کد خبر 1501932
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
شمشیرباز طلایی ایران: ای کاش جواد نکونام فصل پیش به استقلال می‌آمد

ملی‌پوش شمشیربازی کشورمان گفت: خیلی خوشحال هستم که جواد نکونام به استقلال آمده، اما ای کاش فصل گذشته این اتفاق می‌افتاد.

به گزارش مشرق، علی پاکدامن در حاشیه یک دیدار فوتبال خیریه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز فرصت نصیب ما شد تا در کنار دیگر عزیزانمان در ورزش که یک بازی دوستانه در خصوص «نه به اعتیاد» بازی کنیم و امیدوارم روز به روز این اتفاق کم‌تر شود و جامعه سالمی را داشته باشیم. ما ورزشکاران وظیفه اجتماعی خودمان را هر آنچه که در دست‌مان باشد را انجام می‌دهیم.

پاکدامن در خصوص قهرمانی‌اش پس از ۲۴ سال در آسیا گفت: در مسابقات آسیایی لطف خدا شامل حال من شد، هرچند کاری که انجام دادیم یک کار تیمی بود تا بتوانیم بعد از ۲۴ سال یک مدال طلا برای کشورمان به دست بیاورم. امیدوارم در آینده بتوانم در مسابقات آسیایی هانگژو موفقیت به دست بیاورم و در ادامه هم سهمیه المپیک پاریس را کسب کنم تا نماینده شایسته‌ای برای کشورم در المپیک ۲۰۲۴ باشم.

ملی‌پوش شمشیربازی کشورمان در خصوص اعتراضش نسبت به تبعیض قائل شدن میان فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی عنوان کرد: من اعتراضی در این خصوص نداشتم، تنها یک سوال از من در خصوص حواله‌های خودرو کردند که من هم گفتم تمام ورزشکارانی که در رشته‌های انفرادی در مسابقات جهانی و المپیک مدال طلا کسب می‌کنند، حق‌شان حواله خودرو است. وقتی ورزشکارانی مانند حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و ناهید کیانی و... در مسابقات جهانی مدال طلا کسب می‌کنند، لیاقت این را دارند که این حواله را دریافت کنند.

وی در ادامه گفت: ما از خدایمان است که بیشتر دیده شویم و مسئولان کاری را که انجام می‌دهیم را ببینند. من ۱۲ مسابقه بدون باخت را انجام دادم و قهرمان آسیا شدم و اگر بخواهم در جهان هم مدال طلا بگیرم باید ۱۲ مسابقه بدون شکست داشته باشم. ما دوست داریم دیده شویم، نه به این خاطر که حواله خودرو بگیریم، فقط به خاطر اینکه بتوانیم شرایط بهتری را در آینده داشته باشیم.

پاکدامن در خصوص اینکه اگر ورزشکاران شمشیربازی دیده شوند، می‌توانند در مسابقات المپیک پاریس صاحب مدال شوند، گفت: شک نکنید که همین طور است، ما در گذشته وقتی می‌خواستیم سهمیه المپیک کسب کنیم، می‌گفتند که ان‌شاءالله بتوانند کسب سهمیه کنند، اما روز به روز که پیشرفت کردیم، در سبد سهمیه المپیک قرار گرفتیم و امروز همه می‌گویند که ما می‌توانیم جزو مدال‌آوران المپیک باشیم.

ملی‌پوش شمشیربازی کشورمان اظهار داشت: من خودم اهل فوتبال هستم و استادیوم هم می‌روم، من طرفدار سپاهان هستم و این فصل برای ما تا هفته پانزدهم خوب گذشت، اما در ادامه اشتباهات بازیکنان باعث شد تا شرایط برای تیم ما تغییر کند و در ادامه هم بدشانسی آوردیم و جام را از دست دادیم. امیدوارم امسال شرایط خوبی داشته باشیم و بتوانیم قهرمان شویم.

وی در خصوص پیوستن جواد نکونام به استقلال تصریح کرد: خیلی خوشحال هستم که جواد نکونام به استقلال آمده است، اما ای کاش فصل گذشته این اتفاق می‌افتاد. به هر حال به او تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت برای او دارم.

پاکدامن در پایان در خصوص اینکه نماینده کاروان ایران در مراسم حمل مشغل بازی‌های آسیایی شده است، گفت: افتخار بزرگی برای من است و امیدوارم بتوانم نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم. هرچند این فضا را تجربه نکرده‌ام و نمی‌دانم این مراسم چطور برگزار می‌شود، اما امیدوارم بتوانم نماینده خوبی برای کشورم باشم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس