کد خبر 1515012
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
کامرانی فر: به فیفا گفتیم هیچکس در انتخابات دخالت نمی‌کند/ تاکنون ۲ نامزد تایید شده اند

دبیر کل سابق فدراسیون به محرومیت سه ساله‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پس از بررسی پرونده برخی بازی‌های دوستانه تیم ملی قبل از جام جهانی، در نهایت حسن کامرانی‌فر دبیرکل اسبق این فدراسیون را به دلیل امضا و نحوه عقد قرارداد این دیدارهای دوستانه در تاریخ ۱۷ تیر به مدت سه سال از هر گونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم کرد.

کامرانی‌فر که پس از جدایی از فدراسیون فوتبال مدتی به عنوان دبیرکل در فدراسیون جودو مشغول فعالیت بود، در مورد رای کمیته اخلاق اظهار داشت: این رای در مورد دیدارهای دوستانه تیم ملی مقابل اروگوئه و سنگال که مهر سال گذشته برگزار شد، صادر شده است، هرچند من قراردادهای مربوط به آن دو مسابقه را امضا کردم، اما همه می‌دانند در آن زمان چه اتفاقاتی برای کشور رخ داد که مانع از تحقق درآمدهایی شد که پیش‌بینی‌اش کرده بودیم.

وی افزود: من در زمان برگزاری بازی‌های تیم ملی مقابل اروگوئه و سنگال حدود یک ماه بود که از فدراسیون جدا شده بودم و دخالتی در اجرای بازی‌ها نداشتم، هرچند قراردادهای این دو مسابقه را امضا کرده بودم و در زمان انعقاد قرارداد نیز درآمدهایی برای فدراسیون پیش‌بینی کرده بودیم، اما دیدید شرایط به چه شکلی پیش رفت که کسب این درآمدها محقق نشد.

دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: وکیل من توضیحات خود را در جلسه کمیته اخلاق ارائه کرد، اما این کمیته در نهایت تصمیم گرفت رای به محرومیت سه ساله‌ام بدهد و از زمان صدور حکم نیز این رای قطعی خواهد بود و تجدیدنظر تأثیری در اجرای حکم ندارد، اما سه روز قبل اعتراض خود را به کمیته استیناف مطرح کردیم و امیدواریم به این اعتراض ترتیب اثر داده شود. در کل من امیدوارم در رای کمیته اخلاق مسائلی خارج از این دو مسابقه تأثیر نداشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    0 0
    امیدواری برای همه خوب است
  • رضا IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    3 0
    حسن آقا نگران نباش بالاخره شما هم طرفدار تیم سوگلی باباحمیدتون هستی مطمئن باش این حکم لغو می شود و از شما دلجویی هم خواهند کرد. بالاخره لنگ 50 هزار هوادار داره!!
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    4 0
    این آقا تو دوره داوریش واسه لنگ خیلی بازی دراورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس