کد خبر 145467
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۲

ملی پوش وزن 96 کیلوگرم کشورمان در نخستین دیدار خود در رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن موفق شد در فینالی زودرس کشتی گیر قدر روسی را از پیش رو بردارد و به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات صعود کند.

به گزارش مشرق، مسابقات 2 وزن دوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد المپیک 2012 لندن از ساعت 12 امروز در سالن "اکسل" لندن آغاز شد که در وزن 96 کیلوگرم رضا یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل عبدالسلام گادیسوف، از روسیه به پیروزی رسید.

 رضا يزداني كه آحرين نماينده‌ي كاروان ايران به شمار مي‌رفت در رقابت‌هاي وزن 96 كيلوگرم مقابل عبدالسلام گاديسوف از روسيه به روي تشك رفت و در سه تايم (0-3،3-0، 3-1) به برتري رسيد. يزداني با اين پيروزي به جمع هشت كشتي‌گير برتر وزن راه يافت.

در تايم نخست يزداني يك بار خاك شد و در حالي كه تلاش مي‌كرد تا امتياز را جبران كند، دو بار ديگر خاك شد و اين وقت را از دست داد.

در وقت دوم يزداني تلاش كرد تا در همان ثانيه‌هاي ابتدايي حريفش را از خاك بيرون كند، اما با مقاومت حريف روبرو شد. يزداني سرانجام توانست از حريفش يك امتياز بگيرد. در ادامه گاديسوف كه خسته نشان مي‌داد يك بار ديگر خاك شد و امتياز يزداني به دو رسيد. زيرگيري‌هاي چشم بسته گاديسوف سودي نبخشيد و يزداني به امتياز سوم رسيد و اين تايم را پيروز شد.

در تايم سوم باز هم يزداني زيرگيري انجام داد و گاديسوف خسته چاره‌اي جز خاك شدن نداشت. در ادامه يزداني خودش هم خاك شد تا كار سخت شود. در ثانيه‌هاي پاياني يزداني به پشت حريف رسيد و حريفش را خاك كرد و اين وقت را پيروز شد. اما مربي روس‌ها اعتراض كرد كه فايده‌اي نداشت و يزداني پيروز شد.

یزدانی در دور بعد به مصاف حریف قرقیزستانی می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس