کد خبر 1165067
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
مرگ مشکوک یک پزشک آمریکایی پس از تزریق واکسن "فایزر"

یک پزشک آمریکایی که سه هفته پیش واکسن کرونای فایزر را تزریق کرده بود به طور ناگهانی در گذشت.

به گزارش مشرق، صبح امروز یک پزشک آمریکایی در "فلوریدا" سه هفته پس از تزریق واکسن کرونا بر اثر سکته مغزی جان خود را از دست داد.

پایگاه خبری "usatoday" در این‌باره نوشت، دکتر"Gregory Michael" که در مرکز پزشکی Mount Sinai در ساحل میامی مشغول به فعالیت بود، پس از سکته مغزی که ناشی از کمبود پلاکت خون بود، درگذشت.

وزارت بهداشت فلوریدا در بیانیه‌ای گفت: بازرسان پزشکی میامی در حال بررسی مرگ وی هستند.

همسر مایکل، "هایدی نکلمن" گفت که او سه روز پس از تزریق واکسن به دلیل خون‌ریزی داخلی به اورژانس مراجعه کرد؛ نکلمن در مصاحبه با "دیلی میل" گفت: «از نظر من مرگ او 100 درصد با واکسن "فایزر" ارتباط داشت؛ هیچ توضیحی دیگر وجود ندارد.»

شرکت فایزر نیز در بیانیه خود اعلام کرده که به دنبال تحقیقات بیشتر در این خصوص است.

واکسن کرونا , کرونا ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    7 0
    تسلیت به کدخدا لیسان
  • سید IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    6 0
    کاش می شد این واکسن را برای تزریق به زیباکلام و تاج زاده و آرمین و حجاریان و بیگدلی و ابتکار و مولاوردی و سایر افراد دلسوز از این نوع، وارد می کردند و این عزیزان با دریافت آن به نوعی ملت را از وجود شان محروم می فرمودند!!!
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
      1 0
      واقعا ای کاش.................
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    3 0
    ای بابا چه وحشتناک. تورو خدا جنسهای بنجل اینها رو روی ملت ما ازمایش نکنید . آقا زاده ها از طریق کشور ثالث هم نخرند و به مردم نندازن. این انگلیسها و امریکاییها سالها کارشون ازمایش روی ملت افریقا و جهان سوم (از نظر خود نفهمشون) بوده و هست چون اعتقاد به کرامت انسانی ندارن.
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    6 0
    زودتر وارد کنین برای سلبریدی ها و غربگدایان، فرصت ازین بهتر پیدا نمیشه والله!!!
  • حبيب الله IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    4 0
    بنظر نميرسد مرگ اين پزشك بخصوص اينكه بيمارى زمينه اى داشته مرتبط با تزريق واكسن باشد. اين مورد بجاى خود و بطور عادى در دست بررسى هم هست بايد بگذريم. هرچند خود واكسن فايزر هم از دو نظر ارزش زيادى ندارد يكى اينكه فايزر با هدف اول بودن در جهان با تاييد منابع غير رسمى مثل عربستان و بحرين و انگليس ( كه خودش گرفتار جهش ويروس بود و انرا نزد خودش پنهان داشت ) اين واكسن را كه از المانى ها بطور انحصارى خريده بود تحويل كرفت دوم اينكه براى بهره بردارى از ان در امريكا نياز به تاييد USA/FDA داشت و انها وعده بررسى يك هفته اى دادند و ترامپ با تهديد به اخراج مسئولين يك روزه براى فايزر تاييد گرفت و بعد از چند روز WHO متوجه شد شخصيت علمى جهانى او در حال صدمه ديدن است به بعضى ها از جمله فايزر تاييد اضطرارى داد. هنوز سازمان بهداشت جهانى براى هيچيك از حدود ٢٠ نوع واكسنى كه در جهان اماده شده مصرف ميشوند تاييد قطعى نداده با اين ياداورى كه شايد تا يك سال ديگر هم نتواند تاييد نهايى صادر كند.
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    4 0
    اولین کسانی که در ایران واکسن فایزر را باید مصرف کنند، رئیس جمهور، وزرا و معاونانشان از جمله وزیر بهداشت و معاونانش باید باشند. که در راه وارد کردن واکسن فایزر هرکاری از دستشان برآمد، دریغ نکردند. این باید برای آنها اجباری باشه.
  • CA ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    2 0
    به گزارش نیویورک پست دو نفر هم در نروژ بر اثر تزریق واکسن فایزر تاکنون فوت شده اند و دولت نروژ در حال تحقیق بر آن هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس