کد خبر 1496643
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کمیته فرهنگی تنیس

در نشستی با حضور رئیس فدراسیون تنیس و اعضای کمیته فرهنگی فدراسیون بر فعالیت‌های این حوزه در ورزش تنیس تاکید شد.

به گزارش مشرق، در دیدار داود عزیزی با اعضای کمیته فرهنگی فدراسیون بر ضرورت فعالیت‌های فرهنگی منطبق با ظرفیت‌های تنیس بحث و تبادل نظر شد.

عزیزی با تاکید بر اینکه جامعه تنیس از ظرفیت‌های بالایی برخوردار بوده و باید منطبق با این ظرفیت‌ها برای جامعه بزرگ تنیس برنامه‌ریزی کرد گفت: حضور چهره‌های فرهنگی و فرهیخته در این کمیته نشان می‌دهد شرایط و بستر خوبی حاکم شده و از دوستانمان در کمیته فرهنگی می‌خواهیم با ارائه راهکارهای مناسب این فضا را بهتر از قبل کنند.

در ادامه مهدی حسینقلی پور مشاور رئیس فدراسیون و رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی در سخنانی از برنامه‌ها و طرح‌های پیش رو سخن گفت و تاکید کرد: به دلیل شرایط خاص کرونایی و محدودیت‌هایی که ایجاد شده بود با مشکلاتی مواجه بودیم اما با بازگشت زندگی به شرایط عادی این کمیته برنامه‌های مختلفی دارد که در دست اقدام است.

لزوم آماده سازی طرح فرهنگی متناسب با فضای ورزش تنیس، حضور فعال و برگزاری نشست‌های هم اندیشی با مربیان و اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم های ملی، ارائه برنامه و پیوست فرهنگی برای مسابقات تنیس، پیگیری برای انتخاب و انتصاب مسوولان فرهنگی هیات‌های تنیس استان‌ها و برگزاری همایش و کارگاه آموزشی کشوری ویژه متصدیان این حوزه از جمله برنامه‌های پیش روی این کمته عنوان شد.

گفتنی است در این نشست حجت الاسلام سید غدیر هاشمی، دکتر اسماعیل مرزبان، امیر مهذب نیا، مهدی توکلیان حضور داشتد و فرهاد قائمیان، مهدی کعبی و حجت الاسلام هوشنگی نیز بصورت ویدئو کنفرانس در این نشست حضور یافتند.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های و فعالیت‌های اعضای کمیته فرهنگی تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس