ناامیدی تشکیلات خودگردان از واشنگتن؛ به چین روی آوردیم

وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به ناامیدی از دولت بایدن گفت که برای دریافت کمک به چین روی می آوریم.

به گزارش مشرق به نقل از آناتولی، ریاض المالکی، وزیر خارجه تشکللات خودگردان فلسطین تاکید کرد که دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا «ناامید کننده» است و برای دریافت کمک به کشور چین روی می آوریم.

وی گفت که سه سال از وعده های جو بایدن گذشت اما جز حمایت مالی از آنروا و حمایت های کمک از بیمارستان ها در قدس شرقی چیزی ندیدیم.

المالکی با اشاره به تعرض های اخیر رژیم صهیونیستی به شهر جنین واقع در کرانه باختری گفت که تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به مواضع دولت آمریکا بدبین است.

وی گفت که فلسطین برای دریافت کمک به سمت کشور چین می رود؛ کشوری که از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل حمایت می کند.

وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که چین نه تنها به دنبال تقویت حضور اقتصادی خود در خاورمیانه است بلکه می خواهد حضور سیاسی خود را نیز تقویت کند و اکنون بسیاری از کشورهای جهان به دنبال دریافت حمایت های چین هستند زیرا به بازیگری جهانی و بسیار مهم تبدیل شده است.

وی درخصوص نقش واشنگتن در روند صلح میان فلسطین و رژیم صهیونیستی گفت که روند صلی در خاورمیانه وجود ندارد و اگر چنین چیزی در آینده رخ دهد چرا کشور چین در کنار دیگر کشورها در آن حضور نداشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • RO ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    2 2
    جمهوری اسلامی بهترین گزینه است اشتباه می کنند آنها از جزایر ایرانی وفروخته شدن مردم ایران به عربها خبر ندارند
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      6 0
      از قدیم گفتن به یه مشت یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکش و اروپایی‌های نوکرشون نباید اعتماد کرد و یانکی خوب هم فقط یانکی مرده هست و لا غیر!!!
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    1 0
    واقعا تشکیلات خودگردان از آمریکا انتظار کمک داره؟!! واقعا فکر میکنن آمریکا بین صهیونیست ها و فلسطینی ها طرف فلسطینی ها رو میگیره! اینها دیگه کی هستن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس