کد خبر 1499446
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
ماشین

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: راننده ۲۰ ساله پراید بر اثر سرعت بالا فوت کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ رابعه جوانبخت از واژگونی سواری پراید در مسیر شمال به جنوب شیخ فضل الله رمپ ورودی به همت شرق به دلیل سرعت زیاد و فوت راننده ۲۰ ساله آن خبر داد.

وی افزود: علیرغم توصیه‌ها و تذکرهای مکرر و متعدد پلیس راهور در رسانه‌ها مبنی بر رعایت سرعت‌ها در معابر خلوت باز هم شاهد این اقدام خطرناک توسط برخی رانندگان در سطح معابر شهر تهران هستیم.

سرهنگ جوانبخت گفت: در ساعت ساعت ۲۲:۵۰ شب گذشته و در مسیر شمال به جنوب شیخ فضل الله رمپ ورودی به همت شرق یک دستگاه سواری پراید که با سرعت بالا در حال ورود به این رمپ بوده که به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت بالا با لبه جدول برخورد کرده و خودرو واژگون می‌شود.

سرهنگ جوانبخت افزود: این راننده جوان کمربند ایمنی خود را نبسته بوده و متأسفانه در حین واژگونی سر و قسمتی بالا تنه این فرد زیر خودرو قرار گرفته و به خاطر همین موضوع و شدت جراحات وارده وی در محل حادثه فوت می‌کند.

وی ادامه داد: خیلی تأسف آور است که فردی فقط جان خود را به خاطر اینکه کمربند ایمنی خود را نبسته از دست بدهد چرا که اولین مؤلفه ای که ایمنی فرد را در خودرو تأمین می‌کند و هر فردی نسبت به اهمیت آن آگاه است، بستن کمربند ایمنی در حتی قبل از روشن کردن خودرو است که متأسفانه این راننده نسبت به آن بی توجه بوده و جان خود را از دست می‌دهد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب به رانندگان توصیه کرد: رانندگان حتماً قبل از حرکت کمربند ایمنی خود را بسته و در زمان خلوتی معابر با سرعت مطمئنه و همان سرعتی که بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را کنترل نموده حرکت نموده و در حین رانندگی توجه کافی و کامل به جلو داشته باشند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر نباشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    4 1
    خدا رحمتش کنه،ولی اگه ماشین تصادفی عکس بالایی باشه بستن و نبستن کمربند فرقی بحالش نمیکرد،البته من خودم همیشه کمربندو میبندم وبا سرعت مطمئنه حرکت میکنم
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    4 0
    پراید سوار شی کمربند نبندی با سرعت بالا 60 تا بری با پراید خدا رحمتت کنه مرد ولی خودکشی کردی
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    0 0
    در یک سرازیری در جاده کوهستانی تردد میکردم جاده بسیار لغزنده بود ماشین یهو بر اثر اشتباه من سر خورد و به یک تل خاک و برف کوبیده شده شدت برخورد بحدی بود داشتم از شیشه به دره پرت میشدم کمربند منو میخکوب نگه داشت دو راننده مشتی نیسان اومدند ماشینم که در شرف چپ شدن بود رو دراوردند
  • محمد IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    0 0
    سمت شاگرد له شده سگ هم میزاشتی صندلی شاگرد و 1000 تا کمربند هم میبست در اثر له شدگی میمرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس