کد خبر 1363242
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
همسویی مجدد «فیسبوک» با رژیم صهیونیستی

شبکه اجتماعی فیسبوک در اقدامی دیگر در حمایت از رژیم صهیونیستی، ۱۲ صفحه را که اخبار فلسطین و حملات جنایتکارانه روز گذشته اشغالگران علیه نمازگزاران در مسجد الاقصی را پوشش می‌دادند، مسدود کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، شبکه اجتماعی فیسبوک در اقدامی دیگر در حمایت از رژیم صهیونیستی، ۱۲ صفحه را که اخبار فلسطین و حملات جنایتکارانه روز گذشته اشغالگران علیه نمازگزاران در مسجد الاقصی را پوشش می‌دادند، مسدود کرد.

بیشتر بخوانید:

وقتی چشم آبی بودن برای فیسبوک هم مهم می‌شود

بر اساس این گزارش، مسئولان فیسبوک درحالی صفحات مربوط به اخبار فلسطین را حذف کردند که پیشتر بارها به جانبداری از رژیم صهیونیستی متهم شدند. به عنوان نمونه، در جریان نبرد شمشیر قدس طی سال گذشته بود که فیسبوک اوج جانبداری خود از صهیونیست‌ها را نشان داد.

بیشتر بخوانید:

فیسبوک و اینستاگرام توهین به روس‌ها را مجاز دانستند

در آن زمان، بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بحبوحه نبرد «شمشیر قدس» از مدیران فیسبوک خواسته بود تا در حذف محتوای مربوط به حمایت از فلسطینیان در نقاط مختلف، فعال‌تر عمل کنند.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی روز گذشته جنایات فراوانی را در اراضی اشغالی به ویژه در مسجدالاقصی مرتکب شد. این رژیم در جریان یورش به مسجدالاقصی بیش از ۱۵۰ نفر را زخمی و قریب به ۴۵۰ تَن دیگر را بازداشت کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    6 0
    آقا سرتان را در برف مرده اید! صاحب فیس بوک یهودیه، جدای از اینکه آمریکاییه! می خواستید جلوی خبرهای خوب و مفید ایران و فلسطین را پخش کنه؟ خبرهایی که به سود و نفع کشورهایی که زیر یوغ آمریکا نیستند را پخش کند؟ آزادی بیان و این جور الفاظ فقط جایی مفید است که در جهت امسال شیطان بزرگ و صهیونیست ها باشد. این امر را، خبرهای مربوط به شهید سلیمانی و جنگ اوکراین به وضوح نشان داد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس