کد خبر 1498961
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
چراغ سبز امباپه برای حضور در رئال‌مادرید؛ خشم الخلیفی از پرز

کیلیان امباپه با ارسال نامه‌ای به باشگاه اعلام کرد که حاضر به تمدید قرارداد با این باشگاه نیست و این حرکت او چراغ سبزی برای حضور در رئال‌مادرید است.

به گزارش مشرق، شب گذشته کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن با ارسال نامه‌ای به باشگاه اعلام کرد که حاضر به تمدید قرارداد با این باشگاه نیست، وبند تمدید تا سال ۲۰۲۵ را هم فعال نخواهد کرد.

از همین رو رسانه‌های فرانسوی نیز اعلام کردند که پاری‌سن‌ژرمن به امباپه اعلام کرده که یا قرادادش را تمید کند یا در همین تابستان او را به فروش می‌رسانند. پاریسی‌ها اصلاً دوست ندارند این بازیکن ارزشمند را در سال آینده به صورت آزاد از این تیم جدا شود.

پاریسی‌ها با فروش امباپه می‌تواند، پروژه خرید بازیکنان جدید خود را استارت بزند، اما هنوز مبلغ درخواستی PSG برای فوق ستاره فرانسوی مشخص نسیت. ۲ سال پیش رئال‌مادرید پیشنهاد ۱۷۰ میلیونی را به پاریسی‌ها ارائه داد اما حالا تنها یک سال از قرارداد امباپه باقی مانده است.

بیشتربخوانید:

امباپه همین تابستان راهی رئال می‌شود؟

باشگاه اسپانیایی از فصل پیشرفت او در موناکو در سال ۲۰۱۶ به امباپه علاقه داشت و این احساس دو طرفه است. این مرد فرانسوی در کودکی با پوسترهای رئال روی دیوار اتاق، علاقه شدیدی به رئال داشته و حتی با کریستیانو رونالدو در ۱۴ سالگی ملاقات کرد. جدایی کریم بنزما به عربستان نیز شانس انتقال امباپه به مادرید را افزایش می‌دهد.

رئال‌مادردید در چند سال گذشته مشتری اصلی امباپه بوده و قطعاً در صورت توافق پاریسی‌ها برای فروش او، اولین گزینه امباپه خواهند بود. به غیر از رئال‌مادرید تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول نیز به دنبال جذب امباپه هستند.

از طرفی پاریسی‌ها این درخواست امباپه را مرتبط با صحبت‌های فلورنتینو پرز می‌دانند و از این باشگاه اسپانیایی عصبانی شده‌اند و قطعاً شاهد بازی قدرت و ثروت بین ناصر الخلیفی و فلورنتینو پرز خواهیم بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس