استیضاح دوم فاطمی‌امین وزیر صمت در نوبت مجلس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: وزیر صنعت، معدن و تجارت از وزرای موفق دولت سیزدهم است که در زمینه های مختلف و از جمله تولید خودرو عملکرد موفقی داشته است.

به گزارش مشرق، محمد صفایی دلویی روز یکشنبه افزود: علت اصلی نوسانات قیمت خودرو نتیجه عمل بخشهای مختلف و از جمله نوسانات نرخ ارز است .

وی اظهار کرد: عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه تولید و ورود خودرو در سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ و همچنین در سال ۱۴۰۱ نسبت به پنج سال گذشته رشد بسیار مطلوبی داشته است.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در توسعه فعالیتهای صنعتی و معدنی و رشد سرمایه گذاری های این بخش و صادرات، اقدامات اثر بخشی در دوران تصدی فاطمی امین در وزارت صنعت و معدن و تجارت طی همین مدت انجام شده است.

صفایی با اشاره به عملکرد موفق دولت سیزدهم برای توسعه و رونق اقتصادی بخش صنعت و معدن افزود: در شرایطی که کشورمان تحت تحریمهای ظالمانه اقتصادی دشمنان قرار دارد تغییر وزیر صنعت، معدن و تجارت که از وزرای موفق این دولت است، صحیح نیست.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر همدلی بخشهای مختلف و پرهیز از مانع تراشی و بهره گیری از ظرفیتهای همه بخشها برای توسعه و رونق اقتصادی گفت: به طور یقین رای مخالف به استیضاح وزیر صنعت خواهم داد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    1 0
    تولید داخل مگه نیست ؟
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
      0 0
      قیمت مواد اولیه را با نرخ دلار با خودرو ساز محاسبه می کنند ولی در داخل 100 درصد داخل شود و قیمت بازار ازاد هم خودش را با نرخ دلاری مواد اولیه تنطیم می کند و نه قیمت سرکوب شده خودرو در کارخانه که ریالی محاسبه می شود و حتی بیشتر هم از جواد اولیه چون اختلاف قیمتی خودش راعث بیشتر شدن قیمت بازار ازاد هم می شود
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    رهبرنفرمودندوقتی من شماروبه راه درست راهنمایی میکنم شماازنصایح من سوءاستفاده وبهره برداری شخصی کنین.وزیراگرکارشوخوب انجام داده بوددرابتدای سالی که رهبرمعظم مهارتورم نام گذاشتن ۲۹درصدخودروگران نمیشد.
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    نوسانات ارزی هم متاثر از کسری بودجه و چاپ پول و اضافه برداشت بانک ها و نبود مالیات بر عایدی سرمایه و نداشتن سیاست پولی و ... است.
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    چون شما نمایندگان واقعی مردم نبستید شما نمایندگان مافیای خودرو هستید.
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    هر روز ادعا تولید داخل داشتین یادتون نیست ؟ سمند ملی و .... گرچه تو کوچه و‌بازار مردم میگفتن دروغه الان زده بیرون
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    اینارو ول کنید آقای میرسلیم گفته این موضوع مهم نیست وقت نذارین ارزش پول ملی درست کنین درحالیکه یکی از دلایل اصلی تورم و کاهش ارزش پول ملی همین خودروسازی و هدر رفت بیشمار و فراوان سرمایه های ملی و مواد اولیه و ... است
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    تولید ملی کشک بود ؟ این تولید اصغر صافکار سر کوچه ام میتونست فقط چراغ عوض کنیم و طول ثندوق بلند و‌کوتاه کنیم تولید ملی یعنی توگ ترکیه
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    وزیر صمت مقصر نیست ؟ باشه محصولات داخای فرضا راست میگین کی اجازه میده خودروی چینی ماهانه و شش برابر قیمت کشور همسایه باشد ؟ کی ارز نیمایی به اینا میده ؟ کی آئین نامه واردات نوشت ؟ کی تعرفه هیبرید ۳۲ درصد گرفت ؟ بنزینی ۷۵ تا ۹۵ وزیر صمت و دو لت شرایط رقابتی بشه پارس رو بگو شش میلیارد
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    نوسانات ارزی؟ منظور دلاره یا ارز دیگه که ما خبر نداریم؟ 207 که با دلار 4 تومنی قیمتش 40 میلیون بود با دلار 50 تومنی شده 1 میلیارد! این دیگه نوسانات طولی رو هم رد کرده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس