کری‌خوانی‌های زاکربرگ و ایلان ماسک بعد از کپی‌برداری متا از توئیتر

شرکت متا در ۲۴ ساعت گذشته، پلتفرم اینستاگرام تردز را معرفی و منتشر کرد که شباهت بالایی به توئیتر دارد. این معرفی، باعث کری‌خوانی مجازی مدیران عامل توئیتر و متا شد.

به گزارش مشرق، کمتر از ۲۴ ساعت گذشته، مارک زاکربرگ، مالک شرکت متا و دارنده چند شبکه اجتماعی از جمله واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک، شبکه اجتماعی جدیدی را منتشر کرد که مشابه توئیتر، کاربران در آن به اشتراک پست‌های متنی می‌پردازند.

این پلتفرم که متا آن را «تردز - Threads» نامیده، مشابه با شبکه اجتماعی توئیتر است که قابلیت ارسال پست متنی، لایک پست‌ها و بازارسال پست‌ها در صفحه را دارد. تنها تفاوت این نرم‌افزار با توئیتر این است که سقف تعداد کاراکتر متن ارسالی در آن کمی بیشتر از توئیتر است و نظر می‌رسد تمرکز تردز در مراحل اولیه معرفی، بر روی بهتر کردن تجربه کاربری نسبت به توئیتر باشد.

از طرفی با توجه به محدودیت‌های ایلان ماسک بر توئیتر و افزایش کوچ کاربران از این پلتفرم به بلواسکای، اینستاگرام تردز می‌تواند انتخاب دوم کاربران علاقه‌مند به ارسال پست متنی و بیزار از توئیتر باشد.

به گفته زاکربرگ تردز توانست در ۷ ساعت ابتدایی معرفی خود، بیشتر از ۱۰ میلیون کاربر را جذب کند.

کری‌خوانی مجازی دو مدیر عامل

به گزارش فربز، زاکربرگ این ایده را پذیرفته است که نرم‌افزار مشابه توئیتر متا، مستقیماً با پلتفرم ایلان ماسک رقابت می‌کند و این ایده حتی این دو مدیر عامل را بر آن داشت تا بگویند که اختلافات خود را در یک مسابقه قفس حل خواهند کرد. با معرفی پلتفرم تردز، این مبارزه عملا به صورت مجازی دنبال می‌شود.

یکی از کاربران توئیتر تصویری از کلیدهای کپی و پیست منتشر کرده و نوشته اپلیکیشن جدید متا با کلیدهای Ctrl + C و Ctrl + V در واقع با کپی و پیست ایجاد شده است. ایلان ماسک در پاسخ به این کاربر از ایموجی خنده [] استفاده کرد که به نوعی تأیید می‌کند اینستاگرام تردز، یک کپی بیش نیست.

کری‌خوانی‌های زاکربرگ و ایلان ماسک بعد از کپی‌برداری متا از توئیتر

در مقابل، مارک زاکربرگ بعد از ۱۱ سال فعالیت نداشتن در توئیتر، در این شبکه اجتماعی حاضر شد و با یک پست طنز، به نوعی بر کپی‌برداری شبکه اجتماعی اینستاگرام تردز از توئیتر صحه گذاشت.

کری‌خوانی‌های زاکربرگ و ایلان ماسک بعد از کپی‌برداری متا از توئیتر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس