کد خبر 477685
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

سرمربی اخراجی قرمزپوشان مرسی‌ساید پس از پایان همکاری‌اش با این تیم بیانیه‌ای منتشر و برای شاگردان پیشین خود آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش مشرق، برندان راجرز در پی برکناری از سمت سرمربیگری تیم فوتبال لیورپول در بیانیه‌ای که توسط اتحادیه مربیان لیگ فوتبال انگلیس منتشر شده است، از برکنار شدنش ابراز تأسف کرد.

راجرز که روز گذشته (دوشنبه) همراه با همسر و دخترش به مالاگا سفر کرد تا تعطیلاتش را آغاز کند، در این بیانیه نوشته است: بدون شک من از اتفاقی که رخ داده و مرا مجبور به ترک باشگاه لیورپول می‌کند، بی‌نهایت ناراحت هستم. برای من سه سال مربیگری در یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان مایه افتخار بود. من هر روز کار کردم تا با تمام توان و بهترین قابلیت‌هایم به لیورپول برای کسب موفقیت کمک کنم. من تلاش کردم تا سطح لیورپول چه از نظر عملکرد انفرادی بازیکنان، چه از نظر تیمی ارتقا پیدا کند و تیمی بسازم که هواداران فوق‌العاده‌‌ باشگاه به آن افتخار کنند. من در لیورپول روزهایی به یادماندنی را تجربه کردم و مایلم از تمامی بازیکنان به خاطر سختکوشی و تعهدشان تشکر کنم.

در ادامه بیانیه راجرز آمده است: تیم فعلی که لیورپول در اختیار دارد، تیمی در حال تغییر است، اما در این تیم بازیکنان واقعاً با استعداد حضور دارند که دارند حسی قوی از اتحاد را به نمایش می‌گذارند. من انتظار دارم در هفته‌‌های آینده این تیم را همچنان در حال پیشرفت ببینم. برای لیورپول و کسی که جای مرا در این تیم خواهد گرفت در ادامه فصل آرزوی موفقیت می‌کنم. لیورپول میراث فوتبالی بزرگی دارد و من برای قدمت و سابقه این باشگاه که آن را این‌قدر خاص کرده است، احترام خاصی قائلم.

سرمربی اخراجی قرمزپوشان مرسی‌ساید که گفته می‌شود یورگن کلوپ محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی اوست، خاطر نشان کرده است: علاوه بر بازیکنانم، مایلم از تمام کسانی که به نوعی با لیورپول در ارتباط هستند، تشکر کنم، از گروه ورزشی فنوی (مالک باشگاه)، مدیران باشگاه به خصوص ایان آیره، از دستیارانم در کادر فنی و تمام دست اندرکاران باشگاه که سبب شدند من دوران خاصی را در لیورپول تجربه کنم. در پایان من مایلم اشاره‌ای ویژه به جان هنری، تام ورنر و مایک گوردون داشته باشم. آنها بودند که این فرصت فوق‌العاده را به من دادند و اطمینان دارم که با وجود پایان همکاری‌مان، رابطه و رفاقت ما پا بر جا خواهد ماند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس