کد خبر 1502143
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
آیا رجوی طرح ترور امام را در سر داشت؟

زمانی که سازمان منافقین وارد فاز نظامی شد حرکت خود را در مسیر براندازی و سرنگونی جمهوری اسلامی تنظیم کرد. منافقین تحلیلشان این بود که حکومت در کمتر از یک ماه دیگر سقوط می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 3
    قصد داشتند وقت ملاقات عمومی بگیرند وسط سخنرانی یهو از بالکن کوچک جماران بالا برن و مثلا قبل از هر چیز امام خفه کنند حضرت امام با تیزهوشی الهی میفرماید شما اسلحه زمین بگذارید من به ملاقات شما می ایم بعد از این قضیه همیشه در ملاقاتها پایین بالکن سخنرانی جماران یک دسته پاسدار محافظ می ایستاد
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      0 0
      اینا تاقبل ازسال 60 که طالقانی وچمران حامیشو ن بود خوب بودند درخوب حزبشون که نامزد مجلس هم شدند درچندمورد عناصرسیا بانفوذوبمبگذاری وکشاندن این جریان درکل ونجاست دواتشه های رباخورنجومی بگیر که وضع فعلی روبرای مردم باول کردن مردم درفسادوبیکاری درست کردن واردنبردخیابانی شدند درکل میشدمهارشان ومصالجحه کرد مثل خویی مثل شریعتمداری مثل بازرگان چون گروه شیعه راتکفیرکردم ضددین است
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 0
    لعنت ونفرین خدا بر منافقین که جایگاه ابدیشان دوزخ وسقر است.
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 0
    نتیجه دوری کردن از سرچشمه های زلال اسلام و دریافت نکردن اعتقادات از مسیر علما و ولایت اینه که امثال منافقین باید از لجن زارهایی سیراب بشن که خوکها و خوک خورها براشون درست کردن. ریشه انحرافات خیلی از جریانات مثل ملی مذهبی ها و منافقین در این بود که نمیخواستن زیر بار روحانیت برند و این شد که اون یذره اعتقاداتی را هم ک داشتن نه فقط از دست دادن بلکه تبدیل شدن به مزدور و کاسه لیسهای بی دینها. روحانیت،امتداد مسیر اهل بیته و کسی که دشمنی کنه،با امام زمان دشمنی کرده.
  • محمدرضا کیانفر IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 1
    . عباس سلیمی‌نمین اصولگرا گفت: افراد غرب‌گرایی مانند آقای روحانی به دلیل آنکه آمریکا بدش نیاید مصالح عمومی را فراموش کردند. آقای سلیمی‌نمین، این حرف شما دقیقاً همان رفتاری است که با مجاهدین کردید و آنان را تبدیل به ستون پنجم صدام حسین نمودید یادتان نرود که آقای روحانی اسب رابطه با آمریکا را که امروز جنابعالی سوارش شده‌اید و جولان می‌دهید برایتان زین کرد. ما پریشان حاصل خود را زمستی می‌کنیم، خرمن خود پاک ما از باد دستی می‌کنیم. نیست ممکن خودشکن غالب نگردد برغنیم، در شکست خود به دشمن پیشدستی می‌کنیم. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس