پروژه جدید اصلاح‌طلبان علیه دولت رئیسی کلید خورد

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: چهره‌های زیادی از اعتدالیون در انتخابات مجلس ثبت‌نام می‌کنند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: غلامرضا نوری‌قزلجه، نماینده اصلاح‌طلب مجلس یازدهم که سابقه حضور در دوره نهم مجلس را نیز دارد، رئیس ‌فراکسیون مستقلین مجلس شامل اصلاح‌طلبان و اعتدالیون است. او به روزنامه اصلاح‌طلب دنیای اقتصاد گفت: برداشت من این است که اراده‌ای برای یک انتخابات حداقلی مجدد وجود دارد و درست به همین خاطر اعتقاد دارم همه کسانی ‌که احساس مسئولیت می‌کنند به خاطر نظام، ایران و مردم اگر می‌توانند در انتخابات شرکت کنند. هر کسی که در خود قابلیتی می‌بیند حتما در انتخابات ثبت‌نام کند تا بتوان راهکار ناصوابی را که در پیش گرفتند، خنثی کرد. راه مقابله با این موضوع، ثبت‌نام گسترده افراد است.

وی افزود: در همه جریان‌های سیاسی امکان دارد که افراد شایسته وجود داشته باشند. به نظر می‌رسد جریان اصلاح‌طلبی و اعتدال برای ثبت‌نام تمایلی ندارند. البته با توجه به آنچه من دریافت کردم نظرات متفاوت است. بخشی از این جریان می‌گویند ما برای خدا، مردم و ایران در انتخابات شرکت می‌کنیم تا کمک کنیم. اگر هم اجازه حضور در انتخابات را ندادند حداقل تکلیف از ما ساقط می‌شود و نمی‌گویند که نیامدند. چون زمانی‌که جریانی در انتخابات شرکت نکند می‌گویند خود این جریان می‌دانست که اقبالی در میان مردم ندارد و هزار جور حرف درست می‌کنند. اما زمانی‌که برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کنند، ‌اگر به مشکلی برخوردند حداقل می‌گویند ما تکلیفمان را عمل کردیم و مردم هم می‌دانند که ما احساس مسئولیت کردیم، اما اجازه ندادند، این موقع قضیه فرق می‌کند.

«با توجه به اطلاعاتی که شما از چهره‌های سرشناس به ویژه جریان اعتدال دارید، به نظرتان چه کسانی در انتخابات پیش‌رو ثبت‌نام خواهند کرد؟». وی در پاسخ سؤال مذکور گفت: پیش‌بینی من این است که چهره‌های زیادی ثبت‌نام می‌کنند، اما در مورد اسم بردن از ‌اشخاص، این موضوع خیلی سلیقه من نیست. از کجا بدانم آقای روحانی قطعا می‌آید یا نمی‌آید؟ من می‌دانم و از افراد مختلف شنیده‌ام که آقای روحانی، آقای لاریجانی و آقای جهانگیری، افراد و اطرافیانشان را برای ثبت‌نام در انتخابات تشویق می‌کنند، اما از اینکه چه تعدادی ثبت‌نام می‌کنند و اینکه خودشان ثبت‌نام می‌کنند یا خیر اطلاع دقیقی ندارم. معتقدم زمان باقی مانده برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس یک زمان طلایی است. اگر بخواهیم برای سرنوشت کشور نقش ایفا کنیم؛ هر کسی که احساس می‌کند که می‌تواند نقشی ایفا کند و شرایط لازم را دارد، باید برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کند.

وی درباره «مجادله قالیباف و جبهه پایداری» هم گفته است: این دو جریان را به ‌راحتی از هم جدا نکنید. اینها در میان خودشان به جنگ‌های زرگری دست می‌زنند. اگر تحرکی در جناح مقابل صورت بگیرد اینها بازهم با هم متحد می‌شوند چون مشترکات زیادی دارند. اینها با هم سیاست‌ها را پیگیری می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    1 0
    به جرأت می توان گفت که عدم وجود اصلاح طلبان تهوع آور در انتخابات به ز وجودشان است! زیرا به جز رفع نگرانی از کدخدایشان دغدغه دیگری ندارند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس