کد خبر 1519792
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
یوسفی: شجاع باید حرمت‌ها را حفظ می‌کرد/ عبدی حق داشت از پرسپولیس برود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بحث و درگیری بین شجاع خلیل‌زاده و وحید امیری در جریان دیدار تراکتور با پرسپولیس بچه‌گانه بود. شجاع باید حرمت باشگاهی که چند سال در آن حضور داشته را حفظ می‌کرد.

به گزارش مشرق، رحیم یوسفی درباره برتری پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر برابر تراکتور تبریز، اظهار داشت: بازی چندان خوبی از شاهد نبودیم و به نظر من اگر پورحمیدی اشتباه نمی‌کرد قطعا بازی مساوی می‌شد. البته تیم تراکتور اصلا برنامه خاصی برای حمله به دروازه پرسپولیس را نداشت. در بازی دیدیم که بازیکنان تراکتور سردرگم بودند.

وی افزود: در هفته سوم هم برابر ذوب‌آهن قرار خواهیم گرفت. اکنون شرایط روحی بازیکنان خوب است، چون ۶ امتیاز از دو بازی را کسب کرده‌اند. وقتی تیم توانسته دو بازی اول را برنده شود، قطعا می‌تواند در بازی بعدی هم بهترین نتیجه را کسب کند.

یوسفی در مورد شرایط پرسپولیس نسبت به فصل گذشته، تصریح کرد: شرایط تفاوت چندانی ندارد و تاکنون چند بازیکن به تیم اضافه شده‌اند که در ادامه فصل به یحیی گل محمدی و پرسپولیس کمک می‌کنند. هنوز تیم به هماهنگی نرسیده و در فصل قبل شاهد بازی هجومی‌تری از تیم بودیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چرا خط حمله پرسپولیس دچار افت شده‌ است؟ اعلام کرد: بازیکنان خوبی در خط حمله داشتیم که متاسفانه در فصل نقل‌وانتقالات از تیم جدا شدند. اما باشگاه به تازگی شهاب زاهدی را به خدمت گرفته است.

وی در خصوص اینکه زاهدی در دو بازی ابتدایی عملکرد خوبی نداشت، گفت: این مساله طبیعی است چون او هنوز با تیم و تاکتیک‌های یحیی گل محمدی هماهنگ نشده است. برایم عجیب است که گل‌محمدی از مهدی عبدی در بازی‌ها استفاده نکرد و او حق داشت از پرسپولیس برود. چون بازیکن با ۱۰ یا ۱۵ دقیقه نمی‌تواند بهترین عملکرد خود را نشان دهد.

یوسفی درباره رفتار شجاع خلیل‌زاده با وحید امیری در بازی پرسپولیس با تراکتور، اظهار کرد: در آن لحظه نمی‌دانم چه صحبت‌هایی رد و بدل شده است. بازیکنی که چند سال در یک تیم است، پس از جدایی هم باید باید حرمت باشگاه و بازیکنانش را حفظ کند، اما چنین چیزی از خلیل‌زاده ندیدیم.

وی در مورد شرایط این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: تیم‌های عربی بهترین بازیکنان دنیا را به خدمت گرفته‌اند. عربستان می‌خواهد با آوردن بازیکنان نامدار جهان، لیگ این کشور را به سطح ۵ لیگ معتبر دنیا برساند و قطعا هیچ‌وقت نمی‌توانیم امکانات خودمان را با آنها مقایسه کنیم. سال سختی برای تیم‌های ایرانی خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس