کد خبر 1575456
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

به گزارش مشرق، تبیان در کانال تلگرامی خود نوشت:

اینستاگرام؛ بازار شکارچیان جنسی کودک! ‌

بعد از اخبار و جنجال‌های قاچاق دخترها در سنین کم، جلسه‌ای با عنوان فناوری بزرگ و بحران بهره‌کشی جنسی از کودکان آنلاین برگزار شد، توی این کمیته قضایی سنای آمریکا گفته شد که زاکربرگ به‌عنوان موسس متا که مالک اینستاگرام، فیس‌بوک و واتس‌اپه، دستاش به خون آلوده‌ست.

مارک زاکربرگ، در طول جلسه که در مورد میزان آسیب به کودکان در پلتفرم‌هاشون بود با سوال روبه‌رو شد اما وجود شواهدی بین رسانه‌های اجتماعی و بدتر شدن سلامت روان در جوانان رو رد کرد! اون بعداً با پدرومادرهایی رو در رو شد که برای جلسه کنگره جمع شده بودن، بعضی از خونواده‌ها بچه‌هاشون رو به دلیل استثمار جنسی و آزار و اذیت از دست داده بودن. زاکربرگ از شنیدن سرگذشت اونها متاثر شد و عذرخواهی کرد اما کوری مادر کریستین در جواب این عذرخواهی گفت که کلمات کافی نیست، باید به حرفش عمل کنه و تموم آسیب‌هایی که روی پلتفرم‌هاش اتفاق میوفته رو متوقف کنه.

رائول تورز، دادستان کل نیومکزیکو بر اساس اسناد داخلی که علنی شد گفت که حدود ۱۰۰هزار کودک با استفاده از فیس بوک و اینستاگرام روزانه مورد آزار و اذیت جنسی آنلاین قرار می گیرن مثل ارسال تصاویر مستهجن.

از طرفی تو آوریل ۲۰۲۳، تحقیقات گاردین نشون داد که چطور قاچاقچیان کودک از پلتفرم‌های متا، از جمله اینستاگرام، برای خرید و فروش کودکان برای استثمار جنسی استفاده می‌کنن.

دادستان کل، متا رو بزرگترین بازار برای پدوفیلی‌ها میدونه و معتقده شواهد فقط نوک کوه یخ در مورد این مشکلات رو نشون میده و متا رو متهم کرد که به پلتفرم‌هاش اجازه میده تا به بازاری برای شکارچیان کودک تبدیل شن.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    چرا فیلمش را تلویزیون ایران نشان نمی دهند
  • رضا IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    زن زندگی آزادی جز بدبختی برای نسل جوان علی الخصوص دختران نوجوان نخواهد داشت . پدر و مادرها رو قسم میدم گول فضای مجازی رو نخورن سبک زندگی خودشون و بچه هاشون رو با تقلید از غرب به کثافت نکشونن. آخر و عاقبت این سبک یعنی زن زندگی آزادی بدبختیه نسل جوونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس