست وباید هرخواسته ای داشت نقد شود،مقصر فدراسیون فوتبال وکمیته داوران و خصوصی سازی هستند که با حمایت های غیر معمول وگاها افتضاح از یه تیم این شرایط را درفوتبال ما ایجاد کرده اند.
  • علی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    2 0
    چند سال هست این رویه ادامه داره.ازون زمان که وزیر امور خارجه مملکت میره برای پرداخت بدهی.رییس جمهور مملکت پیش ترک ها ریش گرو میذاره .شماها هم کم مقصر نبودین.به چه قیمتی ؟قهرمانی تو آسیا که اونم نشد .نتيجه این‌روزهای فوتبال مون چیشده؟بدبختانه تر از همه چی بعضی نهادهای نظارتی هم نمیتونن ورود کنن چون جناب گل محمدی جعبه سیاه متحرک هست اگه زبان باز کنه خیلی ها باید جمع کنن ازین فوتبال برن
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    چی بهتر از صداقت حتی اگر به ضررت باشه . عدم آن بخود فرد و اعتماد به او لطمه و آسیب میرساند ، جبرانش خیلی سخته . حیفه
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    یحیی دوست دارین
  • وحید IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    7 1
    این فوتبال نجس رو جمع کنید چند هزار میلیاردی که صرف پولدار کردن فوتبالیستها می کنین رو بدین برای مسکن نیازمندا
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    اینقدر مربی خوب امریکای جنوبی هست که ۱/۳ اینا میگیرین
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 1
    ایرنا کمتر خزعبل بگو. حق پخش تلویزیونی رو صدا و سیما بالا میکشه بعد زبونتون هم درازه. عوضی ها
  • پرویز IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 2
    چرا انگ نقاب زدن رو می‌زنید ولی حرفی از عمل به تعهد باشگاه ها در قبال قرار دا های بین بازیکنان و مربیان نمیزنید.هر کسی حرف حقی زد میشه منافق و دشمن.بس کنید این حرفهای نخ نما شده را
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    3 0
    همدردی کردن با شرایط سخت معیشتی مردم و باز نکردن مباحث مالی تنها یک شعار توخالی از سوی سرمربی پرسپولیس بوده است.
  • محسن جعفری IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 3
    چقدر تابلو شما طرفداری میکنید و ضد پرسپولیس مینویسی حالم از این همه عناد بدشد حق الناس فقط به مال مردم خوری نیس به قلم فروشی هم هست میدونم جرات نشر این مطلب رو نداری فقط خواستم متوجه بشی دین ما طرفدارهای پرسپولیس گردنت
  • آرام دبیری IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 0
    آخه اینا رو خود شما رسانه ها سوار کردین رو ملت، شما بهشون محل میزارین، این جماعت نه هنری دارن، نه کاری بلدن و نه هیچی، یه زمانی شوتبالیست بودن، با کلی پارتی خودتون روشون دادین به تیمایی که مث زالو از بیت المال تغذیه میکنن، به قول رفسنجانی شما بهشون تریبون دادین، دست‌پخت خودتون رو تحویل بگیرین
  • شهرام IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    2 0
    سوپر دلال مکار ترین مربی پرسپولیس که در این چهل سال طرفداری این تیم به چشم دیدم من موندم در بی لیاقتی هیئت مديره ای که راحت دراه سواری میده مگر اینکه خودشون هم ذینفع باشن
  • افشین IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 0
    فوتبال فاسد و فوتبالیست‌های درجه ۴ آسیا
  • عیسی IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 3
    بدهی ب شما داشته ک اینجوری سوختین؟ طرف حقشو خواسته شما زورتون اومده؟ بقیه مگه مفت کار میکنن؟ طرف گیر داده لنگی، مگه استقلالی ها در راه رضای خدا بازی میکنن؟ شما خودت دو ماه حقوقتو ندن چیکار میکنی؟ عقده از سر و روی این نوشته و نظرات میباره 😁
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    3 0
    تاجران کثیف تجارت کثیف فوتبال
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    6 0
    جماعت لاشخور نون به نرخ روز خور این از همون جماعتی بود که برای کشته های اراذل و اوباش تو قضییه نهسا امینی سینه چاک می کرد.
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    3 0
    یعنی تا حالا چهره واقعی این جونور براتون روشن نشده بود .
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    بخدا این بازیکنان کسی نیستند منجمله این گل محمدی معلوم نیست تو‌چه خانواده ای بزرگ شده اند اگر تو فوتبال نمی آمد باید چکاره می شد بخدا قسم یک.ریال این پول ها. را راضی نیستیم تو شکم این ها و زن و بچه شأن برود که هنرشان فقط لگد زدن به توپ هست
  • ملی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    همین مردک بیسواد فردا میره اونور آب با کلی پول که از جیب این ملت باجخواهی کرده میشه لیدر سیاسی
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    3 0
    مردم این منافق فتنه کر ( یحیی خّل محمدی ) که هم از آخور می تورد و هم از توبره خیلی وقت است می شناسند ا بی نقاب و با نقاب اهریمنی نحس و نجس و پلید و پلشت است. لطف نظر من را منتشر کنید.
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    اریک کانتونا با شجاعت از مردم ِغزه پشتیبانی کرد .! اف بر علی دایی ، یحیی کل محمدی و ...‌‌این سنگدلان بیرحم باد..
  • لنگیه پاره پاره IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    درود برشرفت
  • IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    بهترین مربی سال اسیا نکونام محبوب تاجیها ایشون با یک قرار داد سنگین که اون موقع برا بهترین بازیکنای لیگ زیر یه میلیارد بود سه میلیارد وهشتصد بست ودر طول مدت قرار دادش فقط یه شوت برا تاج زد اینقد این تیم بی اسطوره است که اینم فردا میشه اسطوره تاجیها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس