کد خبر 448438
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

شنیده‌ها حاکی از این موضوع است که اوضاع و احوال مالی باشگاه استقلال خوب نیست و شاید این مشکلات تا امروز زیر سایه برد خوب آبی‌ها در مشهد دیده نشده باشد.

گروه ورزشی مشرق، استقلال با هدایت پرویز مظلومی لیگ برتر پانزدهم را خوب آغاز کرد. جایی که آبی پوشان پایتخت با کلی مصدوم و محروم و تغییرات اجباری توانستند در مشهد از سد سیاه جامگان بگذرند. پرویز خان مظلومی حالا با این برد آسمان بالای سر خودش و استقلال را آبی تر از همیشه می‌بیند و شاید غافل از آتش زیر خاکستری به نام مشکلات مالی باشد.

از همین ابتدای فصل شنیده‌ها از باشگاه استقلال حاوی مطالب امیدوار کننده ای نیست چراکه بیشتر بازیکنان از نحوه پرداختی‌ها شاکی هستند.

از کرار همیشه شاکی از مسایل مالی گرفته تا بازیکنان خارجی دیگر و حتی جوانترهای تیم و بازیکنانی که چند سالی است برای استقلال به میدان رفته اند همه به نوعی شاکی هستند.

 کرار طی همین چند روز کلی سر و صدا در باشگاه درست کرده و بازیکن برزیلی و جدید استقلال که از قضا مدیربرنامه‌هایش برادرزاده سرمربی تیم است هنوز دریافتی نداشته و طبق شنیده‌ها با پادرمیانی و اصرار در تمرینات حاضر می‌شود؛ البته مثل اینکه به او قول داده‌اند تا پیش از هفته دوم مقداری از مبلغ قرارداد او را بدهند.

حتی گفته می‌شود بقیه بازیکنان هم در گفت و گوهایی خصوصی عنوان کرده‌اند با ادامه روند مشکلات مالی قصد دارند رویه بازیکن عراقی را در پیش بگیرند تا شاید آنها هم بتوانند به این وسیله به پولشان برسند.

به هر حال وقتی استقلال با این مشکلات آن هم در اوایل فصل روبرو است همه پرسش‌ها به اسپانسر باشگاه ختم می‌شود. جایی که اگر شرایط به همین منوال پیش برود قطعا استقلال به مشکل خواهد خورد و شاید با یک باخت این مشکلات سر باز کرده و مظلومی را با مشکل روبرو کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیرسعیدابوزهرا ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    مشرق دارم کم کم به تو شک می کنم که ...... شک می کنم که در راه قلعه نویی قدم می زنی ، وداری زمینه ی تضعیف پرویزخان مظلومی رافراهم می سازی..... بچه های استقلال آنقدر قدشان بلند هست که مسائل مالی را ازمسئله فنی جداسازند....مطالبه ی مالی راهش اتاق حسابداری باشگاه است ومسائل فنی راهش برد وباخت درورزشگاه است ، این دومی به تیم ومربی وبازیکن ربط دارد ، ولی اون اولی فقط به بازیکن ربط دارد.هیچ بازیکنی در هیچ باشگاهی حتی یک ریال ازحقوقش پایمال نشده است ، مخصوصا درکشورمان که هزینه زندگی بسیار پایین تر از دستمزدهای فوتبال است. مشرق جان ..... دیگر ، به نفع قلعه نویی صف به هم فشرده ی استقلال را ،متفرق نکن.
  • اشک درار مشرق ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    امیر سعید جان!مشرق در راه قلعه نویی قدم نمیزنه،مشرق پرسپولیسیه و میخواد استقلال رو تضععیف کنه ولی کور خونده
  • امیر ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    چقدر توهم .فروزان و رحمتی هم طرفدار پرسپولیس بودند که جلوی چشم هزاران بیننده به هم دست نمی دن نه داداش از ماست که بر ماست کلیات کیسه همینه بیشتر از این نیستید و نخواهید بود فقط مایع شرم و حقارت شدید و علیپور رو هیچ وقت فراموش نکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس