رئیسی

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه با برخی از علما و مراجع تقلید شیعیان در استان قم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مشرق، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور صبح دوشنبه برای حضور و سخنرانی در این مراسم به استان قم سفر کرد. زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و دیدار با تولیت آستان مقدس و دیدار و گفتگو با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از دیگر برنامه‌های رئیسی در سفر به قم است.

دیدار رئیس جمهور با آیت الله نوری همدانی

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری که به استان قم سفر کرده است با «آیت الله نوری همدانی» از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

حل مشکل کاهش ارزش پول ملی/ نباید مردم را ناامید کرد

حضور و سخنرانی در اولین آئین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در مسجد جمکران از جمله برنامه‌های امروز حجت الاسلام رئیسی در استان قم است.

گفتنی است در این برنامه قرار است تقریظ رهبر معظم انقلاب بر دو کتاب «اسم تو مصطفاست» و «سرباز روز نهم» رونمایی شود.

زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و دیدار با تولیت آستان مقدس و دیدار و گفت وگو با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از دیگر برنامه‌های رئیسی در سفر به قم می‌باشد.

آیت الله نوری همدانی: امروز تمام تلاش دشمن ناامید کردن ملت است

آیت الله حسین نوری همدانی صبح دوشنبه در دیدار با رئیس جمهور ضمن تشکر از زحمات دولت گفت: از شما درخواست داریم که توجه بیشتری به وضع معیشت مردم شود خصوصاً موضوع ارزش پول ملی را دنبال کنید.

حل مشکل کاهش ارزش پول ملی/ نباید مردم را ناامید کرد

این مرجع تقلید ریشه کن کردن فقر و جهل و تبعیض را از وظایف مسئولین دانست و افزود: ما در جریان تلاش شبانه روزی شما هستیم از جمله سفر به استان‌ها و دیدار از نزدیک با مردم و گوش کردن به مشکلات آن‌ها از ویژگی این دولت است که باید ادامه پیدا کند و در این مدت هم خدماتی صورت گرفته است و جای تقدیر دارد.

وی افزود: اما باید توجه داشت طبق سفارش حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام اصل رضایت مردم است الان مشکلات معیشتی مردم را آزار می‌دهد که دولت باید این موضوع را حل نماید.

آیت الله نوری همدانی بر حل مشکل کاهش ارزش پول ملی تأکید کرد و گفت: نباید نسبت به اقدامات انجام شده سیاه نمایی کرد و مردم را از انقلاب ناامید نمود امروز دشمنان ما تمام سعی شأن نا امید کردن ملت است.

دیدار حجت الاسلام رئیسی با آیت الله سبحانی

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح دوشنبه در شهر مقدس قم با آیت الله سبحانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

حل مشکل کاهش ارزش پول ملی/ نباید مردم را ناامید کرد

 رئیسی: امروز جمهوری اسلامی از همیشه قوی‌تر است

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح دوشنبه در دیدار با آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: دولت با تکیه بر باور عمیق ما می‌توانیم، در شش ماهه اول فعالیت بر بسیاری از مشکلات فائق آمد.

رئیس جمهور ادامه داد: به ۱۲ مشکل گریبان‌گیر کشور پیش از آغاز به کار دولت، از جمله همه‌گیری کرونا و فوت روزانه ۷۰۰ نفر از هموطنان بر اثر این بیماری، کسری بودجه ۴۸۰ هزار میلیاردی، بحران کمبود کالاهای اساسی، ناترازی در بخش انرژی، رشد اقتصادی صفر درصدی و تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: دولت از فردای شروع به کار، با عزم جدی و تکیه بر باور عمیق «ما می‌توانیم»، به صورت شبانه‌روزی به‌دنبال حل مشکلات رفت و توانست در شش ماهه اول بر بسیاری از این مشکلات فائق آید.

حجت الاسلام رئیسی هم‌ترازی منابع و مصارف دولت در سال اول فعالیت را از جمله دستاوردهای بسیار مهم و کم‌نظیر دولت برشمرد و افزود: امروز با لطف الهی و مجاهدت دولتمردان رشد اقتصادی ۴ درصدی محقق شده، بیش از ۵ هزار کارخانه تعطیل و نیمه‌تعطیل به مدار تولید بازگشته، نرخ بیکاری با رقم ۸.۲ به پایین‌ترین رقم خود در چند دهه گذشته رسیده، ناترازی در بخش برق با تمهیدات دولت کاهش یافته و موضوع مسکن به عنوان یکی از مسائل بسیار مهم کشور که در سال‌های گذشته مورد کم‌توجهی قرار گرفته بود، در دستور کار دولت قرار دارد.

وی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی از همه زمان‌ها قوی‌تر و دشمنان از همیشه ضعیف‌تر هستند.

رئیس جمهور ضمن تشریح مهمترین اقدامات و دستاوردهای دولت مردمی اظهار کرد: به‌رغم توطئه‌های مکرر دشمنان برای توقف تولید و حرکت رو به رشد کشور، دولت با همه توان و با کمک همه نهادهای کشور برای رفع مشکلات در حال تلاش است و به‌حمدالله امروز جمهوری اسلامی از همه زمان‌ها قوی‌تر و دشمنان از همیشه ضعیف‌تر هستند.

 رئیس جمهور با آیت الله مکارم شیرازی دیدار کرد

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح دوشنبه در شهر مقدس قم با آیت‌الله ناصر مکارم شیرزای از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام رئیسی: تحقق رشد تولید و صادرات در آینده وضعیت کشور را بهتر می‌کند

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با آیت الله جعفر سبحانی اظهار کرد: تلاش دولت در دو سال گذشته اهتمام داشتن به دغدغه‌های علما و مراجع بوده است.

رئیس جمهور ادامه داد: تحقق رشد چشمگیر تولید و صادرات کشور در آینده نزدیک وضعیت را بهتر خواهد کرد.

وی دلسوزی برای مردم، دغدغه‌مندی نسبت به ارزش‌های دینی و انذار دادن مسئولان نسبت به مسائل اعتقادی و معیشت مردم را از جمله ویژگی‌های برجسته آیت‌الله العظمی سبحانی برشمرد.

حجت الاسلام رئیسی گفت: تلاش دولت در دو سال گذشته همواره اهتمام داشتن به دغدغه‌های علما و مراجع گرانقدر تقلید بوده است.

رئیس جمهور: اداره کم هزینه دولت و تخصیص منابع به پروژه‌ها در اولویت است

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز دوشنبه در دیدار با آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی گفت: اگر مشکلات آغاز فعالیت دولت نبود، اثرات گشایش‌های انجام شده زودتر به سفره مردم می‌رسید.

وی اضافه کرد: به دنبال اداره کم‌هزینه دولت و تخصیص منابع مالی به پروژه‌ها و طرح‌های اولویت‌دار هستیم.

آیت الله سبحانی: ضرورت توجه دولت به مسائل فرهنگی و عفاف و حجاب

آیت‌الله جعفر سبحانی صبح دوشنبه در دیدار حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، ضمن تقدیر از خدمات و زحمات دولت و تشکر از اهتمام ویژه رئیس جمهور نسبت به مسائل فرهنگی و مقوله عفاف و حجاب، بر ضرورت صیانت از ارزش‌های دینی در بخش‌های مختلف جامعه به‌ویژه ادارات و مراکز و مؤسسات دولتی تاکید کرد.

کنترل تورم و ثبات بازار و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی به‌ویژه بخش خصوصی در فعالیت‌های اقتصادی از دیگر توصیه‌های حضرت آیت‌الله سبحانی به رئیس جمهور بود.

 آیت الله مکارم شیرازی: تورم و معیشت از دغدغه‌های اصلی مردم است

آیت الله ناصر مکارم شیرازی روز دوشنبه در دیدار سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، ایجاد امید در جامعه را سبب پیشرفت دانست و خطاب به رئیس جمهور گفت: اینکه شما در تمام مسائل، با امید و اتکال به خداوند صحبت می‌کنید، نکته ارزنده‌ای است.

وی تورم و معیشت را از دغدغه‌های اصلی مردم بیان کرد و افزود: مردم می‌خواهند آثار فعالیت‌های دولت را در سفره شأن ببینند.

آیت الله مکارم شیرازی، قیمت‌های ناپایدار کالاها، وابستگی به دلار و بی انصافی برخی از کسبه را از جمله عوامل گرانی برشمرد و تأکید کرد: باید وابستگی قیمت‌ها به دلار را از بین برد و هر چه اتکا به دلار کمتر شود، آثار آن بر سفره مردم نمایان و سبب رضایت می‌شود.

وی به مشکل مسکن اشاره کرد و گفت: مسئله قیمت مسکن و اجاره بهای آن به مشکل بغرنجی تبدیل شده و افزایش چند برابری پیدا کرده است که دولت باید برای آن تدبیری بیندیشد.

آیت الله مکارم شیرازی ادامه داد: دولت باید به وعده‌ای که در زمینه ساخت مسکن داده، عمل کند که اگر این وعده‌ها به سرانجام برسد، بسیاری از مشکلات حوزه مسکن حل خواهد شد.

این مرجع تقلید همچنین به مسئله حجاب اشاره کرد و گفت: باید آنچه مربوط به فرهنگ اسلام است، در کشور رعایت شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 5
  • PL ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    22 3
    ای وای بر کشور خراب
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    22 2
    نگرانی ندارد اقتصاد دان ها به خط شده آماده فرمان هستند !
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    20 3
    اقدامات دولت و مجلس و اکثر مسئولین باعث ناامیدی مردم است.
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    8 0
    دم به دقیقه پول چاپ نکنید تا ارزش پول ملی حفظ بشه
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    9 0
    شیخ بزرگ! حضرات خیلی کوچک تر ازینها هستن که ارزش پول رو ..
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    2 0
    اتفاقا این روند خواست دولت خدمت گزارست
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    5 0
    امروز وظیفه مراجع بخدا از همه سنگین تر است که سکوت کرده اند
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 1
    دغدغه اصلی مردم لایحه حجاب و نفروختن خونه به سگه
  • بهروز IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    13 0
    حقوق اعضای کابینه رییسی چقدر است؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس