کد خبر 1353003
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۷
واکنش مسکو به اظهارت جوبایدن در مورد پوتین

مسکو اعلام کرد، اظهارات بایدن درباره پوتین از سوی رئیس کشوری که هزاران نفر را با بمب های خود کشته است غیرقابل توجیه است.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، کرملین اظهارات جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در مورد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را محکوم کرد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به اسپوتنیک گفت: اظهارات اخیر بایدن، رئیس جمهور بایدن درباره ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، لفاظی غیرقابل قبول و نابخشودنی از سوی رئیس دولتی است که هزاران نفر را با بمب‌های خود کشته است.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را «جنایتکار جنگی» توصیف کرد. او به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: من فکر می‌کنم، پوتین یک جنایتکار جنگی است.

کاخ سفید در گذشته با استناد به تحقیقات در حال انجام درباره حمله روسیه به اوکراین از عبارت «جنایتکار جنگی» استفاده نکرده بود.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید پس از این سخنان بایدن گفت که تحقیقات در وزارت خارجه درباره جنایات جنگی همچنان ادامه دارد.

بایدن در ابتدا در پاسخ به این سوال که پوتین جنایتکار جنگی است گفت: «نه» اما بلافاصله به جمع خبرنگاران بازگشت تا آنچه را که از او پرسیده شد توضیح دهد. وقتی دوباره پرسیده شد که آیا پوتین جنایتکار جنگی است او پاسخ مثبت داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 0
    دولت آمریکا با ریختن خون سیاه پوستان آغاز به کار کرده از همون موقع تا حالا مشغول ریختن خون بی گناهان است و هنوز ایلات متفرقه از ریختن خون سیر نشده است
  • عدی IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 0
    جنایتکار جنگی اول برازنده آمریکاست سردمداران و فرماندهان رییس cia رییس پنتاگون و وزیر جنگ وتجاوز آمریکا بعد انگلیس واسراییل !!!
  • US ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    1 0
    مرگ بر پوتین. پوتین که دچار دیوانگی شده است. اگر روس ها راست می گوید امار واقعی تلفات خود را اعلام کنید. کارمند تلویزیون روسیه دیگه نمونه ای از دروغ هایتان و تبلیغات جنگی خفت بار روس را برملا کرد. مرگ بر پوتین. مرگ بر گریبایدوف منعقد کننده قرارداد ترکمنچای. مرگ بر روس پرستان.
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      کسی روس پرست نیست بگو تواین70سال ازکودتای28مردادتاالان کی بیشتر به ایرانی جماعت ضربه زده روسیه یا آمریکای دزد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس