صحنه‌هایی از قتل عام فلسطینیان در خیابان‌های غزه (۱۸+)

سرگئی ورشینین معاون وزیر خارجه روسیه با سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو دیدار و درباره تبعات فاجعه‌آمیز جنگ هشدار داد. 

به گزارش مشرق، وزارت خارجه روسیه جمعه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که در دیدار ورشنین و «بن زوی» درباره «فعالیت‌های شورای امنیت سازمان ملل در این باره و اقدامات احتمالی» گفت‌وگو شد.

بر اساس این بیانیه طرفین همچنین در خصوص «حفاظت از غیرنظامیان» و «جلوگیری از تبعات انسانی فاجعه‌آمیز» جنگ و «گسترش بحران به سایر کشورهای منطقه» گفت‌وگو کردند.

در همین حال، واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل ضمن درخواست برای آتش‌بس فوری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی هشدار داد که خاورمیانه در آستانه یک جنگ تمام عیار قرار دارد.

به گزارش تاس، پس از نشست شورای امنیت درباره درگیری فلسطین و صهیونیست‌ها که جمعه شب پشت درهای بسته برگزار شد، اظهار کرد: منطقه در آستانه یک جنگ تمام عیار و یک فاجعه انسانی بی‌سابقه قرار دارد.

وی افزود: اقدامات اسرائیل برای مجازات جمعی شهروندان غزه و درخواست برای تخلیه بیش از یک میلیون غیرنظامی طی ۲۴ ساعت و متمرکز کردن آنها در بخش جنوبی نوار غزه، غیرقابل قبول بوده و پیامدهای فاجعه‌بار برگشت‌ناپذیری برای منطقه و دنیا دارد.

بر اساس این گزارش، مسکو در قطعنامه پیشنهادی خود خواستار توقف فوری درگیری‌ها میان مقاومت فلسطین و اسرائیلی‌ها شد. این سند افزود که راه حل طولانی برای مناقشه اسرائیل و فلسطین تنها از طریق ابزارهای مسالمت‌آمیز امکان‌پذیر است.

در این قطعنامه پیشنهادی آمده است: شورای امینت هر نوع خشونت و خصومت علیه غیرنظامیان و همه اشکال تروریسم را محکوم می‌کند.

روسیه در قطعنامه پیشنهادی خود «خواستار ارسال و توزیع بدون وقفه کمک‌های انساندوستانه از جمله غذا، سوخت و تجهیزات پزشکی و ایجاد شرایط لازم برای خروج امن غیرنظامیان در صورت نیاز» شده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 0
    گرفتی ما رو ؟!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس