کایسدو، لوکادیایی دیگر برای یحیی/ پرسپولیس با او قهرمان نمی‌شود؟!

مهاجم مد نظر پرسپولیس از خصوصیاتی برخوردار است که می‌توان او را با یورگن لوکادیا مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها خود را برای تقابل با النصر و حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند، برای تقویت خود به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم شش دانگ است تا مشکل گلزنی‌اش را حل کند.

این در حالی است که از تابستان تا کنون بیش از ۵۰ مهاجم به یحیی گل‌محمدی معرفی شدند که در این میان تنها شاید چهار بازیکن مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفتند که رقم پیشنهادی آنها بالا بود تا حضورشان در جمع سرخپوشان منتفی شود.

با این حال فیلیپه کایسدو مهاجم سابق منچسترسیتی، لاتزیو، و اینتر با انبوهی از تجارب بین المللی و فتح جام‌های مختلف، حالا مذاکراتی را با قرمزها انجام داده و به درهای ورود پرسپولیس نزدیک است.

کایسدو، لوکادیایی دیگر برای یحیی/ پرسپولیس با او قهرمان نمی‌شود؟!

یحیی گل‌محمدی تاکید زیادی داشت تا مهاجمی که به تیم اضافه می‌شود بتواند پازل تاکتیکی‌اش را تکمیل کند و به همین خاطر خیلی از گزینه‌هایی که به او معرفی شدند را رد کرد. با این حال حالا کایسدو شاید آن تکه گمشده پازل پرسپولیس باشد.

کایسدو خصوصیاتی مانند یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق پرسپولیس دارد اما در ورژنی پا به سن گذاشته. مهاجم سابق اینتر، فصل قبل در عربستان تنها دو گل به ثمر رساند اما او نیز دنبال این است تا بتواند خود را در پرسپولیس احیا کند.

کایسدو یک مهاجم باکس، چهارچوب شناس، سرزن و فرصت طلب است اما سبک بازی پرسپولیس به نحوی است که کار مهاجم علاوه بر گلزنی، پرس سنگین تیم حریف از یک سوم دفاعی حریف است؛ یعنی کاری که لوکادیا آن را در پرسپولیس انجام نمی‌داد.

کایسدو، لوکادیایی دیگر برای یحیی/ پرسپولیس با او قهرمان نمی‌شود؟!

شاهد این ماجرا دروازه‌بان پرسپولیس بود. علیرضا بیرانوند پس از اتمام فصل در گفت‌وگویی جالب در توصیف لوکادیا گفته بود: «لوکادیا گلزن خوبی بود. همه می گویند اگر لوکادیا در پرسپولیس مانده بود ما زودتر قهرمان می‌شدیم. من به بچه‌ها هم گفتم. این خبرها نیست. لوکادیا فقط چهارچوب شناس بود. در باکس عالی بود اما دوندگی نداشت. یعنی اگر تیم ما با ۱۰ بازیکن نمی‌دوید به مشکل می خوردیم. من به بازیکنان هم گفتم اگر لوکادیا می ماند پرسپولیس شاید قهرمان نمی شد. اگر پرسپولیس مانند شیر شد. اگر یازده بازیکن با هم جنگیدند تا قهرمان شد به این خاطر بود که لوکادیا رفت. او برای ما گل زد دستش درد نکند اما در خدمت تیم نبود.»

این صحبت‌ها در نوع خود جالب توجه است اما کایسدو از خصوصیت دوندگی بالا برخوردار نیست و ممکن است همان سبک لوکادیا را در پیش بگیرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس