وزیر صهیونیست: برخی حکام عرب از آمدن نتانیاهو نگرانند 

یک وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه از نگرانی برخی حکام عرب از به قدرت رسیدن اردوگاه سیاسی راست افراطی به رهبری "بنیامین نتانیاهو" رئیس حزب لیکود در چارچوب کابینه آینده این رژیم خبر داد.

به گزارش مشرق، عیساوی فریج وزیر همکاری منطقه ای رژیم صهیونیستی به شبکه تلویزیونی صهیونیستی "I۲۴" گفت که چندین کشورهای عربی نسبت به تغییر نقشه سیاستی در رژیم اسرائیل به ویژه بعد از پیروزی راست گرایان در انتخابات پارلمانی اخیر و شکست کابینه "تغییرات" به ریاست یائیر لاپید در این انتخابات نگران هستند.

وی افزود: حتی اگر کابینه اسرائیل تغییر کند، تل آویو همکاری خود درچارچوب توافقات امضا شده با کشورهای عربی ادامه خواهد داد و این توافقات کمک های زیادی به کابینه آینده خواهد کرد.

براساس این گزارش، پس از شمارش آرای بیست و پنجمین انتخابات پارلمان رژیم صهیونیستی در نهایت ادوگاه راست افراطی به رهبری نتانیاهو ۶۴ کرسی به دست آورد و انتظار می رود که کابینه آینده این رژیم را تشکیل دهد. اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی امروز گفت وهای خود با سران احزاب را برای معرفی نخست وزیر مامور تشکیل کابینه جدید آغاز می کند و پیش بینی می شود که او نتانیاهو را مامور این کار کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    دربارپرستهای بی دین مثل صهیونیستهای بی ابروووحشی واپارتایدوهلوکاست برای ابراهیمیان پایه هرجهتشان شیطانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس