پرواز شرکت هواپیمایی انگلیس به تل‌آویو لغو شد

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز عصر چهارشنبه (به وقت محلی) اعلام کرد که پرواز این شرکت از هیترو به تل‌آویو به دلیل نگرانی‌های امنیتی، درحال بازگشت به مبداء است.

به گزارش مشرق، یک سخنگوی این شرکت هواپیمایی در گفت وگو با شبکه خبری اسکای، افزود: از آنجا که ایمنی مسافران بالاترین اولویت ما است، تصمیم گرفتیم که پرواز تل آویو را به هیترو برگردانیم.

آخرین داده ها از تارنمای FlightRadar24 نشان می دهد که پرواز شماره BA165 در حال حاضر به سمت یونان در حال حرکت است. این پرواز صبح امروز لندن را ترک کرد و قرار بود ساعت ۱۵ و ۵ دقیقه به وقت محلی به تل آویو برسد.

ساعاتی پیش منابع خبری رژیم صهیونیستی از تعطیلی فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو بر اثر حمله راکتی مقاومت اسلامی فلسطین خبر دادند. طبق داده‌های هوانوردی، هواپیماها به دلیل حمله راکتی مقاومت فلسطین قادر به فرود در فرودگاه بن‌گوریون در تل آویو نیستند.

همزمان کمیته رسانه‌ای رژیم صهیونیستی گزارش داد که پروازهای خروجی این فرودگاه به حالت تعلیق درآمده است. از طرفی، ارتش رژیم صهیونیستی از حمله راکتی سنگین به تل‌آویو خبر داد و اعلام کرد که آژیر هشدار در تل‌آویو و شهرک‌های اطراف آن به صدا درآمده‌ است.

پیشتر خطوط هوایی یونایتد ایرلاینز، امریکن ایرلاینز و دلتا آمریکا نیز پروازهای خود به تل آویو را به حالت تعلیق درآورده‌ بودند. همچنین خطوط هوایی اروپایی ایر مالتا و ایرلاین پرتغالی تَپ (TAP) هم پیش از این پروازهای خود به رژیم اسرائیل را لغو کرده‌ بودند.

شرکت هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا هم جزء شرکت‌های هواپیمایی است که پروازهای خود به تل آویو را به شدت کاهش داده است.

فلایت اویر در مجموع نشان می دهدکه ۱۴ درصد از پروازها به مقصد تل آویو از سراسر جهان لغو شده است.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس