کد خبر 1480877
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
تشویق امبابه برای خیانت دوباره به رئال مادرید

ستاره سابق چلسی هموطنش را به خیانت مجدد به رئال تشویق کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه رئال مادرید از سال ۲۰۱۷ تاکنون دوبار برای جذب کیلیان امباپه ستاره فرانسوی اقدام کرد ولی هر دوبار مغلوب پاریسن ژرمن شد.

بار اول وقتی امباپه برای موناکو می درخشید مسئولان رئال برای جذب این پدیده وارد عمل شدند ولی پاریسن ژرمن موفق به شکار این ستاره شد. تابستان ۲۰۲۲ بار دیگر رئال مادرید تا یک قدمی امضای قرارداد با امباپه رفت ولی ستاره فرانسوی با وجود توافق با پرز خیانت کرد و به یک بار قراردادش را با پاریس تمدید کرد.

اکنون گزارش ها حاکی از آن است که امباپه قصد ادامه همکاری با پاریس را ندارد و رئال مادرید مقصد بعدی این ستاره خواهد بود. در همین رابطه مالودا ستاره فرانسوی سابق چلسی هموطنش را به خیانت دوباره به رئال تشویق کرد.

 تشویق امبابه برای خیانت دوباره به رئال مادرید

مالودا از هموطنش خواست به جای رفتن به رئال به چلسی برود چون این تیم لندنی می تواند هر چیزی که او می خواهد را فراهم کند. مالودا در این زمینه گفت: من سال هاست می خواهم امباپه را به چلسی منتقل کنم اما موفق به این کار نشدم. از تلاش دست برنمی دارم تا به این هدف برسم.

وی افزود: لیگ انگلیس بهترین دنیاست و کمتر تیمی است که بتواند خواسته های امباپه را اجابت کند. او کاپیتان تیم ملی فرانسه است و باید در لیگی بازی کند که بهترین دنیا باشد. چلسی بهترین انتخاب برای او است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس