کد خبر 1504604
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
پیشنهاد ۹۵ میلیاردی استقلال به بیرانوند/ بیرو در دفتر حجت کریمی

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با یک پیشنهاد جدی از سوی باشگاه استقلال روبرو شده است.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند در هفته‌های اخیر مشکلاتی بر سر دریافت مطالباتش با باشگاه پرسپولیس داشت، دیروز بعد از جلسه با رضا درویش به توافق رسید که به کارش در این باشگاه ادامه دهد اما این در حالی است که او یک پیشنهاد جدی از باشگاه رقیب دارد.

بر اساس اطلاعات موثقی که به آن دست پیدا کردیم، علیرضا بیرانوند دیروز (شنبه) بعد از جلسه با رضا درویش، جلسه‌ای با حجت کریمی در دفتر شخصی او برگزار کرده و در این جلسه پیشنهاد جدی استقلال به بیرانوند ارائه شده است. در این جلسه باشگاه استقلال حاضر شده ۹۵ میلیارد تومان بابت دو سال به بیرانوند بپردازد اما این پیشنهاد با پاسخ مشخصی از سوی بیرانوند روبرو نشده است.

بیرانوند که امروز (یکشنبه) پانسمان سیمی فک خود را باز کرده و تمرین سبک را از هفته آینده آغاز می‌کند، هنوز پاسخی به استقلالی‌ها نداده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    9 4
    حتما میخواد از جیب پدرش پول بده
    • رسولی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
      3 4
      اصل خبر جعلی و دروغ است انوقت بعضی ها منتظر هستند اظهار نظر های بکنند که مشکلات اقتصادی و سیاسی و.. را به این پیشنهاد سرتا پا دروغ را ربط دهند.خبر را منافقین درست می کنند و از منافق بدتر ان را پخش میکنند.
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    11 3
    آخه اهل جهنم های خدانشناس این بیت المال امانت ملته دست شما . 95 میلیارد فقط پرداختی به دروازه بان یعنی معادل هزینه ساخت یک بیمارستان تخصصی مجهز ؟!!! والله خدا زلزله مهیب میفرسته شک نکن
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
      1 2
      ۹۵ میلیارد چیه ؟ داره بازار گرمی میکنه پرسپولیس قراردادشو ببره بالا
  • مهدی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    7 3
    این پول از کجامیاد که میمواد تو جیب این آقا بره؟ اگه بیت الماله وحق منم درونشه،راضی نیستم به کسی بدید که میخواد توپ مهار کنه. سهم منو بخودم بدید که پول پیش منزل ندارم
  • مهدی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    11 2
    95میلیارد به باغدارودامدار وکشاورز بدید تا بزندگیشون برسند نه اینکه بابدبختی زندگی کنند. پول وسرمایه ی کشور رو به کسانی ندید که معلوم نیست بامهارکردن توپ چه خدمتی بجامعه میخوان بکنن بعدش بااین پولها برن استوری بذارن با ماشین وخانه ومسافرتشون. یک قدم دامدار در صحرا می ارزه به کل زندگی این افراد...
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    2 3
    نجومی بگیران ادای بازیکنان فوتبال را درمی آورند اینا خودشون وال استریت رو میخرن و میفروشن
  • حسین IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    12 2
    دستمزد ناچیز و بخور و نمیر یه کارگر زحمتکش را بعد از یک ماه کار شرافتمندانه با عرقریزان شبانه روزی گاهی تا چندماه بهش نمیدید و اگه بیاد بگه چرا پولمو نمیدید کارفرما شش ماه میندازدش زندان و از کار هم بیکارش می کنید، اونوقت به هرکدوم از این بی لیاقت 100 میلیارد پول میدید تا حرام کنن، بعد برن از کشورهای درجه دو و سه فوتبال 6 تا 7 تا گل بخورن، سرود ملی را هم نخونن، توی هر بلبشو هم آتیش بیار معرکه بشن، و بعد زبونشون هم روی همه مردم و روی حکومت و انقلاب و .... به اندازه یه پارو دراز باشه! تازه خبر قراردادشو هم با افتخار میزنید توی سایت. واقعا حیرت آوره! واقعا حیرت آوره !
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    6 3
    بعد با همین خرج که همش از جیب دولته، اخر فصل هیچی نمیشن ، باز میان میگن نزاشتن ما قهرمان بشیم و ما خکومتی نیستیم !
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    2 1
    عجب بیت المال داره حیف و میل میشه!!! اونم برا چیزی که هیچ عایدی برا مردم نداره تا به حال نه جامی و نه افتخاری برا این ملت و این کشور نیاوردن. تازه موقعی هم که باید حامی کشورشون باشن خیلی هاشون ساز ناکوک میزنن
  • ح ر IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    3 2
    فردا با همین پولهای باد آورده می شوند سرخرگ ملت و مملکت.
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    2 1
    پول مفت بیت المال ملت مظلوم
  • عباس IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    ۹۵ میلیارد.... اگ پرسپولیس باهاش ببنده میگن ایول پیشنهاد سنگین رو رد کرد.... اگ استقلال ببنده باهاش میگن استقلال حکومتیه... یه معامله دو سر سود برای بیرانوند و پرسپولیس.... یه نکته فقط جا میمونه و کسی متوجهش نیست قطعا اونم اینه که اگر پیروزی ببنده با بیرو و راضیش کنه چه مبلغی قرارداد بستن و راضیش کردن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس