کد خبر 1515474
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
اسحاق بریک

ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه خود اظهار داشت که ارتش این رژیم برای یک جنگ گسترده که ممکن از در آینده رخ دهد، آماده نیست.

سرویس جهان مشرق - وب سایت صهیونیستی معاریو در گزارش خود از ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: اسحاق بریک، ژنرال سابق ارتش به آمادگی ارتش اسرائیل برای جنگ اشاره کرد. این در حالی است که تعداد بالایی از نیروهای ذخیره تهدید کرده اند که برای خدمت ظاهر نخواهند شد.

بریک در ابتدای سخنان خود گفت: ما برای جنگ سختی که چند ماه یا چند سال دیگر روی خواهد داد، آماده نشدیم. صلاحیت ما سالها می شود که آسیب دیده است. ارتش اسرائیل آماده جنگ نیست و این موضوع در موارد اساسی منعکس می شود. ببینید در مرز شمالی چه بر سر ما آمده است. ارتش اسرائیل از واکنش در مقابل چادرهای حزب الله می ترسد. رده سیاسی هیچ نظارتی بر اتفاقات ارتش اسرائیل ندارد، هیچ بحثی در کابینه وجود ندارد و شورای امنیت ملی، تبدیل به منشی شخصی نخست وزیر شده است.

اسحاق بریک: ارتش اسرائیل آماده جنگ با دشمنان نیست
اسحاق بریک: ارتش نابود خواهد شد

ژنرال صهیونیست در رابطه با امتناع نیروهای ذخیره از خدمت گفت: امروز ارتش در حال از هم پاشیدن است، ارتش پس توقف عضویت داوطلبانه نیروهای ذخیره، درهم شکسته خواهد شد.دشمنان ما منتظر لحظه مناسب هستند، آنها بیشتر از این منتظر نخواهند بود. آنها (دولت نتانیاهو) ملت اسرائیل (رژیم صهیونیستی) را پوچ و عریان کردند، ماجرا همین است.

اسحاق بریک در رابطه با تشویق کنندگان به امتناع از خدمت در ارتش اسرائیل گفت:ارتش باید از سیاست کنار گذاشته می شد. ارتش را نابود می کنید؟ آنگاه نمی‌توانید از کشور محافظت کنید. این خودکشی جمعی است، این ملت دیوانه هستند. چیزی را که می تواند کشور شما را نجات دهد ویران نکنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    2 0
    ارتششون آماده نیست بهترین فرصته برای حمله پیشدستانه بزنید اسرائیلو محو کنید.خودتون خسته نشدید چهل ساله میگید قراره ۲۵ سال آینده اسرائیل محو شه؟
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 1
    متاسفانه کشورهای اسلامی فقط هارت وپورت دارند و عرضه حمله به اسرائیلی که آمریکا هم پشتش رو خالی کرده و از درون پاشیده رو ندارند، دول مسلمان بی عرضه و بی غیرتمند وخون علی بن ابی طالب ع در رگشان نیست، ورازی به خفت وننگ یهود شده اتد
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    1 0
    چرت میگه رد گم کنه
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    1 0
    اسرائیلی های کودک کش ضد مسیح ودجال شیرین ابوعاقله را هم به جرم مسیحی بودن وبه جرم شهروند امریکابودن به قتل رساندند و تابوتش را هم بر زمین زدند وهمین مزدوران کودک کش اسرائیلی یهودی هر روز کودکان بی گناه مسیحی آمریکا را در ایالت های مختلف امریکا در مدرسه وکلیسا به جرم مسیحی بودن وانتقام هولوکاست به رگبار می بندند. ودولت دروغ گو واحمق آمریکا این کودک کشی اسرائیل در آمریکا را به دروغ به قانون آزادی اسلحه مربوط می کند و نمی گوید کودکان مسیحی آمریکا توسط مزدوران اسرائیل یهودی به گلوله بسته می شوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس