کرملین: کانادا کهنه‌سرباز نازی را به دست عدالت بسپارد

در ادامه جنجال‌ها بر سر تمجید از یک کهنه‌سرباز اس‌اس نازی در پارلمان کانادا، سخنگوی کرملین گفت دولت کانادا باید این فرد را به محاکمه کند یا تحویل دهد.

به گزارش مشرق، در ادامه جنجال‌ها بر سر تمجید از یک کهنه‌سرباز اس‌اس نازی در پارلمان کانادا در حضور نخست‌وزیر این کشور و رئیس‌جمهور اوکراین، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین گفت دولت کانادا باید این فرد را به دادگاه بکشاند یا تحویل دهد.

پیش‌تر، در پی افزایش فشارها بر رئیس پارلمان کانادا به دلیل قدردانی از یک نازی اوکراینی، وی از قصد خود برای کناره‌گیری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، پسکوف به خبرنگاران گفت: ما اظهاراتی از لهستان شنیده‌ایم که آن‌ها هم قصد دارند پیگرد قانونی فرد نازی [یاروسلاو هونکا] را آغاز کنند. در همین خصوص ما هم البته معتقدیم دولت کانادا باید او را به عدالت بسپارد و به کسانی که او را به عدالت می‌سپارند منتقل کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    0 1
    فکر کن به کشور همسایت تجاوز کنی به خاک و خون بکشیش بعد طلبکار هم باشی در مورد یه سرباز که ۷۰ سال پیش جنگیده بیای حرف بزنی
    • سجاد IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      0 1
      پررو بودن یعنی همین
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    0 1
    وظیفه تک تک شما روسگدایان وطنی به عنوان سگهای کاخ دربار کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود پریگوژین رهبر واگنر به جبهه های جنگ اوکراین و روسیه بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید و به درک واصل شوید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد
  • Omid IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    0 0
    زنده باد المان نازی رایش سوم هیتلر کبیر💪🔥🇩🇪

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس