کد خبر 631172
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

سردار کارگر با بیان اینکه مسئولیت برگزاری رژه در روز 31 شهریور در سراسر کشور با ارتش جمهوری اسلامی یادآور شد: با توجه به موضوع راهبردی بودن نیروی دریایی به غیر از برگزاری رژه معمول در مراکز استانها یک رژه به خصوص توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، نشست خبری سردار بهمن کارگر رئیس ستاد مرکزی مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس صبح امروز (چهارشنبه 24 شهریور) با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

سردار کارگر در این نشست با اشاره به نامگذاری شعار« ما آماده ایم » برای این هفته،‌گفت: در هفته دفاع مقدس با سه رویکرد گفتمانی،‌تجلیلی وتکریمی و همچنین تبلیغی و اطلاع رسانی 800 برنامه را در سراسر کشور برگزار خواهیم کرد که در تهران این مسئولیت بر عهده رئیس ستاد مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و در سایر استانها برعهده استانداران است.

وی افزود: غبار رویی و عطر افشانی مزار شهدا، تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان وفرماندهان دفاع مقدس و همچنین تجلیل از نقش وجایگاه زنان در دفاع مقدس مهمترین رئوس کاری ما در هفته دفاع مقدس است.

سردار کارگر ادامه داد: چهارشنبه 31 شهریور با عنوان "اقتدار،‌صلابت،‌نیروهای مسلح"، پنجشنبه یکم مهر با عنوان "شهیدان، ایثارگران،‌ سربازان"، جمعه 2 مهر با عنوان "معنویت،‌ وحدت ملی،‌خانواده وسلامت"، شنبه 3 مهر با عنوان "دانش پژوهان ،‌نخبگان،‌هنرمندان"، یکشنبه 4 مهر با عنوان "اقتصاد مقاومتی،‌پشتیبانی مردمی و اصناف" دوشنبه 5 مهر با عنوان "پیشکسوتان و رزمندگان" سه شنبه 6 مهر با عنوان "بصیرت افزایی،‌دشمن شناسی و بیداری اسلامی" و نهایتا چهارشنبه 7 مهر با عنوان "فرماندهان، مسئولان، حماسه آفرینان" ،‌ روزهای هفته دفاع مقدس در سال 95 هستند.

سردار کارگر با بیان اینکه مسئولیت برگزاری رژه در روز 31 شهریور در سراسر کشور با ارتش جمهوری اسلامی است، یادآور شد: با توجه به موضوع راهبردی بودن نیروی دریایی، به غیر از برگزاری رژه معمول در مراکز استانها یک رژه به خصوص توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس برگزار خواهد شد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد حسین ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    0 0
    امیدوارم تو این رژه تانک کرار رونمایی بشه و مشخصاتش گفته بشه نه مثل ذوالفقار که ازش 3 تا تولید کنن و اون 3 تا رو هر روز نشون بدن و روش حجاب اسلامی به سبک استتار بندازن و معلوم نشه چه شکلیه و مشخصاتش چیه.
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    0 0
    اونی که همه ی شهر ها هست سپاهه . ارتش که همه جا نیست
  • حسین ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    0 0
    خداروشکر امسال در پاسخ به جو سازان علیه باور373 که غیر واقعی میپنداشتن حرفشون نقشه بر آب شد و در رژه اینو میبینن
  • ناشناس ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    منم امیدوارم کرار رونمایی بشه، ولی تانک ذوالفقار ،سه نسلش تولید شده، اگه قراره محصولی بعد این همه سال فقط سه تا !!!!!!ازش بسازند که اصلاً رونمایی نمی کنند چون به اصلاً به صرفه نیست و منطقی هم نیست ، به عبارتی رونمایی از چنین محصولی بی معناست، من نمی دونم چند تا ازش تولید شده، ولی چون ما ندیدیم ، نمیشه ادعا کرد پس فقط اون دوسه تا که در رژه دیدیم ، فقط هموناست و دیگه وجود نداره. البته بهتره در زمینه تبلیغات بهتر عمل بشه که اینقدر شبهه بوجود نیاید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس