کد خبر 1507985
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
جانمایی نادرست تالار و عروسی که تبدیل به عزا شد

باز هم یکی از اشتباهات در جانمایی مکان‌های عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد این بار در شهرستان بهمئی موجب بروز حادثه منجر به مرگ شد.

به گزارش مشرق، رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان بهمئی از تصادف منجر به فوت یک نفر در این شهرستان خبر داد و گفت: ساعت ۲۲ شب یک حادثه تصادف به مرکز فوریت های اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.

علی الماسی با اشاره به اینکه بلافاصله تیم اورژانس ۱۱۵ شهرستان به محل اعزام شدند گفت: در این حادثه که در حد فاصل سه راهی گچ بلند و تالار ماغر به لیکک رخ داد علیرغم تلاش تیم اورژانس ۱۱۵ و کادر درمانی متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه تالار در حال برگزاری جشن عروسی بودند افزود: متاسفانه به علت برخورد یک دستگاه سواری زانتیا با عابر پیاده کودک ۷ ساله در این حادثه جان باخت.

الماسی با اشاره به اینکه جشن عروسی به عزا تبدیل شد گفت: متاسفانه تالار ماغر بهمئی در مکان نامناسبی واقع شده است و روشنایی مناسبی در آن مکان هم وجود ندارد و باید در این خصوص فکر اساسی شود و مسئولان مربوطه اقدام کنند.

از این دست مکان‌های عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد که در نقاط نامناسب و نادرست جانمایی شده‌ کم نیستند، برای مثال به جز تالاز ماغر می‌توان به پلیس‌راه یاسوج- شیراز اشاره کرد که درست در منتهی‌الیه پیچ و شیب خطرناک تنگ کناره قرار گرفته و هر لحظه امکان دارد که تصادف مرگبار دیگری مانند جمعه خونین یاسوج در آن نقطه اتفاق افتد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    9 0
    ۷ ساله نوجوانه ؟؟
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    3 0
    کودک ۷ ساله بنویس. بعد هم مکان نامناسب به علت نور کم؟ خوب اون یارو سازنده و مالک رو مجاب میکردن روشنایی بزارن. خاک بر سر جریان سرمایه داری
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    5 0
    خدا رحمتش کنه
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    6 0
    خدابه خانواده اش صبربده نمیدونم تاکی این مصائب بایدتکراربشه؟ دیگه کی قراره فکری برای رفع این قبیل مشکلات کنیم؟ فقط بلدیم ابرازتاسف کنیم ودلیل بتراشیم
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    0 0
    لاحول ولاقوةالا باللّه...خدایش بیامرزد.
  • ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    واای قلبم تکه تکه شد از داغ اولادم شب روزم سیاهه اخه چرا بچه کوچکم تاوان اشتباهات مسئولین یه عده سود جو که فقط،ب فکر منافع شخصی خودشونن پس،بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس