کد خبر 1383042
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
تحریم ها علیه روسیه بحران غذایی را در آفریقا تشدید کرده است

رئیس اتحادیه آفریقا در دیدار با رئیس جمهور روسیه در مسکو ضمن تقدیر از نقش این کشور در استقلال قاره آفریقا گفت که تحریم ها علیه روسیه بحران غذایی در قاره آفریقا را تشدید کرده است.

به گزارش مشرق، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز پنج شنبه در دیدار با رئیس اتحادیه آفریقا در مسکو گفت: روسیه به توسعه روابط با آفریقا توجه ویژه ای دارد و این روابط بر اساس صداقت استوار است.

پوتین در دیدار با «ماکی سال» رئیس جمهور سنگال و رئیس دوره‌ای اتحادیه آفریقا افزود: تحریم‌ها علیه روسیه بحران غذایی را تشدید کرده است و ما برای صادرات غلات و کود هیچ گذرگاهی در اختیار نداریم.

رئیس اتحادیه آفریقا نیز در این دیدار گفت: روسیه نقش مهمی در استقلال قاره آفریقا ایفا کرده است. تحریم‌ها علیه روسیه بحران غذایی در قاره آفریقا را تشدید کرده است. ما معتقدیم که عرضه جهانی غذا نباید بخشی از تحریم‌ها علیه روسیه باشد.

این خبر در حالی است که «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین امروز در نشستی خبری در مسکو گفت: در نشست رئیس جمهور پوتین با رئیس اتحادیه آفریقا، نگرانی‌های این قاره درباره بحران غذا و کمبود کودهای شیمیایی بررسی می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    1 0
    روسها بخاطر نسل کشی روسها در اوکراین وارد جنگ شدند شانس اوکراینی ها نزدیک به صفر است
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    1 0
    خوب امریکا به بهانه بمب شیمیایی به عراق حمله کرد هیچ چی هم پپدا نکرد فقط یک میلیون نفر مردم عراق را کشت روسیه هم باید یک میلیون نفر ازصیونیست ها را باید بکشد تا خودش را به امریکا برساند و اینطوری ضایع نشود
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    1 0
    تاکتیک امریکا در تمام دنیا علیه ایران و روسیه همان تاکتیک داعش است یعنی سنگر گیری در شهر و گروگان گیری مردم و ایجاد جنگ درون شهری است روسیه باید بمانند سوریه ارایش نظامی پیدا کند نه ستون کشی تانک
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    0 0
    فقط تروریست های بین المللی در خاک اوکراین با ارتش روسیه می جنگند از جبهه النصره تا بازنشسته های ارتش اسرائیل و 63 کشور دنیا روسیه برای تصرف باقیمانده اوکراین باید بمباران و موشک باران فرشی را جایگزین نماید با این کار مردم از شهرها خارج می شوند و تروریست ها و تانکهای روسی باقی می مانند اما چرا دستورات پوتین را ارتش روسیه اجرا نمی کند بنظر شکافی در تصمیم گیران هرم قدرت روسیه افتاده باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس