کد خبر 1469248
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
مطهری

سرمربی نساجی مازندران گفت: دست هواداران نساجی را به پاس حمایت های بی دریغ از تیم می بوسم اما بازیکنان ما از نتیجه تساوی با استقلال ناراحت و ناراضی هستند.

به گزارش مشرق، حمید مطهری عصر سه‌شنبه در نشست خبری پس از بازی استقلال افزود: از تمام هوادران نساجی که امروز به معنای واقعی از تیم حمایت کردند، تشکر می کنم و دست این عزیزان را می بوسم.

وی خاطر نشان کرد: به همه نساجی‌چی ها خداقوت می گویم و به معنای واقعی امروز تماشاگران، اصالت این تیم را در سکوها به نمایش گذاشتند.

سرمربی نساجی مازندران تصریح کرد: از دقیقه یک تا ۹۰ بازی، تماشگران از تیم حمایت کردند و به معنای واقعی شرمنده آنان هستم و دست آنها را می بوسم.

مطهری در ادامه افزود: امروز بازی تاکتیکی را شاهد بودیم و در نیمه اول خوب کار نکردیم و هرچقدر به پایان بازی نزدیک تر شدیم، بازیکنان خود را بیشتر باور کردند.

وی اضافه کرد: امروز نساج ها از نام استقلال نترسیدند اما از نتیجه بازی راضی نیستیم و بازیکنان در رختکن از تساوی ناراحت بودند.

سرمربی نساجی مازندران تصریح کرد: ما به دنبال سه امتیاز بازی بودیم و حتی می توانستیم بازی را ببریم اما به دلیل اشتباه فردی گل خوردیم.

تیم فوتبال استقلال تهران امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته‌ی بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران رفت که در پایان دو تیم به نتیجه یک بر یک رضایت دادند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    5 0
    تیم استقلال خیلی موقعیت داشت،نیمه اول 5نا صددرصد نرد
  • حجت IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    3 0
    پارکتو عوض کن آقای بلان
  • استقلال عشقه IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    4 0
    بروجمعش کن.بروشکرخداکند از زمبن وزمان وتیر وتیرک دروازه شانس اوردی حداقل ۵ - ۶تا گل نخوردی. انصافا استقلال فوق العاده زیبا بازی کرد ودرروزی ک حقش بود با تفاضل گل بسیارزیاد بازی رو ببره با کمال تعجب بازی مساوی شد واینجاست ک بایدگفت شانس با نساجی یاربود وبس
  • گالیله IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    5 0
    باید پنج گل میخوردی برو ممنون داور و زمین باش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس