فائزه هاشمی

در پی انتشار خبر دیدار فائزه هاشمی با چند نفر از عناصر فرقه ضاله بهاییت، رسانه‌ها از قول پدرش آوردند که «فائزه اشتباه بزرگی کرده است». اما دختر آقای هاشمی در گفتگو با یورونیوز تصریح کرد که نه تنها اقدامش اشتباه نبوده و از آن پشیمان نیست، بلکه نظام به بهاییان ظلم کرده است.

گروه سیاسی مشرق - "من مایلم نوشته‌های را که به چاپ نرسیده مخصوصاً فیش‌های کلید قرآن توسط افراد صالحی آماده چاپ و نشر گردد. اگر دوستانم این آرزوی من را برآورند ممنونم و ان‌شاءالله در اجر آن شریک خواهند بود. لابد دوستانم در تربیت فرزندانم _ که مسئولیت تربیت آن‌ها را به خاطر کارهای عمومی نتوانسته‌ام به‌خوبی انجام دهم _ توجه مبذول خواهند نمود."[1]

گزاره فوق، قسمتی از وصیت‌نامه هاشمی رفسنجانی است، وی اعتراف می‌کند که نتوانسته در تربیت انقلاب و دینی فرزندان موفق باشد و علی‌القاعده به همسر خود نیز هیچ امیدی در تربیت فرزندان نداشته است، عدم اعتمادی که در سال‌ها بعد خود را نشان داد و مادر خانواده در لباس یک زورگیر و فتنه‌گر، به سربازان خیابانی دستور داد در صورت عدم رأی آوری میرحسین موسوی؛ به خیابان‌ها بریزند.

*******

پرده اول:

سناریو با انتشار یک عکس کلید خورد، دیدار فائزه هاشمی رفسنجانی با "فریبا کمال‌آبادی"، عضو ارشد بهاییت ایران که به‌تازگی بعد از 8 سال زندان به مرخصی آمده است.

قشر مذهبی و متشرع جامعه اعم از اصلاح‌طلب، اعتدالی و اصولگرا نسبت به تابوشکنی و خط‌شکنی دختر روحانی سرشناس جمهوری اسلامی ایران منزجر شدند؛ البته فائزه از قبل اعلام کرده که با این طیف قرابت و رفاقت دارد و به‌نوعی مسیر آینده را مشخص کرده بود.

وی بعد از اتمام محکومیت خود می‌گوید: زندان تجربه بسیار خوبی بود چراکه با زنان و مردان بزرگ ایرانی، بهایی‌ها، اعضای مجاهدین خلق، اصلاح‌طلبان و کسانی آشنا شدم که برای باورهایشان مبارزه می‌کنند.

پرده دوم:

رسانه‌ها و اشخاص سیاسی و مذهبی اعم از روحانیت و غیره، نسبت به اینکه چنین قبح شکنی اتفاق بیفتد واکنش نشان دادند و به هاشمی و دخترش گوشزد کردند، این ره که تو می‌روی به ترکستان است تا 85جایی که سید مهدی طباطبایی روحانی حامی هاشمی رفسنجانی در واکنش به این اقدام می‌گوید: من هم ماجرای دیدار خانم فائزه هاشمی را شنیدم و یقین نکردم، این موضوع برایم سنگین بود و من متعجب شدم که چطور می‌شود شخصی که سوابق بهاییت را می‌داند و فرزند عالم و مفسر قرآنی چون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است که خودش از مبارزین در مسیر انقلاب و دلسوز نظام است این کار را کرده، ولو به اینکه دوستی باشد یا ملاقات باشد.

وی ادامه داد: متأسفانه با این حرکات دشمنان نسبت به خانواده‌های دین‌دار سوژه درست می‌کنند.

این استاد اخلاق با بیان اینکه متذکر می‌شوم که خانم فائزه هاشمی درصدد برآید تا این کار را اصلاح کند، گفت: وی باید استغفار کند. وی باید از ملت انقلابی ایران و شیعیان و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عذرخواهی کند.[2]

پرده سوم:

وزارت خارجه امریکا و بی‌بی‌سی دست‌به‌کار شدند و فشار به ایران وارد فاز حقوق بشری از طریق مظلوم‌نمایی بهاییت در ایران شد.

کانال تلگرامی بی‌بی‌سی نوشت: وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای با محکوم کردن ادامه حبس هفت رهبر جامعه بهاییان در ایران، از مسئولان جمهوری اسلامی خواسته است تا این افراد را هرچه سریع‌تر به همراه دیگر زندانیان عقیدتی آزاد کند. بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا همزمان با هشتمین سالگرد حبس هفت مدیر جامعه بهاییان ایران منتشرشده است.

بی‌بی‌سی همچنین در ادامه این سناریو، در گفتگو با "پدیده ثابتی" سخنگوی فرقه بهاییت درباره این جنجال، نشان می‌دهد ارتباط مستمر و قرابت میان فائزه و بهاییان به‌جایی رسیده است که دختر هاشمی اظهارات بهاییان را صحیح داشته و جمهوری اسلامی را دروغ‌گو می‌شمارد؛ ثابتی در این گفتگو به نکاتی اشاره می‌کند که قابل‌توجه است. فیلم زیر را مشاهده کنید:

پرده چهارم:

فشار اقشار مذهبی، مراجع عظام، سیاسیون، تحلیل گران و مشاوران به هاشمی رفسنجانی، باعث شد که رسانه‌های جریان اصلاحات با دستپاچگی نسبت به این ننگ، نقل قولی از هاشمی را عصر امروز منتشر کنند.

این رسانه‌ها به نقل از هاشمی گفتند: در پی انتشار خبر دیدار فائزه هاشمی با چند نفر از عناصر فرقه ضاله بهاییت، روزنامه جمهوری اسلامی در گفتگویی با هاشمی رفسنجانی نظر ایشان را در ابن زمینه پرسید؛ هاشمی رفسنجانی گفت: فائزه اشتباه بدی کرده و باید آن را تصحیح و جبران کند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: فرقه ضاله بهاییت یک فرقه استعمار ساخته و منحرف است که همیشه با همین انحراف شناخته‌شده و ما همیشه از این فرقه تبری جسته و می‌جوییم.[3]

البته در باب این نوع سخنگویی و واکنش هاشمی، نکاتی وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

پرده پنجم:

بلافاصله بعد از انتشار واکنش پدر خانواده نسبت به اقدام مخالف دین دختر، فائزه هاشمی بر اساس برنامه‌ریزی قبلی بار دیگر وارد میدان شده و به‌نوعی جواب پدر را می‌دهد.

فائزه در گفتگو با یورونیوز می‌گوید: موضع من نسبت به بهایی‌ها، موضع حقوق بشری است. اینکه ما به‌عنوان دین این‌گونه تبعیض قائل شویم و این‌گونه ظلم بکنیم به بهایی‌ها و سایر گروه‌ها مثل اصلاح‌طلبان درست نیست. شما ببینید چقدر بچه‌های اصلاح‌طلب داریم که از دانشگاه‌ها اخراج شده‌اند و زندان رفته‌اند به این دلیل که از حکومت انتقاد کرده‌اند. این‌ها ظلم است در مورد بهایی‌ها هم همین است. نگاه من، نگاه حقوق بشری است.

فائزه هاشمی می‌گوید که نگاه او به بهاییان در ایران حقوق بشری است و معتقد است که: ما در ایران داریم ظلم می‌کنیم نه‌تنها به این‌ها که به خیلی‌ها. منتهی میزان این‌ها از همه بالاتر است؛ و نباید این اتفاق بیفتد و ما باید رفتارهایمان را اصلاح بکنیم.

دختر هاشمی می‌گوید: من کار خطایی نکرده‌ام و عادت هم به مخفی‌کاری ندارم خانواده ما اصلاً این‌طوری هستند و خیلی‌ها معتقد هستند چوب‌هایی که ما می‌خوریم و هزینه‌هایی که می‌دهیم به خاطر صداقت و سادگی‌مان است که نمی‌توانیم دروغ‌گو باشیم و تظاهر کنیم. الآن هم پشیمان نیستم.[4]

آنچه گفته شد، پرده‌های مختلفی از یک سناریوی امنیتی – حقوق بشری است که بر اساس فشار به جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق بشر آن هم به‌واسطه دختر هاشمی رفسنجانی به‌عنوان قربانی دوستی با بهاییان است.

*******

تو دهنی فائزه هاشمی به پاسخ پدرش درباره دیدار با سران بهاییت + فیلمبرگردیم به اولین خط گزارش و اعتراف هاشمی رفسنجانی؛ نتوانستیم تربیت فرزندانم را به خوبی انجام دهم، ظاهر امر نشان می‌دهد فائزه احترامی برای پدر قائل نیست و به‌نوعی نسبت به اظهارات پدر واکنش نشان داده و می‌گوید من از دیدار و رفاقت با بهاییان پشیمان نیستم.

سؤال اینجا است، آیا هاشمی به‌واقع از رفاقت دختر با دشمنان جمهوری اسلام ایران، ناراحت است؟ یا هاشمی برای پیش برد اهداف خود مجبور به چنین واکنشی شده است؟

هاشمی درباره اقدام فائزه می‌گوید: فائزه اشتباه بدی کرده و باید آن را تصحیح و جبران کند.

قدری تأمل درباره واکنش و دستپاچگی هاشمی نشان می‌دهد رئیس مجمع تشخصی مصلحت نظام یا فرزندان خود را نمی‌شناسد یا خود را به راه دیگری زده است و یا ...

چند سؤال

* آقای هاشمی اشتباه بد یعنی چه؟ یعنی اگر عکس منتشر نمی‌شد؛ فائزه رفتار درستی کرده بود؟
* آیا دختر شما با زور به دیدار بهاییت رفته و یا به زور از وی عکس گرفته‌اند؟
* آیا دختر شما که قبل‌تر؛ از دوستی و رفاقت خود با منافقین و بهاییت سخن گفته بود، با واکنش شما به دنبال جبران خواهد رفت؟
* آیا فائزه این اقدام و رفتار خود را اشتباه می‌داند که بر اساس حرف شما به دنبال جبران باشد؟
* بین پاسخ محکم فائزه که می‌گوید پشیمان نیست، با اظهارات شما مبنی بر اینکه فائزه اشتباه بدی کرده است، چه رابطه‌ای وجود دارد؟
* می‌شود با چنین واکنشی، به مردم بگویید که من با اقدامات دخترم، مخالف هستم؟

شما پدر و دختر؛ نظام را ظالم می‌دانید

آقای هاشمی در راستای واکنشی که به اقدام فائزه نشان دادید، بد نیست بگوییم این رفتار آیینه تربیتی شماست، فائزه نظام را ظالم می‌داند، همان‌طور که جنابعالی و همسر محترم نظام را ظالم و پدرسوخته می‌دانید.

(عفت مرعشی همسر آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این پرسش "نظر شما درباره حکم مهدی هاشمی چیست؟" گفت: حکم آقای هاشمی یعنی تقلب، تقلب، پدرسوخته‌بازی.)

به این اظهارات توجه کنید:

فاطمه هاشمی: سال ۸۸ روزی پدر ما را دورهم جمع کردند و گفتند دو راه برای زندگی جلوی ما هست: یکی اینکه با حکومت و کسانی که تخلف و ظلم می‌کنند، باشیم و قطعاً شما بهترین زندگی را خواهید داشت؛ اما اگر در کنار مردم قرار بگیرم و از مردم حمایت کنم، شما را اذیت می‌کنند و به زندان می‌اندازند و برخوردهای غیرقانونی با شما انجام می‌دهند و شما باید این‌ها را تحمل‌کنید و ما هم گفتیم تحمل می‌کنیم زیرا چیزی جز راه درست در کنار مردم را نمی‌خواهیم.[5]

جنابعالی نه‌تنها این اظهارات را هیچ‌گاه تکذیب نکردید بلکه رفتار شما اعم از سکوت، نامه بدون سلام به رهبری و همچنین نماز جمعه 26 خرداد نشان داد شما با زیرکی یک پای فتنه بودید؛ وقتی پدر خانواده به این صراحت نظام را ظالم می‌داند، دختر و پسر شما نیز نظام را در رابطه با دشمن مسلمش (بهاییت)، ظالم می‌شمرند.

وقتی شما در گوش فرزند مجرم، مفسد و محکوم خود می‌گویید به تو ظلم شده است، توقع دارید که ما باور کنیم شما مخالف رفتار دختران هستید؟

آقای هاشمی؛ جواب امروز فائزه به واکنش شما، نه‌تنها بر اساس تربیت جنابعالی بوده است بلکه تو دهنی به شما نیز محسوب می‌شود، فائزه نشان داد به‌غیراز شما از جای دیگری نیز دستور می‌گیرد.

 

[1]- خاطرات هاشمی رفسنجانی، سال 1362، آرامش و چالش، صفحه 369

[2] -http://www.khabaronline.ir/%28X%281o4zkfprnucuvkq3vxkrdvyc%29%29/detail/537044/Politics/parties

[3] -http://entekhab.ir/fa/news/268932

[4] -http://mashreghnews.ir/fa/news/573984

[5] -http://mashreghnews.ir/fa/news/572783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 234
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 234
  • ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    37 9
    فایزه عاشمی یه دلقک سیاسیه
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    15 3
    این سناریو از پیش تعیین شده است که قرار بوده استارد آن در داخل زده شود تا اینکه شیاطین در راس آنها شیطان بزرگ آمریکا که خود در تمام طول تاریخ ناقض کنندگان حقوق بشر بوده و هستند. ادعای حقوق بشری سر دهند. ولی دیگر حنای آنها رنگی ندارد ایران به لاطایلات آنها وقعی نمیدهد ودلار های که آمریکا وعربستان در داخل خرج کرده به باد فنا رفته است
  • ممد خان ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    1 7
    ای بی ادب
  • ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    2 0
    اجب....
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    3 0
    یحتمل این رفتار و رویه بی مناسبت با آن سفرطولانی به ینگه دنیا نیست الله اعلم
  • یک ارتشی ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    20 3
    خانم هاشمی ساکت شوید. بدبختی ملت را شما باعث هستید. و باز هم میخواهید در کشور فتنه و آشوب به پا کنید
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    11 2
    من هم به نوبه خود و به نمایندگی از مردم نروژ از این ضعیفه اعلام برائت میکنم و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
  • مهدی ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    3 1
    این خانواده خودشان راخیلی محق میدانند وهر کار زشتی اعم از فساد اقتصادی و حرکتهای ضد ارزشهای اسلامی واخلاقی وغیره را ااز طرف خودشان عین اسلام وقانون میدانند وهر حرکت ازطرف مقابل را ضد خودشان باشد ظلم بی عدالتی وضد ارزش میدانند هاشمی تو که راحت شدی پس سرتو زودت بزار زمین تا ملت هم از دست خانواده زیاده خواهت راحت بشند
  • محمد ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 10
    دقیقا خوراک مشرق جور شد حداقل تا ده روز فایزه سر تیتر سایت هست .. البته از الطاف مشرق قبل ز این جریان نسبت به خوده هاشمی همه خبر داریم..مشرق یک روز اسم هاشمی نیاره میمیره.. فکر کنم توی اساسنامه سایت ذکر شده...حالا مردی کامنتمو بزار
  • من ترانه 14سال دارم ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    2 0
    سریال ترکیه ای شروع شد برو بشین پای ماهواره
  • ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    5 0
    علی الحساب شما برو با وهابی ها رفیق شو ببینیم از پسشون بر میای یا نه، اگه با وهابی جماعت کنار اومدی و بلایی سرت نیومد بعدش بریم سراغ بهاییت، چون بهاییت و وهابیت از نسل نحس انگلیس خبیثن و اگه بتونن به امثال تو رحم نمیکنن که بیایی ایده پردازی کنی
  • ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    3 2
    مردم ایران نشان دادند 7 اسفند از هاشمی فائزه هاشمی و هرچیز دیگر که مشرق را عصبانی کند و مشرق آن را نپسندد حمایت می کنند هرچیز ضد شما باشد مورد حمایت ماست
  • ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    2 0
    حرامزادگان بهایی که از سگ هم کمترند به صرف ارتباط داشتن با فائزه که از قبل مجرم بودنش به علت اقدام علیه امنیت کشور ثابت شده بوده و دوران محکومیت اش هم را در زندان سپری کرده، تطهیر نمیشوند. ولی چرا فائزه به یمن حضور در جمع سگان بهایی بیشتر به دیاثت سیاسی آلوده شده است.
  • ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 4
    خودت رو کشتی یه عمر هاشمی رو تخریب کنی 7 اسفند نفر اول تهران شد مثلث جیمتون هم حذف شد جنتی شانزدهم شد!الانم باز ادامه بده تا دفعه بعد با رای بالاتری انتخاب بشه چشمات رو باز کن الان طوری شده هرچی کیهان و شما بنویسید مردم دقیقا عکس همان را انجام می دهند یعنی هرچیز شمارو عصبی کنه مردم حاضرن انجام بدن خخخخخخخخ
  • ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 1
    آفرین. به نکته خوبی اشاره کردی
  • ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 1
    گل.گفتی سفر امریکا دوماه پیش
  • رضا ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    3 0
    این خانواده اندازه هفتاد میلیون هزینه دارن برای کشور چکار کردند که اینقدر طلبکارن واقعا باید زندانی بشه به نظام توهین کرده این خانوم نامحترم
  • من ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    مشرق نیوز .پرده ششم را جا انداختی همه این هیاهو و ماجراها از کی شروع شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟دقیقا"از وقتی که خبر دستگیری این ضعیفه منافق عامل انفجار حزب جمهوری اسلامی اعلام شد /قاعدتا" نفوذی ها زد ودتر خبر بهشون رسیده بوده
  • مسعود ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    8 2
    به کسی چه مربوطه دو تا خانم عاقل و بالغ و تحصیل کرده با دو گرایش مذهبی متفاوت با یگ دیگر دوست باشند و معاشرت کنند. ایا دین اسلام و خصوصیت و منش ایرانی چیز دیگری میگوید برای این چنین مسائل کوچکی خودمان را مضحکه مردم دنیا نکنیم .
  • امید ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 2
    شما هم دارید سناریو درست میکنید الان برای کوبیدن همیشگی آقای هاشمی با اینکه الان گفته فائزه اشتباه کرده اگر کس دیگه ای بود میگفتید(خب آقای فلانی راهش رو جدا کرد)ولی چون هاشمیه الان هر کاری کنه راهش جدا نیست!!!
  • امین ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    1 0
    خدا رو شکر....کار خدا حساب شده است....می دونه چطور ما فی الضمیر بعضیا رو برملا کنه!
  • ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آنزمان همه گروه ها مشغول مبارزه با رژیم منحوس طاقوت و بهائیانی که در دستگاه او به مردم ستم میکردند، بودند. امروز هم همان سگان بهائی در مقابل ملت ایران هستند و برای تسلط دوباره استکبار بر ایران و شیعیان عملگی میکنند، لذا این چه استدلال مزخرف و منافقانه ای است که میکنی، آشغال. گمان میکنی که اگر جمله ای بدون ارتباط با موضوع از جانب حضرت آقا مطرح کنی استلال فریبکارانه ات پذیرفته میشود. در عجبم که مشرق چرا این نظر فریبکارانه را بدون پاسخ به آن منعکس کرده است.
  • ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    1 0
    واقعا اين فرزندان چقدر از اسلام ازاحكام از قوانين از عدالت اطلاع دارند كه در باره همه چيز نظر ميدن توهمه كارها دخالت دارن كدام ظلم از ظلم خودت به نظام بگو
  • ناشناس ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    5 0
    قابل توجه افرادی که هنوز معتقد به انقلابی بودن این خانواده هستند چشمانشان رابه روی حقیقت باز کنند ودسته گل جدید دختر خانم هاشمی را ببینند
  • ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    دست هایی که بر آتش فتنه های آخرالزمان است از آستین مسلمان نماها خروج میکنند
  • حامد ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    واقعا فایزه ومشرق به یک اندازه پیش خداروسیاهندوهیچکدام قابل اصلاح نیستند حتما به جهنم ...
  • ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    نکنه بهایی شده
  • ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    در سرزمین های اشغالی (فلسطین) موج گرایش به اسلام زیاد شده و یهودی ها به ارزش های خودشون چندان اعتقادی ندارن از طرفی به اسلام واقعی هم دسترسی ندارند و اونجا بهایی ها فعال هستند در کشورهای منطقه هم موج نزدیکی به ریم اشغال گر صهیونیستی شدت گرفته عربستان ترکیه امارات و کردهای عراق و کشور آذربایجان مثال های خوبی برای همکاری با صهیونیست ها هستند بازی با کارت بهایی ها در این شرایط مثل بازی با آتش می باشد خطرات فرهنگی و امنیتی و امتیازات سیاسی امنیتی خاصی این نزدیکی دارد از طرفی بهایی ها بسیار پول دار هستند و خیلی از سیاسیون دوست دارند با سرمایه اونها فعالیت های اقتصادی کشور را رشد بدن در واقع اگر غفلت کنیم انقلاب اسلامی ایران از محتوا تهی میشه و فقط اسمش میمونه به نظر میاد جبهه های جدیدی در حوزه اقتصادی امنیتی و فرهنگی ارزشی در حال جنگ با ما هستند خدا به داد مسلمین برسد که الحق غریب هستند
  • ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    خیلی ...
  • طاهر ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    درود به خاندان هاشمی- یک دیدار از هم بندی سابق خود داشته و این همه سر و صدا - فقط بخاطر اعتقاد خانم کمال آبادی است در ثانی خانم هاشمی طبق تربیت اسلامی به این دیدار رفته صحبت از تایید یا هنوایی شدن با بهائیت نیست
  • ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    خدمت برادران عزیزم در سایت مشرق سلام علیکم از مطالب ارزشمند شما خیلی خیلی استفاده کرده ایم وسپاسگزاریم از دقت و توجه شما اما استفاده از لفظ تودهنی برای سخنان خانم فایزه در مقابل پدر لفظ اخلاقی و در شان ما نیست افتخار و سربلندی ما به تروج مکارم اخلاق است و نه ....
  • ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    عاقبت زندگی و حیات لای پر قو ...
  • ناشناس ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    ناشناس
  • ناشناس ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    ناشناس 2:21 یعنی واقعا واست مهم نیست از یه هیچین انسان فاسدی حمایت میکنی؟؟؟؟؟؟ این چه طرز تفکریه؟؟؟؟؟؟؟؟ باور کن فکر کردن سخت نیست شماها خیلی سخت گرفتید تفکر را ..........
  • حميد ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 1
    مشرق ، شما چرا ذوق مي‌كنيد؟كسي كار بدي كرده و به جاي اصلاح توجيه هم مي‌كند. بغض از ديگري نبايد باعث بشود تو از اين كار زشت خوشحال بشوي. فاين تذهبون
  • ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    1 0
    مشرق درست تحلیل کن ..فائزه در حال رای جمع کردن برای بابا اکبر است...
  • shabahangali ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    اگر از دیدگاه حقوق بشری چنین کار کرده بسیار کار خداپسند و انسان پسندی است
  • ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    ولله دیگر جای سکوت نیست, بذارید خود نیروهای انقلاب در دل جامعه با این خانواده تسویه حساب کنند. این خانواده دقیقا در حال پیاده کردن پروژه انگلیس است دیگر هم علنی کردند برای تفرقه و آشوب. این همان شگرد مشابهی است که انگلیس در ۱۸۰ سال اخیر بارها برای تفرقه و تکه کردن بخشی از خاک ایران انجام داده و در این آشوب همیشه سعی شده تا بهاییت در قاب مظلومیت به هسته اصلی قدرت نفوذ کند. امروز اگر این طرح را خفه نکنیم دوباره همان تاریخ ولی جدیتر اتفاق می افتد. هدف انگلیس رخنه و تجزیه ایران است و اینها الفبای این طرح است.
  • قاسم ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    1 5
    جیگرم!چند ماه بیشتر تا بهار 96 نمونده دندون رو جیگر بذار،احمدی نژاد بیاد نه از تو اثری میمونه نه هاشمی نه اعتدال نه اصلاح طلب،توصیه می کنم از الان به فکر یه سوراخ موش واسه خودتون باشید.
  • ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آنزمان همه گروه ها مشغول مبارزه با رژیم منحوس طاقوت و بهائیانی که در دستگاه او به مردم ستم میکردند، بودند. امروز هم همان سگان بهائی در مقابل ملت ایران هستند و برای تسلط دوباره استکبار بر ایران و شیعیان عملگی میکنند، لذا این چه استدلال مزخرف و منافقانه ای است که میکنی. گمان میکنی که اگر جمله ای بدون ارتباط با موضوع از جانب حضرت آقا مطرح کنی استلال فریبکارانه ات پذیرفته میشود. در عجبم که مشرق چرا این نظر فریبکارانه را بدون پاسخ به آن منعکس کرده است.
  • سیدالهی ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    به نظر می رسه خانم فائزه باید این دهن کجی سیاسی خود را که بر گرفته از عقده ها و عقب ماندگی رشد سیاسی و فکری ، مذهبی و اخلاقی می باشد را پاسخگو باشد ، و خوراک باطل برای مجامع ضد حقوق بشر تهیه نکند ، به عبارتی مجامع قانونی کشور هم نباید مسامحه کرده و به راحتی از کنار این اقدام خلاف و سوء قانون عبور کنند.جهت اطلاع مسئولین ؟!!!!!!!!!!!
  • ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    خدا به اونایی که هنوز از این اختلاص کننده ها و اراذل و اوباش حمایت میکنن عقل بده طرف یه سر رفته امریکا برگشته حالا کاری کرده که وزارت خارجه امریکا ایران رو بذاره تو منگنه کار به جایی رسیده که خود هاشمی هم میگه کارش اشتباه بوده باز یه عده میگن این کارش فقط جنبه انسانی و اخلاقی و اسلامی داشته خدا همه تعصب ها ی بیخودی رو از ما بگیره
  • ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    اینهایی که تا یه چیزی میشه میگن مردم ایران نشان دادند 7 اسفند از هاشمی فائزه هاشمی و ... آخه بد بخت فلک زده . تو مجلس ششم هم همین اتفاق افتاد. دوباره اصولگرا اومدن.اهههههه.چقدر خشک مغزین شماها
  • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    این چه تیتری زدی ..مشرق تودهنی ..یعنی چه ..شرم کن حداقل حرمت اقای هاشمی رانگه دار؟؟؟؟؟؟
  • ali ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    جوگیر ... تودهنی حداقلشه
  • ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    چرا اینقدر مملکت و قانون در برابر این خانواده سکوت میکنه آیا هرکس دیگری هم بود از بهائیت دفاع میکرد اینقدر براحتی میتونست حرف بزنه اینا دیگه وقاحت رو تموم کردن چرا کسی جلو این رفتارای اینا رو نمیگیره؟؟؟؟؟ اصلا اینا چکاره هستن؟
  • ali ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    بابا اگاه ، مطلع ، با خبر
  • فرهاد ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    سلام ازهرموردی استفاده میکنید هاشمی را تخریب کنید ولی نتیجه چیز دیگری است مردم هوشیارندنمونه ان انتخابات مجلس بودشرم کنید بس است مردم چگونه بشما بگویند هاشمی را دوست دارند
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    سرنوشت همسلولیه نامعلومه هنوز ...
  • ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    مردم غیور و شهید پرور نروژ بگو
  • ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آقای هاشمی؛ جواب امروز فائزه به واکنش شما، نه‌تنها بر اساس تربیت جنابعالی بوده است بلکه تو دهنی به شما نیز محسوب می‌شود، فائزه نشان داد به‌غیراز شما از جای دیگری نیز دستور می‌گیرد.
  • ناشناس ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    محمد فکرکنم داداش فایزه هستی اینقدر سوختی
  • ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    بادستگیری یکی از عوامل انفجار حزب جمهوری اسلامی دست خیلی ها در داخل رو می شود قتلان واقعی شهید بهشتی به خارج فرار نکرده اند اعترافات منافق پلیدی که دستگیر شده ان شاء الله همه چیز را روشن می کند.
  • ساکا ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    اگه از کارای بهاییت کثیف خبر داشتی از خانوادت شرمنده میشدی
  • مرد اول ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 5
    لااله الا الله.... بهاییان با محارم ازدواج میکنن حتی خواهر و برادر...
  • ساکا ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    1 0
    اونی رو که به خواب رفته رو میشه بیدار کرد ولی ان کس را که خودش را به خواب الودگی زده رو نمیشه
  • مردم ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    مطمئنید مردم رای داده اند؟
  • محمد ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    اقا کتاب که نمیخونید ، اینترنت و ازتون نگرفتن که در مورد این قوم (بهائیت)بخونید یه کم.اون موقع که همین بهائیت داعش و برسونه ایران همین دختر خانم تو امریکا عشق و حالش و میکنه من و تو باید سینه سپر کنیم.
  • ساکا ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    اونی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی ان شخصو که خودشو به خواب زدگی زدرو نه نمیشه بیدار کرد تمام علمای اسلام بیزاری از بهاییت دارند ضمنا بهاییت مذهب نیست در مایه های وهابیت است
  • ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    اقا گیریم دو تا عفریته بهایی باهم دیدار کردید اما دیگه مصاحبه با یورونیوز و عکس گرفتن زیر تمثیل عبدالبها و گرا دادن به کاخ سفید را چی میگید ؟!!
  • ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    چه ربطی داشت.. واقعا بعضی ها تو مملکت استاد توجیه اند ..
  • مش غلامعلی ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    6 0
    من کاری به اصلاح طلب واصولگرا ندارم فقط یه سوال ازخانم هاشمی دارم به نظر خودشون ایا امام زمان هم ازاین کارراضی هستند یانه العاقل فی العشاره
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    زنک کاملا مرتد شده
  • محمد ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    اقا کتاب که نمیخونید ، اینترنت و ازتون نگرفتن که در مورد این قوم (بهائیت)بخونید یه کم.اون موقع که همین بهائیت داعش و برسونه ایران همین دختر خانم تو امریکا عشق و حالش و میکنه من و تو باید سینه سپر کنیم.
  • مرد اول ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    ازدواج با محارم نچ نچ
  • محمد ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    اقا کتاب که نمیخونید ، اینترنت و ازتون نگرفتن که در مورد این قوم (بهائیت)بخونید یه کم.اون موقع که همین بهائیت داعش و برسونه ایران همین دختر خانم تو امریکا عشق و حالش و میکنه من و تو باید سینه سپر کنیم.
  • افشار ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    سلام دراینکه این سناریویی از پیش تعیین شده است شکی نیست اما هدف چیست؟ اینجا همان قضیه مرگ را بگیر که به تب راضی بشنه مقصود اصلی ازادی گروه هایی چون اصلاح طلب ها است واز طرفی زمینه سازی برای اجرای وتصویب یک سری قوانین چون حقوق شهروندی که اهل فن مطلعند که افتضاحی است خدادشمنان اسلام را نابود کندان شاالله ومکرشان را به خودشان برگرداند
  • احسان ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آقای فرهاد و آقایانی که دفاع کردید: چه کسی هاشمی را تخریب میکند فرزندش فاِیزه فرزندش مهدی یا دیگران انصاف داشته باشیم از شهدایی که برای امنیت من و شما جنگیدند شرم داشته باشیم اتهام بی پایه به نظام اسلامی تخریب است یا انتشار مطالب این خانواده که نمی دانم از جان این مردم و انقلاب چه می خواهند آیا می دانید رفتارها حساب شده و پیش زمینه ای است که فردا دشمنان به این بهانه توسط احمد شهید ایران را محکوم کنند سفرهای فایزه به آمریکا جهت دار نبود چرا بیشتر منصوبین دولت هاشمی فراری و با دشمنان هم آخر شده اند.دوستان عزیز اگر آخر زمان بود و می گفتند کسی حرف نا حق بزند او را در آتش می اندازیم باز هم اینطور اظهار نظر می کردید؟؟!!
  • طاهره ص ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    درایام تولدمهدی موعود این کارراانجام دادی فائزه!منتظرباش که سیلی سختی درانتظارتوودوستان بهائیت است.این رفتارمعدودنمازخوان های اطراف پدرت راهم فراری داد.
  • طاهره ص ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    درایام تولدمهدی موعود این کارراانجام دادی فائزه!با این رفتارمعدودنمازخوان های اطراف پدرت راهم فراری داد.
  • طاهره ص ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    درایام تولدمهدی موعود این کارراانجام دادی فائزه!منتظرباش که سیلی سختی درانتظارتوودوستان بهائیت است.این رفتارمعدودنمازخوان های اطراف پدرت راهم فراری داد.
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    مقدمه درخواست آزادی 7 جاسوس آمریکایی که بهایی هستند رو داره فراهم میکنه.
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    مقدمه درخواست آزادی 7 جاسوس آمریکایی که بهایی هستند رو داره فراهم میشه؟
  • ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    طبق اظهار دکتر هوشنگ بوذری ایشان بمدت چند ماه بطور غیر قانونی در زیر زمین یک خانه متروک توسط آقازاده مفسد اقتصادی نگهداشته شده اند و در حقیقت زندانی بوده اند. ایشان اگر دم از آزادی می زنند آیا زندانی کردن یک فرد بیگناه توسط برادرشون رو هم حاضرند محکوم کنند؟
  • ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    طبق اظهار دکتر هوشنگ بوذری ایشان بمدت چند ماه بطور غیر قانونی در زیر زمین یک خانه متروک توسط آقازاده مفسد اقتصادی نگهداشته شده اند و در حقیقت زندانی بوده اند. ایشان اگر دم از آزادی می زنند آیا زندانی کردن یک فرد بیگناه توسط برادرشون رو هم حاضرند محکوم کنند؟
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    کدام حقوق بشر؟ طبق اظهار دکتر هوشنگ بوذری ایشان بمدت چند ماه بطور غیر قانونی در زیر زمین یک خانه متروک توسط آقازاده مفسد اقتصادی نگهداشته شده اند و در حقیقت زندانی بوده اند. ایشان اگر دم از آزادی می زنند آیا زندانی کردن یک فرد بیگناه توسط برادرشون رو هم حاضرند محکوم کنند؟ ایا دکتر بوذری بشر نبود؟
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    طبق اظهار دکتر هوشنگ بوذری ایشان بمدت چند ماه بطور غیر قانونی در زیر زمین یک خانه متروک توسط آقازاده مفسد اقتصادی نگهداشته شده اند و در حقیقت زندانی بوده اند. ایشان اگر دم از آزادی می زنند آیا زندانی کردن یک فرد بیگناه توسط برادرشون رو هم حاضرند محکوم کنند؟
  • وحدانی ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    دوستان توجه بفرمایین خانم هاشمی یک نفر شخص معمولی است که حالا رفته یه غلطتی کرده مثل خیلی آدمای معمولی دیگه ایشون مگه چه شخصیت مهمی برای نظام و انقلاب هست که اینقدر در بوق و کرنا می کنید همین عمل شما باعث می شه از یه شخصی که هیچ مقام و جایگاه، ارزشی در نظام ما نداره تبدیل به یک اسطوره بی پشتیبانه می شود و فردا بر ضد نظام اقدام می کند . بس است دیگر واقعا شرم و حیا داره
  • ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 5
    نمیدونم چرا زندانی میکنن؟ بنظرم بهترین راه لغو تابعیت ایرانی شون هست بفرستینشون آمریکا یا اروپا. و اونجا هر کاری دوست دارن بکنن
  • ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    ایشان فعلا به ضدیت با مهدویت و اساس تشیع اقدام کرده اند.
  • اسفندیار ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 6
    احمدی نژاد باز سر برون کند این جوانه آسفالت واژگون کند انشاءالله
  • امیر ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    اتفاقا مردم در انتخابات خبرگان به امثال شما مشرق نشینان و افراطیونی مثل شما تو دهنی محکمی زدند که حالا حالا ها نمیتونید از سر جاتون بلند شین
  • عارف ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    چرا آقای هاشمی معذرت نخواسته؟ فقط گفته فائزه بد کاری کرده.
  • ایرانی با شرف ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آقای مسعود شما بهتر فرق بین مذهب و حذب سیاسی و ذرک کنی و عنوان مذهب رو به این فرقه منحرف الصاق نکنی تا بعد در مورد عاقل و بالغ بودن عوامل داستان بحث بشه ... آره آقا پسر یکم درس بخونی بد نیست
  • نوری ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    خانم هاشمی آیا دیدتو نسبت به داعش هم حقوق بشری است؟ پس برو دیدار ابوبکر بغدادی
  • ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    عارف Iran, Islamic Republic of ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ 00 پاسخ چرا آقای هاشمی معذرت نخواسته؟ فقط گفته فائزه بد کاری کرده. تو هم خواستی یه چیزی بگی!
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    شما مشرقی ها با فرزندانتان اختلاف نداردید حتما دارید . شما که از نفوذ سخن می گوید خودتان که نفوذی هستید و می خواهید هاشمی را خراب کنید او که گفته دخترش کار بدی کرده است. امیدوارم که فرزندان شما مشرقی ها که دم از ولایت می زنید آن ور مرز نرود و به دشمنان انقلاب بپیوندند.
  • علی1080 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    خبر فوری، خبر فوری... در پی دیدار اخیر فایزه خانوم با جمع ارشد بهاییان، دکتر نیتو(نتانیاهو) در مصاحبه ای با خبرگزاری اورشلیم تودی از این واقعه ابراز خوشحالی کرده و از آن ب عنوان تقریب دو ملت ایران و اسرائیل یاد کرده است.
  • مرجان ص ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    اگربشنوم فائزه وبرخی اعضای خانواده بهائی هستندتعجب نخواهم کردچون مردم رابادوستانشان میتوان شناخت و خلایق هرچه لایق.پیش ازآمدن مهدی موعود هرکس ذات خودرابی پرده نشان خواهدداداین گفته بزرگان دین است و اللهم اجعل عواقب امورناخیراان شاءالله
  • بنده ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    ... با سلام.................... الهی به امید تو. یا حق
  • مرجان ص ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    اگربشنوم فائزه وبرخی اعضای خانواده بهائی هستندتعجب نخواهم کردچون مردم رابادوستانشان میتوان شناخت و خلایق هرچه لایق.پیش ازآمدن مهدی موعود هرکس ذات خودرابی پرده نشان خواهدداداین گفته بزرگان دین است و اللهم اجعل عواقب امورناخیراان شاءالله
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آزادگی و حریت برازنده هرکسی نیست کسی که مردم را فریب می دهد خودش را اول باید فریب داده باشد. مصاحبه فائزه هاشمی با نشریه خارجی قبل از تذکر آیه الله هاشمی به او بوده . چرا حقایق را وارانه جلوه می دهد . خدا می داند وقتی به اخبار سایت مشرق و موضعگیریهای ناجوانمردانه اش در باره مسائل مختلف می نگرم . به یاد نشریه منافقین و فدائیان خلق و عناصر ضد انقلاب در اوائل پیروزی انقلاب می افتم . نکنید این کارها را
  • طه ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    برو بابا جان مشقاتو بنویس تو رو چی به تحلیل رفتارهای دسیسه جویانه و برنامه ریزی شده ه...
  • بردیا ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    جناب ناشناس اولی 02:21 استدلال تو مثل سال 88 است . چون بعضی مردم تهران خودشان را مردم همه ی ایران فرض کردند و بحث تقلب را پیش کشیدند و سران فتنه هم خوب ازشون سواری گرفتند هر چند در 9 دی تا حدی جبران کردند. پس ، یادت باشه هرگز ایران مساوی با تهران نیست
  • ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    اینها رجال سیاسی هستند هر کاری که میکنند مطمئنا هدف و نفعی در آن کار هست
  • طه ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 6
    مسلمانی یا بهایی!!! خاک بر سر اون تحصیلات و بلوغ و عقل اینها با اون دوستی ننگینشان. البته از فائزه هم غیر این توقع نبود فراموش نکن یه بازی جدیدیه برای فشار به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران.
  • صاد ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    5 0
    با کافران چه کارت گر بت نمی پرستی
  • علوی ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    قطعا فائزه هاشمی غلط کرده وعملش قابل دفاع نیست وبعد از اعلام نظر پدرش حرفهای بعدی او هم خلاف ادب واخلاق و موازین دینی است اماشما نویسندگان محترم مشرق به همین نوشته خود نگاه کنید ببینید چقدر اخلاق وادب را رعایت کرده ایدعمل غلط یک فرد راکه محلی از اعراب ندارد وسیله اهانت وتخریب یکی از بزرگترین مسئولین نظام قرارداد ه وبا اسمان به ریسمان بافتن عقده گشایی کردهاید این اعمال شما با کدام معیار اخلاقی دینی انقلابی و...انطباق داردبیاد داشته باشید که همواره انتقاد با انتقام تفاوت دارد
  • شهبازی ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    در قبح کار وی حرجی نیست. اما بکار بدن کلمه تودهنی برای جناب هاشمی در شان سایت وزینی مثل مشرق نیست.
  • ناشناس م ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    بهتر است درباره فرزند و ثروت از دید قران مطالعه کنیم بهمین نتیجه ای می رسیم که امروز خانواده اقای هاشمی رسیدند خداوند اشاره دارد که ثروت زیاد و فرزند انسان را دچار مشکلاتی میکند ما ان مشکلات را امرور در خانواده اقای ه به وضوح می بینیم
  • شهبازی ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    در قبح کار وی حرجی نیست. اما بکار بدن کلمه تودهنی برای جناب هاشمی در شان سایت وزینی مثل مشرق نیست.
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    پاسخ دستگاه قضایی باید قاطعانه و سنگین باشد. در صورتهرگونه سهل انگاری وضعیت بد خواهد شد. متاسفم برای خانواده هاشمی. بابا بس است بازنشسته بشوید. چقدر دارید قدرت می رانید.
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    فائزه چی فکر کرده ؟ فکر می کنه کسی هست ؟ از بس به این خانواده و اعمال مخرب اونها کرنش نشان داده شده پاشونو از گلیم خودشون بیشتر دراز کردن ، یکی نیس به این ها بفهمونه بابا شما هم مثل بقیه شهروندان هستید و هیچ امتیازی ندارید و اگر فکر می کنید کسی هستید بدانید شما یک مشت نازپرورده خودخواه از خود راضی هستید
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    پاسخ به بردیا عزیزم اینکه گفتی ایران تهران نیست یعنی بهت هنوز خبر ندادن که حتی تو شهرستانها هم اصولگراها شکست خوردند و اصلاحات رای آورد؟منم باهات موافقم همه ایران ضد شماست و حتی در شهرستان هم رای ندارید
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    پاسخ به قاسم توهم زدی؟96 تازه قرار است روحانی هم برود و یک اصلاح طلب واقعی کاندید شود احمدی نژاد هرگز به عرصه سیاست بازنخواهد گذشت شما بی سوادها فقط فکر می کنید بر می گرده این اراده نظام است که احمدی نژاد نیاد خواهی دید البته من امیدوارم بیاد و یکبار با رای مستقیم مردم حذف بشه تا شما بساط توهمتون جمع بشه سوراخ موش رو اونی باید دنبالش باشه که هنوز پرونده خودش و وزیرانش باز هست و داره برای اون همه فساد که هر روز رو میشه محاکمه میشه سوراخ موش رو ملت به زودی به تو و امثال تو نشان خواهند داد وقتی که همه چیز تغییر کرد و شما رو کلا فرستادیم سوریه و لبنان...
  • ناشناس ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    فریبا کمال آبادی مجرم امنیتی و جاسوس اسرائیل است و مشکل این است .
  • ناشناس ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    فتنه 88 فتنه اکبر بود .
  • ناشناس ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    بچه مسلمان !! را با عضو فرقه ضاله بهائیت چکار است ؟!!
  • ناشناس ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    حرمت امامزاده دست متولیش است .
  • مهران ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    هاشمی با داشتن فرزندانی همچون مهدی و فائزه نیازی به تخریب ندارد !
  • a ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    دمت گرم حرف دل خیلی ها زدی اینهمه خبر هست چه گیری داده به این
  • ناشناس ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    مردم ایران هرگز فردی را که فرزندش در قراردادهای نفتی دست درازی می کنند و رشوه دریافت می کنند دوست نمی دارند .
  • پری ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 1
    تو مدرسه دیکته فارسی چند میگرفتی یا نمره ادبیاتت چندبوده داداش
  • اهوازی ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    یا رب مخواه که گدا معتبر شود
  • ناشناس ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    فائزه خودش عددی نیست اما پدرش مدعی است که همه کاره نظام است !!
  • میلاد ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    اهای اونایی که به هاشمی رای دادید بخوابید که ما بیداریم
  • کامران ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    افراطیون کسانی هستند که تهمت دروغ تقلب به نظام زدند و در سال 88 مملکت را 8 ماه به آشوب کشیدند و ثابت کردند که معنای دموکراسی و رای مردم را نمی دانند !
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌‌الله طبسی : لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌‌الله طبسی: لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌‌الله طبسی: لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌‌الله طبسی : لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.د
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    بابت اقازاده مفسد اقتصادیش هم معذرت نخواسته
  • ناشناس ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    هاشمی با نوشتن نامه بی سلام والسلام به رهبر معظم انقلاب در سال 88 باعث جرقه فتنه شد و فرزندانش هم آتش بیار این شعله شدند و خسارتی بیشتر از 8 سال جنگ تحمیلی به کشور وارد کردند.
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    افراطی افرادی هستند که همزمان با درخواست آمریکا برای آزادی 7 جاسوس آمریکایی که بهایی هستند برای آنها میخواهد مشروعیت درست کنه. واقعا تو موافق آزادی 7 جاسوس بهایی هستی؟ اگر موافق باشی خودت رو باید نوکر دشمن بدونی. برای شما زیبنده نیست که از فردی دفاع کنی که نتانیاهو از کار اشتباهش قدر دانی کرده باشه. ببین توی کدوم جایگاه قرار گرفتی - طرفداری از فردی که نتانیاهو هم از کارش قدر دانی کرده؟ فقط امیدوارم از قتل عام مردم و غزه نتانیاهو راضی نباشی. در یک سایت خوندم. آیت‌‌الله طبسی : لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌‌الله طبسی: لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ناشناس ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    نفعش برای امریکا و اسرائیل است و مضراتش برای جمهوری اسلامی است .
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌‌الله طبسی : لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    قدردانی نتانیاهو از کار ایشان معلوم کرد که ذینفع کی بوده. آمریکا هم که درخواست آزادی 7 جاسوس آمریکا که بهایی هستند را داده. بدبخت اونهایی که کارشون به خوش رقصی برای نتانیاهو کشیده. آیت‌‌الله طبسی: لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌‌الله طبسی: لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌‌الله طبسی لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌‌الله طبسی: لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌‌الله طبسی: لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    غلطش رو فائزه کرده بعد مردم شرم کنند. تو شرم کن که نتانیاهو ازش قدردانی کرده.
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌‌الله طبسی : لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌‌الله طبسی: لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌‌الله طبسی: لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 5
    آیت‌‌الله طبسی: لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 4
    آیت‌‌الله طبسی: لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 13
    آیت‌‌الله طبسی: لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 5
    آیت‌‌الله طبسی: لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ناشناس ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 4
    به ناشناس 11:59 اصولگرایان 126 کرسی اصلاح طلبان و اعتدالیون روی هم 116 کرسی و مستقل ها که بیشتر به اصولگرایان تمایل دارند 45 کرسی را تصاحب کردند و این به معنای شکست سنگین اصلاحات در کل کشور است که بدنبال تصاحب دو سوم مجلس بودند !
  • ناشناس ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    فتنه 88 فتنه اکبر بود .
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌‌الله طبسی: لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌‌الله طبسی : لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • جواد ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    چادر سرش چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    هر ایده و عقیده ای داشته باشی محترم. ولی یادت باشه که اینکار ایشون ضربه زدن عمدی و علنی به مهدویت و اصل و اساس شیعه بوده. دین که داری؟ اگه نداری و اعتقادی نداری حتما میدونی که اینکار ایشون همزمان با درخواست آمریکا برای آزادی 7 جاسوس بهایی بوده. نگو که دلت برای جاسوس آمریکا میسوزد؟
  • ناشناس ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    به ناشناس 12:04 فساد عظیم کرسنت است که 50 میلیارد دلار معادل 185 هزار میلیارد دلار تومان به کشور خسارت زده است و 2 میلیارد دلار(7هزار میلیارد تومان) غارت شده را هم فراموش نکن !
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌‌الله طبسی : لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌‌الله طبسی: لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌الله بطحایی گفت: ارتباط دوستانه با اعضای فرقه ضاله بهائیت خیانت به اسلام و انقلاب است.
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌الله بطحایی گفت: ارتباط دوستانه با اعضای فرقه ضاله بهائیت خیانت به اسلام و انقلاب است.
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌الله بطحایی گفت: ارتباط دوستانه با اعضای فرقه ضاله بهائیت خیانت به اسلام و انقلاب است.
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌الله بطحایی گفت: ارتباط دوستانه با اعضای فرقه ضاله بهائیت خیانت به اسلام و انقلاب است.
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌الله بطحایی گفت: ارتباط دوستانه با اعضای فرقه ضاله بهائیت خیانت به اسلام و انقلاب است.
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌الله بطحایی گفت: ارتباط دوستانه با اعضای فرقه ضاله بهائیت خیانت به اسلام و انقلاب است.
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌الله بطحایی گفت: ارتباط دوستانه با اعضای فرقه ضاله بهائیت خیانت به اسلام و انقلاب است.
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    اینها برای منافع خودشون هیچ حقی برای مردم قائل نیستند. نمونه اش هفت تیر کشی در خیابان پاسداران برای یک تصادف رانندگی ساده.
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌الله بطحایی گفت: ارتباط دوستانه با اعضای فرقه ضاله بهائیت خیانت به اسلام و انقلاب است.
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌الله بطحایی گفت: ارتباط دوستانه با اعضای فرقه ضاله بهائیت خیانت به اسلام و انقلاب است.
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌الله بطحایی گفت: ارتباط دوستانه با اعضای فرقه ضاله بهائیت خیانت به اسلام و انقلاب است.
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌الله بطحایی گفت: ارتباط دوستانه با اعضای فرقه ضاله بهائیت خیانت به اسلام و انقلاب است.
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    اگر خدا بخواد 96 یک بلند شدنی نشونتون بدیم که کیف کنین .
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌الله بطحایی گفت: ارتباط دوستانه با اعضای فرقه ضاله بهائیت خیانت به اسلام و انقلاب است.
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌الله بطحایی گفت: ارتباط دوستانه با اعضای فرقه ضاله بهائیت خیانت به اسلام و انقلاب است.
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    عزیزم شما که نمی توتونی شعر آهنگین بدی لازم نیست قلم فرسایی کنی .
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌الله بطحایی گفت: ارتباط دوستانه با اعضای فرقه ضاله بهائیت خیانت به اسلام و انقلاب است.
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌الله بطحایی گفت: ارتباط دوستانه با اعضای فرقه ضاله بهائیت خیانت به اسلام و انقلاب است.
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌الله بطحایی گفت: ارتباط دوستانه با اعضای فرقه ضاله بهائیت خیانت به اسلام و انقلاب است.
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌الله بطحایی گفت: ارتباط دوستانه با اعضای فرقه ضاله بهائیت خیانت به اسلام و انقلاب است.
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌الله بطحایی گفت: ارتباط دوستانه با اعضای فرقه ضاله بهائیت خیانت به اسلام و انقلاب است.
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    ربطی به گدا و دارا ندارد. بعضی ها ذاتشون خدمت به اجانب و دشمن است. اگه خبر تقدیر نتانیاهو درست بوده باشه، معلوم میشه که این حرکت بجز لطمه زدن به تشیع و مهدویت برای خوشحالی حکومت غاصب کودک کش صهیونیستی بوده. عمله صهیونیست بودن ظاهرا برای بعضی ها شده علامت تجدد و روشنفکری
  • گزل ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    يه سئول دارم از خانم فائزه هاشمي ،چرا تو كه اينقدر دلبسته به اونهايي ،اين مملكت را ول نميكنيد وبه اغوش پر مهر و گرم و لطيفشان نمي رويد .تازه در اغوش اونها بودن انقدر با مزه است كه تمام اين ناملايمات يادت ميره . آدرشا را نداري از گلشيفته فراهاني ميتوني بگيري . يا ميتوني مثل اون هنرمند فراري كشف حجاب كنيد ،يا مثل اون زن نماينده مجلس دولت خاتمي پناهنده امريكا شوي. تازه ميتوني چهره خوبي براي هاليود شوي چرا جواني خودتا هدر ميدي ،برو خودتا راحت كن ،شما از اين نظام طلبكار كه نيستي بلكه مردمند كه از شما طلبكارند و خون جوانانشان را فداي نظام كردند تا ادمايي مثل شما در ايران عزيز ابرو جمع كنند . بعد از تقويت شدن و كلفت شدنتان حالا داريد به شهدا و نظام خيانت ميكنيد . تازه اصلا چه كاره اين مملكت هستيد كه براي مملكت تعيين تكليف ميكنيد.يا از اين مملكت برو بيرون ويا اينكه خفه شو و حرف نزن.راستي ابوبكر بغدادي منتظر است اون جا هم ميتواني بروي .
  • دانا ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    "مشک آن است که ببوید نه اونکه عطار بگوید" با همه قهر وجنگ کردن وانزوا مشکل رو حل نمی کنه !انسان موجودی است اجتماعی و متفکر ودرست نیست هرکسی رو که با خودش همفکر وهم عقیده نیست کافروعامل دشمن خطاب کند وکمر به نابودیش ببندد. اسلام از ازل دین سلامت ومهر ومحبت وگفتمان با دیگر مذاهب و انسانها بوده با زور وخشونت نمیشه دین رو تبلیغ کرد. بااسلام ناب محمدی که امنیت وسلامتی وعدالت برای همه می آورد میشه دیگران را قانع کرد که اسلام خوبه واسلام هراسی رو از بین برد تبلیغات سوئ دشمنان اسلا م رو نقش بر آب کرد.با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه !اسلام دین جذب حداکثری است نه دفع همه وستیز با مسلمانان وغیر مسلمانانی که طرز تفکر وسلیقه شون با ما یکی نیست ! نمی شود به زور الگو شد!!!!
  • بردیا ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    پاسخ به ناشناس 11:59 اولا : درباره فتنه و آشوب و عدم تحمل پیروزی بر حق رقیب در سال 88 مطلبی نفرمودین ؟! صد البته حرفی برای گفتن ندارین . ثانیا : مثل این که شما در غار پیش عمو یادگار زندگی میکنی و از اخبار کاملا بدوری . برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی مجلس در دور اول دولت با آن کاملا هماهنگ نیست و همین چند روز پیش همایش منتخبان اصولگرا با حدود 190 نفر برگزار شد !! نکنه اینها ارواح سرگردانند یا از کره مریخ آمدند ؟!! هر چند که تک و توکی از ایشان از حامیان برجام و دولتند ولی عقبه و مرام سیاسی آنها مشخص است . ثالثا : از نظر نیروهای حزب اللهی در چارچوب شرع و قانون رأی مردم همیشه و همیشه و همیشه محترم است. چه وقتی که مردم ایران و تهران با اکثریت قاطع آرا احمدی نژاد را 8 سال بر مسند خدمت گذاری نشاندند چه آن هنگام که حسن روحانی با وعده ی معجزه اقتصادی 100 روزه توانست به صورت ناپلئونی و اکثریت 0.7 درصدی به کرسی ریاست برسد . مردم همان مردمند و آرا محترم . اما هاشمی . . . اما هاشمی رآی مردم را فقط وقتی می پذیرد و قبول می کند که مطابق دل و هوای نفس و شهوت خودش باشد به همین دلیل در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری در سال 88 شرکت نمی کند ولی در 92 نزول اجلال می فرمایند .
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    ظاهراً وقتشه فائزه یه تو دهنی محکم ز طرف ملت بخوره
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    هاشمی حتی نمیتونه خانواده خودشو کنترل کنه واقعا متاسفم برای تربیت چنین فرزندانی یکی تو زندان یکی پیش بهایی ها اون یکی ها کجا بعدا معلوم میشه
  • محمد ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    لپ کلام برخی از امریکا و ... درس میگیرند تا بعد از مسئله برجام ایران را وارد فاز حقوق بشر کنند تا تحریمها همچنان باقی بماند و تا امریکا بتواند به دنیا جوابگوی تحریم باشد
  • محمد ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    تمام ادیان به غیر از دین اسلام آسیب پذیرند......دینی بالاتر از اسلام برای انسان نمیتواند باشد.....
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    1 0
    حالا عقدهاتون را سر باباش خالی کنید!
  • محمد ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    لپ کلام برخی از امریکا و ... درس میگیرند تا بعد از مسئله برجام ایران را وارد فاز حقوق بشر کنند تا تحریمها همچنان باقی بماند و تا امریکا بتواند به دنیا جوابگوی تحریم باشد
  • محمد ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    تمام ادیان به غیر از دین اسلام آسیب پذیرند......دینی بالاتر از اسلام برای انسان نمیتواند باشد.....
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 1
    یه غلطی کرده که قابل دفاع کردن نیست.
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 1
    یه غلطی کرده که قابل دفاع کردن نیست.
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    1 0
    سوزنت گیر کرده ؟؟!
  • رها ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    نمی فهمم
  • فرج خان ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    همه این مباحث به کنار،سایت مشرق نیوز ظاهرا بی طرفانه کار میکنه همه اظهار نظرها رو منتشر میکنه.قضاوت با خود شما به سایت مشرق نیوز حمله نکنید.از گذشته تا امروز را بررسی کنید بعد خوب فکر کنید.اونوقت نظرتونو بگین
  • ايراني ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    راستي سيدحسن خميني كجاست م نظري ندارند درباره شاهكارهاي خانواده هاشمي
  • ناشناس ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    بردیا دمت گرم .
  • ناشناس ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    حضرت علی(ع) هم جاذیه داشتند و همه دافعه .
  • ناشناس ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 1
    آیت الله طبسی : لبخند به بهائیت ؛ لبخند به صهیونیسم است .
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آفرین به بردیا
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    ناشناس 1204 شما متوهمید که تا از پای ماهواره بلند میشوید حس میکنید دو زار به سوادتان اضافه شده این چه طرز فکر متحجری است که چونان خود را مرکز دنیا میپندارید که گویا فقط شما سواد دارید همه ما دانشگاه رفته ایم خیالتان راحت و قبل از سواد عقلمان را تقویت کرده ایم که اگر نباشد پروفسور هم که باشی یک جای کارت میلنگد مثل همین نطق بی تامل شما که مدافعان حریم ایران را به هیچ می انگارید
  • اکبر ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    غلط تو کردی
  • بياد پدرم ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 1
    پدرم 35 سال پيش ميگفت دست دادن به بهائيت دستتان رانجس ميكنه
  • رضا ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    ازکوزه همان تراود که دراوست
  • ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 1
    آن هایی که در فتنه 88 به نفع دشمن سکوت کردند حالا باید یک کمی به هوش بیایند که فتنه گران یک سر آن ها در توبره روباه پیر است و در مواقع خاص سر آن ها را از توبره بیرون می کشد و باید موارد و خواسته های آن ها را نشخوار کنند.
  • پدرام ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    1 0
    بابا ول کنید این حرفها باز یه داستان جدید و اظهار نظر مردم ما شاا... روشنفکر!!!!!!
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    افرین
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آفرین
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    ممنان
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    گل گفتی
  • ناشناس ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    با سلام خدمت شما دوستان عزيز كه همگي از مفسران و مبلغان هستيد كه هر كدام اظهار نظري درباره اين موضوع كرديد. من يك اصلاح طلب هستم و اين رفتار فائزه هاشمي را توهين به مردم ايران مي دانم و بايد با او برخورد شود ولي در مورد آيت الله هاشمي هيچ يك از اين انتقادات شما را بجا نمي بينم كه چون هاشمي همان هاشمي است كه در 8 سال جنگ تحميلي و قبل و بعد از ان سالها در كنار امام و رهبري ايستاد و انقلاب و مردم ايران دفاع كرد پس اين حرفها دل دشمنان ايران را شاد مي كند. رهبري پاينده باد هاشمي سرزنده باد.
  • محمد ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    1 0
    به حال من جوان چه فرقی می کند که فائزه با چه کسی عکس گرفته؟ طرز فکرش چیست؟ به فکر اقتصاد جامعه باشید؟ به فکر اشتغال باشید ؟ شرایط ازدواج را برای جوانان آماده کنید؟
  • یه ایرانی ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    راه جناب هاشمی و فرزندان یکیست و آن ها پیچیده تر از این عمل می کنند که عوام متوجه شوند. تنها چیزی که می دانم این است که حرکت آنها نه به سود اقلیتهاست و نه به سود مردم.آنها سیاست تکروی دارند و همه چیز را به سود خود می خواهند و تنها چیزی که ندارند دغدغه مردم می باشد.
  • ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    سردار نقدی در جمع ائمه جمعه سراسر کشور: نفوذی‌ها هم با بهاییان می‌نشینند و هم از اسلام مایه می‌گذارند/ با منافقینی بدتر از عمروعاص روبرو هستیم
  • عبدالله ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    با سلام خدمت دوستان می خوام بگم که آقای هاشمی هرچه زحمت می کشه که هی سوراخ ها را رفو کنه نمیشه که نمیشه فائزه خانم هی خراب می کنه البته می دانید چرا بخاطر اینکه نیت الهی نیست هاشمی هرچه می بافه خدا هم جای حقه ، بافته ها راپنبه می کنه اما چرا از خواب غفلت بیدار نمی شوند نمی دانم چرا شاید بخاط این که توفیق خداوند سلب شده الله و علم
  • ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    مشرق بیانیه کارگروه بررسی دستبرد به دارایی‌های ایران در آمریکا و ابهام درخصوص عملکرد مسئولان وقت را بزار
  • مهدی ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 1
    عمل زشت فائزه هاشمی را محکوم می کنیم و از دستگاه قضا می خواهیم برخوردی قاطع داشته باشند زیرا مثل روز روشن است این ملاقات با برنامه ریزی قبلی و به دستور دشمنان اسلام و انقلاب طراحی و انجام شده است
  • ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    نقل به مضمون از امام سجاد(ع): شاید فرد کافری به سبب اعمال خیری (که بدون نیت الهی) داشته در دنیا آبرویش رو خدا نریزد اما فرد منافق تا آبرویش ریخته نشود از دنیا نمیرود.
  • ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 1
    به قول قدیمیا : حرمت امام زاده با متولیه... حرمت هاشمی رو باید بچه هاش نگه دارن نه سایت مشرق...
  • رضا ن ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    خانم فائزه غنیمت اُحد است باید مراقب بود وگرنه بیرونیها آنچنان تارومارمان میکنند که تا سالها ندانیم از کجا خوردیم
  • ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    بابا آقایان وخانم های نویسنده و روزنامه چی جمع کنید این حرفارو شما کاری میکنید بعضی از مردم به سران مملکت توهین میکنن اصولگرایان به اصلاح طلبان واصلاح طلبان به اصولگرایان یعنی چه مگه مملکت خر تو خر شده که هر بی سروپایی به جناح مخالف نظرش توهین میکنه
  • گزل ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    درست صحبت كن بي سر و پا خودتي مزدور .تا كي بايد در مقابل خيانتها سكوت كرد.اگر ان موقع حضرت علي (ع) را دستش بستند و فاطمه اش را پهلو شكستند امثال شماها سكوت نمي كردند كربلا كسي جرات نميكرد سر امام حسين را ببرد و خانواده اش را به اسارت ببرد. و اين سكوتها باعث شد بهترين امامان ما به حق خود نرسيدندو به طرز وحشتناكي شهيد شدندو مسير اسلام كه جان ما فدايش باد به جاي ديگر كشانده شد.امروز دوره جاهليت و زور و تزوير تمام شده است ديگر حاضر نخواهيم شد واقعه كربلا بار ديگر تكرار شود .انقدر در صحنه خواهيم ماند تا هر بي سر و پا مفت خور مال مظلوم خور گردن كلفت نكند و رگ گردن به عزيز رهبرمان نشان ندهد . به خدا همچون عباس گردن ظالم و فاسد را خرد خواهيم كرد .اي مردم نداي هل من ناصر ينصرني اقامان در سوريه ،عراق و يمن بگوش ميرسد . خودتان را اماده كنيد.جوانان و عزيزانمان در سوريه و عراق جانفشاني ميكنند تا ما در امنيت باشيم ان وقت هر اشغالي در درون كشور به فكر خيانت و ضربه زدن به اسلام است . براي ما اصولگرا و اصلاح طلب معني ندارد هر كس به اين مملكت و خون شهدا خيانت و پشت كند در هر لباس و منسب، مفسدفي الارض است و بايد محاكمه شود .پس بدان امروز ديگر جاي سكوت نيست و مردم ما مردم 1400 سال پيش نيستند.البته اينها الطاف الهي است كه هرزگاهي خائنين در كشور رسوا ميشوند . ومكرو و مكرالله و الله خير الماكرين
  • ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 1
    بهائیت دین نیست یک تشکیلات مخوف زاده استعمار است
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 1
    بهائیت دین نیست
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 1
    سردارنقدی: با منافقان بدتر از عمروعاص مواجهیم
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 1
    سلام و عرض ادب: بهایت دین نیست یک فرقه ظاله و فاسد است و به قول استاد عزیز لبخند به بهایت لبخند و دست دادن به اسراییل و اهداف پلیدشان است.
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    یه بار گفتیشنیدیم چند دفعه می گی؟
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    خواهشاً بعضی از دوستان که از عمق این رویداد با خبر نیستند اظهار نظر نکنند منظورم کسانی است که حرکت وقیحانه ی خانم فائزه ی رفسنجانی را مورد تأیید قرار می دهند . خدمت شما دوستان مشرقی عارضم این حرکت ناپسند در سلک وجودی خانواده ی آقای رفسنجانی نیست یعنی از اینها بعید است چنین حرکات ناشایست ، اصلاً به دخترخانم کوچک فهم آقای رفسنجانی چه مربوط است که در این نشست ها و گفتگوها و یا دیدارها شرکت نماید آن هم با بهائیت که یک فرقه ذاّله می باشد که اصل واساسش باطل و افکار آنان واندیشه ی آنان وکتاب آنان و حتی رهبرشان نیز باطل می باشند . چطور و چگونه دختر یک آیت الله به خودش اجازه داده است که بدون مشورت پدرش چنین تصمیمی را بگیرد ، پس کسانی که در باره عملکرد دختر این آیت الله اطلاعات ندارند و نمی دانند که ماهیت درونی او چه بوده اظهار نظری ننمایند و بیش از این آش این دیگ را هم نزنند .
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    فائزه :فرزند نا خلف
  • ناشناس ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    فتنه 88 فتنه اکبر بود.
  • ناشناس ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    هاشمی حجت الاسلام است دوست عزیز .
  • الهه ناز ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    رفتار فائزه هاشمی رو تقبیح میکنم ولی هیچ ربطی به پدرش نداره ، تربیت والدین فقط میتونه چند درصد از شخصیت فرد رو شکل بده ، مدرسه ، محیط اجتماع ، دوستان و... تاثیر بیشتری دارن ولی بدخواهان آیت الله هاشمی چون نمیتونن از خود ایشون نقطه ضعفی پیدا کنن ، با دست آویز قرار دادن عملکرد فرزندانش سعی در تخریب وجهه ی ایشون دارن پسر نوح با بدان بنشست ... خاندان نبوتش گم شد
  • علی ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    مرگ برفتنه گر
  • محمد ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 1
    این کار فائزه هاشمی دور از شئون اسلامی و 100 درصد محکوم است و مورد غضب حضرت ولیعصر عج میباشد.
  • 182 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    دستش رو شده دیه رو خارج نشینان میگفتن دیه مساوی شود اینم از بهایی ها تا بعدی چه باشد......
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    اگر پدرشمادرقید حیاته خدا حفظش کند و اگرنه قرین رحمتش ولی متاسفم برای کسانی که منفی دادند
  • ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    0 0
    ماشاءالله به بردیا... قاطع و مستند صحبت کردین .. لذت بردم
  • .... ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    1 0
    ایول.. مشکل همونه که چند نفرم گفتن: کسی ککه خوابه رو میشه بیدارش کرد اما کسی که خودشو به خواب زده نه!
  • ساسان ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    1 0
    فرزند حضرت نوح هم برخلافش شد؛ پس میشه گفت که از کوزه هم تراود که درونش است.
  • ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    1 0
    مردم نروژم بریزن تو خیابونا
  • اصغر ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    اقای هاشمی خیلی به این نظام خدمت کرده و ربطی به دخترش نداره احمدی نژاد چکار کرده زمان ریاست کوچولو همه چیز ۳۰۰برابر شد وایشان داشتن ۴ طبقه برای اقا زادشون میساختن بنده ۴ طبقمو ضرر یدفه رفتن قیمتها به بالا دادم بزارین تاریخ قضاوت کند
  • بی نام ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    0 0
    من از این نحوه برخورد با شخص ایه الله رفسنجانی مخالفم. گره زدن مسایل افراد پیرامون ایشان با شخص جنابشان توهین به خوانندگان مطالب شماست. ایندگان پیرامون مطالب شما قضاوت خواهند کرد و بر شیوه ی شما خرده خواهند گرفت. شب بالاخره تمام میشود و روسیاهی بر شما خواهد ماند. در اینده ی تاریخ افراد بالغ خواهند شد . نکته اخر:مردم زنده اند چون هاشمی زنده است. مخالفان جمهوری اسلامی بدانند که مردم میفهمند که جمهوریت نظام به رشادتهای این مرد یگانه هنوز رمق دارد و برای سلامتی ایشان دعاگویند. اگر بنا باشد جمهوری اسلامی نباشد باز به ذتشخیص ایه الله هاشمی در تشییع جنازه ی این حکومت شرکت میکنیم . زنده باد خمینی زنده باد رهبری زنده باد هاشمی زنده باد مردم و زنده باد جمهوری اسلامی
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    0 1
    مردم زنده اند تا هاشمی زنده است درود بر جمهوری اسلامی سلام بر خمینی جانم فدای هاشمی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس